fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/זוגות-גדול.jpg

10 הזוגות האוהבים בברנז’ה: מיהם הזוגות שמאמינים באהבה, בחברות ובפרגון הדדי?

יעל בר-זוהר מאמינה שההצלחה של גיא זוארץ היא גם ההצלחה שלה, קורין גדעון אוהבת את המשפחה החרדית שלה, גל גדות מאמינה בחברות אמיתית והאהבה של מלי לוי רק משתבחת עם השנים. 10 זוגות טובים ואוהבים, לכבוד ט”ו באב

יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר-זוהר וגיא זוארץ: “ההצלחה שלו היא ההצלחה שלי, וזה הדדי”

יעל בר-זוהר וגיא זוארץ. השחקנית ומגישת הטלוויזיה ומנחה הריאליטי נשואים 14 שנה + 3 ילדים. האמת, מדובר בזוג מהסרטים, לא פחות. יעל על גיא: “אהוב שלי, תודה ואיזה מזל שיש לי אותך. זכיתי”. גם הוא זכה. מהו סוד הנישואים שלהם? על כך אמר זוארץ בעבר: “זאת עבודה קשה. אין פה הוקוס פוקוס, ואנחנו כמו כל הזוגות. זה לדעת לראות אחד את השני, לדעת לעבור את המשברים, המשכנתה, הסופר, ולא לאבד אחד את השנייה”. ויעל הוסיפה: “זה לפרגן אחד לשני ולרצות אחד עבור השני כמו לעצמך. ההצלחה שלו היא ההצלחה שלי, וזה הדדי”.

קורין גדעון וחילי סורוצקין

קורין גדעון וחילי סורוצקין: “למדתי את השיעור הכי חשוב שלמדתי בחיים”

קורין גדעון וחילי סורוצקין. מגישת הטלוויזיה ואיש העסקים התחתנו לפני כשנה בחתונה כשרה למהדרין, שזה אומר גברים לחוד ונשים לחוד. השבוע כתבה קורין גדעון בפייסבוק: “מכל מה שאי פעם עשיתי, הדבר שאני מקבלת עליו הכי הרבה תגובות זה סרט הדוקו על החתונה של חילי ושלי. שאלתי את עצמי שוב ושוב למה? התשובה נעוצה כנראה בצימאון שלנו לאחדות בעם, לסיפורים יפים על חיבורים בין מגזרים שהתקשורת ביניהם היא לרוב אלימה. לאהבת חינם. החיבור שלי עם חילי ועם המשפחה החרדית המדהימה שלו מתח לי את שריר הסובלנות וקבלת האחר. למדתי את השיעור הכי חשוב שלמדתי בחיים. הלוואי שכל אחד יחשוב איך הוא יכול לקרב. זה יותר פשוט ממה שזה נראה. מניסיון”.

פאולה וליאון רוזנברג

פאולה וליאון רוזנברג: “רוצה להביט בליאון בעין רעננה, אוהבת וסקרנית”

פאולה וליאון רוזנברג. השניים, שמזה חמש שנים מגישים את התוכנית “פאולה וליאון” בערוץ 12, חגגו לא מכבר 15 שנות נישואים, יחד עם שתי בנותיהם שילה וארבל. במסיבת ההפתעה שערכה לליאון, 46, אמרה פאולה, 42: “הרצון שלי הוא להתחייב לעשות ככל יכולתי שלא להביט בליאון רק דרך הפחדים שלי וכאבי העבר והאכזבות שכבר קרו, אלא בעין רעננה, אוהבת וסקרנית. תודה גדולה ליאוני שאתה אוהב אותי גם לאחר שאתה מכיר את כל הדפיקויות והחולשות שלי. אני איתך באש ובמים.”

גל גדות וירון ורסנו

גל גדות וירון ורסנו: “אתה האחד שלי. האיש שלי. החבר הכי טוב שלי”

גל גדות וירון ורסנו. וונדר וומן ואיש העסקים נשואים 11 שנה + 2 בנות (מאיה ואלמה). לוורסנו יש אצלנו הרבה נקודות זכות: גם העביר את המשפחה לאמריקה כדי שגל תגשים את החלום ההוליוודי, וגם לא מנסה אף פעם לגנוב לה את הבמה. באחרונה כתבה גל על בעלה באינסטגרם: “אתה האחד שלי. האיש שלי. החבר הכי טוב שלי. השותף שלי. הכל שלי. אוהבת אותך לנצח”.

