fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/כוכבות-גדול.jpg

לרזות עם כוכבות: הדיאטות הלוהטות של הוליווד

יצאנו לבדוק איך הכוכבות שומרות על משקלן לאורך השנים: ג’ניפר לופז לא נוגעת בבשר אדום, נטלי פורטמן עושה את “דיאטת המוצרים החיים”, ויקטוריה בקהאם אוכלת רק מה שנכנס לכף היד שלה, ואנג’לינה ג’ולי מאמינה במשפט “תאכל מרק – תהיה חזק!”. חוזרות לגיזרה

ג’ניפר לופז: בלי בשר אדום

הלוואי על כולנו גוף סקסי ועסיסי כמו של הזמרת הלוהטת ג’ניפר לופז, 50, אבל אין ספק שהיא עובדת קשה כדי לשמור עליו. מספיק להתבונן בה רוקדת בהופעות כדי להבין שיש לה סיבולת לב-ריאה גבוהה. ובקלוריות? היא שורפת כ-2,000-4,000 קלוריות בהופעה אחת! אבל כשהיא רוצה להוריד כמה קילוגרמים ממשקלה, יש לה תפריט מוקפד של כ-1,400 קלוריות ביום, שמחולק לארבע ארוחות קטנות הכוללות בעיקר פירות וירקות טריים, חלבונים בכל ארוחה ושתיית מים מרובה. כמו כן, היא נמנעת בשלב הראשון של הדיאטה מצריכת כל סוג של בשר אדום. במקביל, היא מקפידה על פעילות גופנית שכוללת ארבעה אימוני כושר אינטנסיביים שנמשכים 45-75 דקות, כל אחד כמובן. בנוסף, לופז ממליצה לשתות יותר משמונה כוסות מים ביום ולאכול מרקי ירקות לפני הארוחות, שמשתיקים את הרעב.

ג'ניפר לופז

ג’ניפר לופז בקמפיין למותג משקפי השמש שלה

אנג’לינה ג’ולי: “דיאטת מרק”

בין אם היא רזה מדי כי היא מזדהה עם הרעבים במדינות העולם השלישי, ובין אם אלה גנים משובחים, אין ויכוח על כך שאנג’לינה ג’ולי, 44, רזה מדי, גם אם היא אחת הנשים הכי יפות בעולם. למרות הרזון והגוף השברירי, היא צלחה כבר שתי לידות, אחת מהן של תאומים, ולא רק שבקושי נראתה בהריון במהלך תשעת החודשים הללו, היא גם חזרה לעצמה צ’יק-צ’ק. אז איך היא שומרת על משקלה? התפריט שממנו היא ניזונה, אם אפשר לקרוא לזה כך, מבוסס לרוב על אכילת דגים מאודים, הרבה ירקות וחלב סויה. ויש לה גם דיאטה חדשה שאימצה באחרונה אם היא רוצה להיפטר מקילו או שניים: דיאטת מרק, שבה היא אוכלת לפני כל ארוחת צהריים קערת מרק, בלי להגביל את עצמה לסוג מסוים. לטענת ג’ולי, זה מרגיע את הרעב ומעניק לה תחושה של חמימות.

אנג'לינה ג'ולי

אנג’לינה ג’ולי בקמפיין ל”גרלן פריז”

היידי קלום: “דיאטת ניו-יורק”

הדוגמנית ומנחת “פרויקט מסלול” היידי קלום, 46, ממשיכה לתחזק גוף חטוב גם לאחר ארבע לידות. איך? באמצעות “דיאטת ניו-יורק”, שנבנתה עבודה במיוחד על-ידי המאמן האישי שלה, כשבתפריט רשימה ארוכה של איסורים לצד המלצות לתזונה ספציפית. קלום נאלצת להסתדר בלי אלכוהול, לחם לבן או פחמימות אחרות המכילות עמילן, קפה, מוצרי חלב, פירות מסוימים ושומנים רוויים. מה שמותר לה לאכול הם בעיקר ירקות שאינם עתירי עמילן כמו ברוקולי וכרובית, סלמון, עוף, אגוזים, פטריות, חלבוני ביצה, שעועית, עדשים ופירות יער. וכן, גם לקלום לא ניתן פטור מפעילות גופנית, אז היא קורעת את התחת במשך 90 דקות עד שעתיים מדי יום, כשהפוקוס הוא על חיזוק שרירי הבטן, הירכיים והישבן באמצעות הרמת משקלים לא גבוהים במספר גדול של חזרות.

