fbpx

טיפול אורתודנטי – ותתחילו לחייך!

החיוך שלנו הוא שער למפגש עם האחר, ועוד לפני כן, החיוך שלנו מופנה אלינו, פנימה. לא פחות מחמישים שרירים מופעלים כדי לחייך חיוך אותנטי ומלא. כשאנו מתביישים בחיוך שלנו, מצניעים אותו, לא מאפשרים לו להתבטא בעולם, זה ממש התכווצות שרירים, שמשפיעה על ואף נובעת מהעולם הרגשי שלנו.

חיוך מלא בביטחון ושמחה נשען, בין היתר, על החוויה הפנימית שלנו והאמונה כי החיוך שלנו יפה. נשמע שטחי? מה לעשות, חלק מהדברים שאנו עושים קשורים גם בדברים שאנו שופטים כשטחיים, ואפילו שמתחת לפני השטח הם מחוברים לשכבות על גבי שכבות של רגש, מחשבה ועומק אנושי אדיר.

מרפאת אורתודנט ברחובות מאפשר לתושבי הסביבה כמו גם לאנשים המגיעים במיוחד ומרחוק לקבל את הטיפול הראוי, ולפתח את הביטחון שלהם בעצמם, במראה שלהם, ובחיוך שלהם!

מה מבצעים אצל האורתודנט?

ישנו מגוון טיפולים אורתודנטיים אשר הולכים ומתפתחים עם השנים, והופכים ליותר מתקדמים, יותר מהירים, ויותר אפקטיביים:

  • יישור שיניים לילדים – הזמן הנוח ביותר לבצע בו יישור שיניים, לפחות ברמה המכאנית, הוא כמובן אצל ילדים. השיניים עדיין בצמיחה, ולא התמקמו לגמרי. יש יותר גמישות בחלל הפה, ובמרבית המקרים יהיה קל יותר לבצע את התהליך. מינוף תהליך צמיחת השיניים בעוד מתרחש לטובת בניה של חיוך מושלם ומיקום מושלם של השיניים הוא הדרך הטובה, הבריאה והיעילה ביותר ליישור השיניים.
  • יישור שיניים למבוגרים – לא רק ילדים, גם מבוגרים יכולים להחליט שהגיע הזמן שהם ייהנו מחיוך מושלם כמו שהילדים שלהם מקבלים. נכון, יישור השיניים בילדים קטנים הוא קל יותר, שכן הם גמישים יותר, וכיוון השיניים עדיין לא התקבע. ובכל זאת, על ידי תהליכים עדינים יותר ניתן בהחלט לבצע יישור שיניים למבוגרים, ובהצלחה מרובה.

ההבדלים העיקריים בין יישור השיניים לילדים ויישור השיניים אצל מבוגרים הוא זמן התהליך, רמת הלחץ המופעל על השיניים והלסת, והבקשה למכשור אורתודנטי מוצנע, שאינו נראה לעין. הבדלים אלו ניתנים לגישור, ולא פלא כי מדי שנה בישראל אלפי מבוגרים בוחרים ליישר את השיניים.

יישור שיניים מתקדם:

כמו בכל תחומי הרפואה, גם רפואת השיניים, ובתוכה האורתודנטיה, הולכת ומתפתחת. טכנולוגיה חדשה על סמך תגליות חדשות מאפשרת לנו לבצע תהליכים בצורה טובה יותר ויותר, גם ברמת התוצאות, אך גם ברמת התהליך עצמו. אחד הדברים שהרתיעו אנשים רבים בעבר מלבצע יישור שיניים כמבוגרים הינו המראה של המכשירים שיש ליישם לצורך תהליך היישור. אך כיום יש גם לזה פיתרון.

המדע מחפש פתרונות, לכל בעיה שעולה, בכל שלב בחיים. אחת הבעיות שעלתה בעולם האורתודנטיה היא, כפי שציינו, האספקט האסתטי הראשוני של התהליך עצמו, לפני שהשיניים ישרות, המראה של המכשירים עצמם. ובכן, כיום אצל מרפאות מומחים כמו מרפאת אורתודנט ברחובות תמצאו פתרון בצורת תהליך יישור שיניים שקוף, שפותר לכם את ההתלבטות.