בר רפאלי ועדי עזרא

בר רפאלי ועדי עזרא: הוא פרש מניהול עסקיו כדי להיות איתה

בר רפאלי ועדי עזרא. המגה-דוגמנית ואיש העסקים נשואים 4 שנים + 2 בנות (ליב ואל) ומצפים לילדם השלישי, והפעם מדובר בבן. באחרונה פרש עדי מניהול העסק המשפחתי שלו כדי להיות יותר עם בר והבנות. בר מצידה מודה תמיד באהבתה לעדי, ובאחד הפוסטים שהעלתה באינסטגרם, כתבה: “איך זה שבכל פעם שאנחנו מצטלמים אני נראית סופר מאוהבת ואתה תמיד דוחף אותי הצידה…”.

אילנית לוי ואלירז שדה

אילנית לוי ואלירז שדה: “האור הוא ממך, והחוכמה היא שלך”

אילנית לוי ואלירז שדה. אחרי שבע וחצי שנות זוגיות ושני ילדים (מנישואיה לאייל גולן), הדוגמישה ואיש הטלוויזיה נישאו סופסוף לפני כחצי חודשים. את ירח הדבש הם עשו עם הילדים באלפים הצרפתיים, שזה מלמד איזו משפחה מגובשת השניים מטפחים. אז מה אלירז חושב על אילנית? כך הוא כתב לה באינסטגרם: “האור הוא ממך, והחוכמה היא שלך, אז מה אאחל לך שלמות שלי? שתמשיכי להיות את, אבל קצת יותר בשביל עצמך”.

רותם סלע ואריאל רוטר

רותם סלע ואריאל רוטר: “אני מאוד מחוברת למדינה ולמשפחה שלי”

רותם סלע ואריאל רוטר. הדוגמישה ואיש העסקים נשואים 8 שנים + שלושה ילדים. כמו שאומר אסי עזר: “היא לקחה את הבחור הכי שווה בשטח”. כן, הוא גם יורש אימפריית “קסטרו”, גם חתיך הורס וגם בחור שכל אמא היתה רוצה כחתן לבתה. אנחנו חושבות בכלל שהוא זה שזכה בגדול. כשנשאלה בעבר אם היתה רוצה קריירה בינלאומית כמו חברתה הטובה גל גדות, ענתה סלע: “אני מאוד מחוברת למדינה ולמשפחה שלי ורוצה שהילדים שלי יגדלו בישראל”. יפה לה.

מלי לוי ושמעון גרשון

מלי לוי ושמעון גרשון: “לא חושבת שאי פעם ידעתי מה זו אהבה – עד שפגשתי אותך

מלי לוי ושמעון גרשון. הדוגמנית והשחקנית וכדורגלן העבר והמוזיקאי נשואים 16 שנה + 3 ילדים. גרשון יודע להפתיע את לוי ועל כך כתבה לו באינסטגרם: “תודה על יומולדת מהסרטים. לא חושבת שאי פעם ידעתי מה זו אהבה – עד שפגשתי אותך. טפו. חמסה”.

יהודה לוי ושלומית מלכה

יהודה לוי ושלומית מלכה: “מצאתי אהבה מדהימה ובשלה”

יהודה לוי ושלומית מלכה. השחקן והדוגמנית נשואים שנתיים. מהזוגות היפים והיציבים בברנז’ה. שלומית מגדירה את יהודה כ”אהבת חיי” ואומרת: “הכי לא חשבתי שאני אתחתן בגיל צעיר, אבל הנה, מצאתי אהבה מדהימה ובשלה, וככה זה גם עם ילדים. כיום אני יכולה להגיד שאני כן מוכנה לזה”.

יעל גולדמן ואורי פפר

יעל גולדמן ואורי פפר: ערכו טקס חידוש נדרים מרגש

יעל גולדמן ואורי פפר. הדוגמישה והשחקן נשואים 11 שנים + 3 ילדים. אומנם באחרונה חשפה בסרט דוקומנטרי את התמודדותה עם משבר גיל ה-40, אבל הזוגיות שלה היא מן הטובות שיש. בטח כשהיא צמודה לפרופ’ רולידר ב”משפחה לפני הכל”. לפני כשנה, כשחגגו עשר שנות נישואים, הפתיע פפר את גולדמן והרים טקס חידוש נדרים מרגש.

צילומים: אינסטגרם

;