היידי קלום

היידי קלום בקמפיין למותג הלנז’רי “בנדון”

ג’סיקה אלבה: “שיטת 3-2-1”

בגיל 38 ואחרי שלוש לידות, השחקנית ג’סיקה אלבה שומרת על גוף חטוב עם לוק נערי. איך היא עושה את זה? באמצעות דיאטת “3-2-1” ואימוני כושר עם המאמנת האישית שלה. התפריט היומי של אלבה כולל כ-1,700 קלוריות, שמחולקות לשלוש ארוחות, שני חטיפים ושתיית מינימום ליטר מים (“3-2-1”, כן?). בנוסף, יש להקפיד על הנחיות כמו לאכול חצי מנה בלבד כשאוכלים בחוץ; לא לדלג על ארוחת הבוקר; לאכול בשר שנעשה בתנור, על האש, מאודה או חלוט בלבד; וגם אורז ופסטה מקמח מלא בלבד ופירות במקום קינוח. ומה בתוכנית האימונים? בשלב הראשון, אימונים של 20 דקות, שבהם מבצעת אלבה בעיקר תרגילים לחיזוק שרירי הבטן. בהמשך, היא עוברת לאימונים של 40 דקות הכוללים גם פעילות אירובית ואיגרוף, לשיפור סיבולת לב-ריאה, ותרגילים לחיזוק שרירי הגוף. בסך הכל 4-5 אימונים בשבוע, בנוסף לביצוע הפעילויות שהיא אוהבת לעשות בשיגרה כמו שחייה והליכה.

ג'סיקה אלבה

ג’סיקה אלבה בקמפיין ל”בראון”

נטלי פורטמן: “דיאטת המוצרים החיים”

כשנטלי פורטמן, 38, רוצה להשיל מספר קילוגרמים ממשקלה, היא עושה  דיאטה מאוד קפדנית: קודם כל, היא לא הולכת למסעדות, לא שותה אלכוהול ואוכלת רק שלוש ארוחות קטנות ביום. אפשר להשוות את זה לחיים של נזיר”, אמרה בעבר. לאחר שתי הלידות שלה, בחרה פורטמן ב”דיאטת המוצרים החיים” החביבה עליה עוד ממקודם ושאהובה גם על כוכבות נוספות כמו קייתי הולמס ואומה ת’ורמן. במסגרת דיאטה זו, שאותה היא עושה בכל פעם שהיא מרגישה שעלתה קילו או שניים, יש לצרוך רק פירות, גזרים, ברוקולי, חלב ומנה מיוחדת של מרק העשוי ממחית ירקות. במקביל, היא שומרת על משטר אימונים אינטנסיבי בעזרת מדריך כושר אישי.

נטלי פורטמן

נטלי פורטמן בקמפיין ל”דיור”

ויקטוריה בקהאם: נעזרת ב”חמש הידיים”

גם לאחר הלידה הרביעית שלה, הצליחה ויקטוריה בקהאם, 45, מעצבת האופנה הלונדונית ואשתו של כוכב הכדורגל דיוויד בקהאם, לחזור לגיזרתה הישנה (ויש שיאמרו – למראה האנורקטי שמאפיין אותה בשנים האחרונות). בפעם האחרונה אפילו היתה לה מוטיבציה מיוחדת לחזור למידה אפס במהירות האפשרית, שכן הלידה התרחשה כמה שבועות בלבד לפני פתיחת אירועי שבוע האופנה בניו-יורק, שבו הציגה את עיצוביה. לפי הדיווחים, חמישה ימים בלבד לאחר הלידה הסתגרה הבקהאמית באחוזה גדולה במליבו כדי לתקתק עניינים בעזרת שיטת “חמש הידיים” (five hands), שבה אוכלים חמישה חופנים של מזון בלבד במהלך היום. בקהאם נפרדה מהסוכר לגמרי ואכלה חמש מנות מיני-קטנות של סלמון מעושן, סרטנים עם צ’ילי, טונה צהובה, סושי וביצים מקושקשות. בקיצור, חלבונים. לאלה הוסיפה ירקות ירוקים, גלונים של מים ונשנוש של אגוזים ופירות יער.

ויקטוריה בקהאם

ויקטוריה בקהאם, צילום אינסטגרם

נעמי ווטס: רק מזון “נקי”

השחקנית האוסטרלית נעמי ווטס, 50, שומרת על הגיזרה החטובה שלה בעזרת שירותיו של מאמן כושר אישי, וזה כולל אימוני כושר בבריכה במשך חצי שעה עד שעה בכל פעם, כשלפעמים משולבת באימון גם ריצה מסביב לבריכה. בימים שהיא לא שוחה בבריכה, היא מבצעת אימוני משקולות במשך שעה בכל פעם. לגבי התפריט, ההנחיה של המאמן שלה ברורה: לא להכניס לפה אף מזון שאינו “נקי”, שזה אומר לאכול אך ורק ארוחות ממרכיבים טריים, בלי שומן רווי ובלי רטבים או חמאה. כדי להוסיף טעם לאוכל המשעמם הזה, מומלץ להזליף על הירקות המאודים מיץ לימון וכפית של שמן זית, או חרדל במקרה שרוצים להוסיף קצת חיים וטעם למנת עוף צלוי, דג או בשר בקר רזה.

נעמי ווטס

נעמי ווטס בקמפיין ל”לוריאל פריז”

;