fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/אדום-גדול.jpg

האשה באדום

לוהטות באדום

אי אפשר, כנראה, להעביר קיץ בלי איזה צבע נועז אחד לפחות. עכשיו קשה להתעלם מהאדום הלוהט, הדרמטי והסקסי, שנצפה כמעט על כל מסלולי מעצבי-העל. האדום שולט בשמלות, בטופים, בז’קטים, בחליפות ערב וגם באבזרים. מה שבטוח – עם אדום את תמיד “עושה כניסה”

כשלובשים אדום, בעצם אומרים משהו. כי אדום זה לא סתם. אדום זה חם, זה לוהט, זה אש. אדום זה דרמה, אהבה, תשוקה. אם את ממש טיפוס של אדום, כי לא כולן כאלה, תשמחי לראות את הדגמים של המעצבים המובילים: “ברנדון מקסוול” עיצב מכנסיים מתרחבים בשילוב טופ ארוך; “ולנטינו” הציג שמלת ערב עם הרבה ווליום (דומה למה שלבשה ליידי גאגא בגלובוס הזהב האחרון); “מיו-מיו”, “אלי סאאב”, “אייסברג” ו”פוארה” הלכו על אאוטפיטים קצרים; “סוניה ריקייל” ו”אוסקר דה לה-רנטה” הימרו על שמלות ערב ו”הרמס” ו”מרקוס אלמיידה” העלו למסלול אוברולים.

דגמים אדומים קיץ 2019 

דגמים אדומים קיץ 2019

דגמים אדומים קיץ 2019

רותחות בכתום

סקס אפיל גבוה – זהו שם המשחק כשלובשים כתום אול אובר. הכתום לוהט בקיץ הזה והוא מתאים מאוד למי שאדום הוא טו מאץ’ בשבילה. מדובר בכתום כהה, לא כתום גזר בוהק, שהוא צבע יחסית בטוח למי שלא רוצה לבלוט יותר מדי ומעדיפה לוק מאופק יותר

הכתום הזה חוגג הקיץ בתצוגות של “ורסאצ’ה” (ז’קט מבריק עם שני כיסים גדולים), “אלטוזרה” (חצאית עם טופ בחיתוכי קאט-אאוט), “פראבל גורונג” (טוטאל לוק שכולל חצאית שקופה, טוניקה וסנדלים תואמים), MSGM ו”ארמנו סקרווינו” (שמלות וולנים קצרות), Adeam (חליפת אוברסייז עם תיפורים בולטים), “פנדי” (מכנסיים קצרים עם כיווצים בשילוב ז’קט ארוך עם כיסים גדולים), “לווה” (חולצה שנלבשה בסטיילינג אסימטרי עם מכנסיים שחורים) ו”ולנטינו” (שמלת פליסה באורך מיני).

דגמים כתומים קיץ 2019

דגמים כתומים קיץ 2019

דגמים כתומים קיץ 2019

חמות בבורדו

גוני היין המלטפים של הבורדו, שהפך כבר לצבע קלאסי באופנה, הם טרנד גורף בקולקציות של מעצבי-העל לקיץ 2019. הם הולכים נהדר עם גוני בז’, חאקי, לבן וג’ינס, ועובדים יפה גם בטוטאל לוק של בורדו. הקיץ חוגג הבורדו במראה חלק, בהדפסים, בעור ומה לא

 לידיעתכן: בורדו, העיר שידועה ביינות האדומים שלה, נמצאת כ-500 ק”מ דרומית-מערבית לפריז על חוף האטלנטי. תרבות הכרמים והיינות של העיר העניקה לה מוניטין ובורדו הפך עם השנים משם של עיר לשם של גוון אדום-סגול-חום, מהגוונים הקלאסיים בתולדות האופנה. המראה החם והחושני של הבורדו נוכח מאוד באוספי מעצבי-העל לקיץ 2019. אהבנו את חליפת המכנסיים וחליפת החצאית של “פנדי”, את האאוטפיט מעור של “אלכסנדר וונג” ואת  האוברול במראה ספורטיבי של “הוגו בוס”.

דגמים בגוון בורדו קיץ 2019

דגמים בגוון בורדו קיץ 2019

דגמים בגוון בורדו קיץ 2019