fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדול-בלונדיני.jpg

איך תטפחי שיער בלונדיני

כיצד תשמרי על שיער בלונדיני בריא, זוהר ובוהק? מומחי “פול מיטשל” מעניקים טיפים מנצחים ועצות שוות איך צריך לטפל ולטפח שיער מובהר או צבוע בלונד. בלונד זה סתם צבע

איך תטפחי שיער בלונדיני

“בין אם צובעים את השיער לבלונד פלטינה, לבלונד זהב או לבלונד דבש, זה דורש קצת עבודה כדי לשמור על שיער בלונדיני בריא ובוהק”, אומר גיא שפנצר, מנכ”ל “פול מיטשל” ישראל. רגע לפני הקיץ, מומחי המותג “פול מיטשל” מעניקים טיפים ועצות כיצד צריך לטפל ולטפח שיער מובהר או צבוע בלונד, לשמירה על שיער בריא וזוהר.

כלל זהב מספר 1: הבהירי את שיערך בהדרגה. כאשר צובעים שיער לבלונד יש להבהיר בהדרגה לאורך זמן עד לקבלת הגוון הרצוי, כדי למנוע נזק. לאחר מכן, ברגע שמשיגים את הגוון הרצוי, חשוב לשמור על שיער בריא ובוהק בעזרת מוצרים נכונים ואיכותיים, הייעודים לשיער בלונדי.

כלל זהב מספר 2: השתמשי בשמפו ובמרכך המתאימים לשיער בלונדיני ומובהר. מומלץ להשתמש רק בשמפו ובמרכך המיועדים לשיער בלונדיני, שכן הם מכילים חומרים מיוחדים להגנה על שיער צבוע. כדי למנוע גוון חלודה בבלונד יש להשתמש במוצרים עם גוון סגול פעם או פעמיים בשבוע. “שמפו פלטינום בלונד” של “פול מיטשל” יכול להתאים לך. הוא בעל נוסחה עם גוון סגול שנטרל את הגוון הכתום, תוך ריכוך השיער והוספת ברק לשיער בלונדיני צבוע, מובהר או טבעי.

כלל זהב מספר 3: שימרי על לחות השיער. אם את לא בלונדינית טבעית, זה בדרך כלל אומר שהשיער שלך פגום ויבש מאוד. הזיני את שיערך מדי יום עם מסיכה טיפולית ללא שטיפה. המסיכה הטיפולית לשיער בלונדיני משקמת וסוגרת את סיב השערה באמצעות תערובת לחות של חלבון קראטין אקטיבי, תמציות חריע ושמן אגוזי מקדמיה.

כלל זהב מספר 4: הגני על השיער מפני חום. מכשירי עיצוב בחום מאיימים במיוחד על שיער צבוע בלונד. מזערי את הנזק עם מוצרי הגנה מיוחדים, הקיימים בשוק מפני חום.

כלל זהב מספר 5: הגני על השיער מפני השמש. כובעים וצעיפים הם ההגנה המידית הטובה ביותר, אבל אם השיער הולך להיות באור שמש ישיר, השתמשי במוצרים עם מסנניUV.

כלל זהב מספר 6: שימרי על השיער מפני מי ים או בריכה. השתמשי במרכך האהוב עלייך לפני הכניסה לבריכה או הים ​​כדי ליצור מחסום בין השיער שלך למי מלח או לכלור. אחרי שאת יוצאת מן המים, חפפי את השיער בהקדם האפשרי כדי להיפטר משאריות וממזהמים. אם את שוחה בקביעות ומבחינה בהצטברויות על השיער או בגוון ירקרק, השתמשי בשמפו מטהר (כדוגמת “שמפו שלוש” של “פול מיטשל”) כדי להסיר אותם.

איך תטפחי שיער בלונדיני