fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/11/רינת-ומוטי-כוזהינוף.jpg

אנשי העסקים רינת ומוטי כוזהינוף מונו ליו”ר אגודת ידידי בית התפוצות בישראל

בני הזוג, דור חמישי בארץ ומבעלי מגדל “בראשית בבלי”, פועלים למען מוסדות שונים בתחומי התרבות, הספורט, הרפואה, המורשת, ועוד

1רינת ומוטי כוזהינוף

רינת ומוטי כוזהינוף: “רואים בתפקיד שליחות חשובה”

הנהלת אגודת ידידי בית התפוצות אישרה בשבוע שעבר את מינויים של בני הזוג רינת ומוטי כוזהינוף לתפקיד יו”ר אגודת הידידים בישראל. אנשי העסקים כוזהינוף – דור חמישי בארץ והורים לארבעה ילדים – הם מבעלי מגדל “בראשית בבלי” בתל-אביב, ומוטי הוא חבר בורסת היהלומים ברמת-גן, כשבבעלות המשפחה משרדי יהלומים גדולים בארץ ובעולם. השניים פועלים במשך שנים רבות למען מדינת ישראל ומסייעים לגופים רבים בארץ בתחומי התרבות, הספורט, הרפואה, המורשת, ועוד.

בית התפוצות – מוזיאון העם היהודי נוסד ב-1978 וממוקם בקמפוס אוניברסיטת תל-אביב ברמת-אביב. המוזיאון עוסק בעמיות וזהות יהודית, ומקדם רב-תרבותיות ורב-גוניות בעם היהודי. מטרתו לשמש מרכז לשיח יהודי, למעורבות וללימוד מתוך ראייה פלורליסטית ומקיפה.

עדי אקוניס, מנכ”לית אגודת הידידים, ברכה על המינוי: “רינת ומוטי מצטרפים למוזיאון בשעה היסטורית. אחרי למעלה מעשר שנות תכנון וביצוע, אנחנו עומדים לפתוח את דלתותינו השנה. מדובר בשטח תצוגה של מעל 6,000 מ”ר עם מאות מוצגים מקוריים, שהופכים אותו למוזיאון היהודי הגדול והחשוב מסוגו בעולם. אני בטוחה שפעילותם כיו”ר משותפים תזניק את אגודת הידידים ותסייע לה להשיג את מטרותיה למען המוזיאון”.

על תפקידו החדש, מסר מוטי כוזהינוף: “אנו מתרגשים ורואים בתפקיד שליחות חשובה. אני לוקח על כתפיי את האחריות להביא לתודעה רחבה את פעילות המוזיאון ונפעל לקדמו בכל האמצעים העומדים לרשותנו”.

2מוזיאון העם היהודי בית התפוצות ברמת אביב

מבט אל אחד החללים במוזיאון העם היהודי – בית התפוצות ברמת-אביב

בתמונה למעלה: גג מוזיאון העם היהודי – בית התפוצות המשקיף אל תל-אביב

 

;