fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדולות-גדול.jpg

גדולות מהחיים

בשנים האחרונות לא רק דוגמניות צעירות ורזות צועדות על המסלולים ומובילות את הקמפיינים הנחשבים, אלא מיגוון גדול יותר של נשים, בכל הגילאים, בכל המידות, בכל הגבהים ובכל צבעי העור, שמבהיר כי אין יותר מודל יופי אחד. ולא רק עולם האופנה משתנה, גם על השטיח האדום בהוליווד צועדות כוכבות שלא נכנעות לרזון ותראו מה עשתה אצלנו ההצלחה של נטע ברזילי

נטע ברזילי: לנצח בגדול

המידות של נטע ברזילי לא הפריעו לה להפוך גם לאייקון אופנה מוביל ומיטב מעצבי האופנה בארץ עומדים בתור להלביש אותה. יש עליה המון סטייל, וכישרון, ופתיחות, ובעיקר היא באה היום לחזק את כל מי שהיה, כמוה, ילד קצת שונה ודחוי. תראו את המיגוון המרתק של משתתפי “הכוכב הבא לאירוויזיון” ותבינו את כוחה. מי אמר העצמה נשית ולא קיבל?

נטע ברזילי. העצמה נשית

נטע ברזילי. העצמה נשית. צילום: דרור קונטנטו

ריי שגב: להשתחרר מעול המשקל

גם לריי שגב, 34, דוגמנית הפלאס סייז המובילה בארץ, היה קשה במשך שנים עם מבנה גופה. אבל יום אחד הבינה שהיא לא צריכה להילחם בגוף שלה אלא לקבל אותו באהבה. מאז שגב, שהיא גם בלוגרית הקוראת לנשים ולגברים להשתחרר מעול המשקל, מככבת בכל תצוגות האופנה הנחשבות, עשתה קמפיינים ל”ג’ק קובה” ו”עונות” ובאחרונה השתתפה במסע הפרסום של נשים אמיתיות ל-AERIE.

ריי שגב. אשה אמיתית

ריי שגב. אשה אמיתית. צילום: “עונות”

שמחה גואטה: לחגוג את הקימורים

שמחה גואטה, 110 ק”ג של יופי וקסם אישי, חוגגת על מסלולי התצוגות וגם בעולם הריאליטי (עכשיו ב”הישרדות”). גואטה, 31,  בתו של מזכ”ל ש”ס, יגאל גואטה, הפכה מזמן את מידותיה למקור העצמה נשית, היא גאה בגוף שלה, ואף אחד לא יעצור אותה. האלילות שלה הן קים קרדשיאן, אדל, ביונסה, אופרה ווינפרי והדוגמנית אשלי גרהאם – נשים, שלדעתה, יודעות לחגוג את הקימורים שלהן.

שמחה גואטה. גאה בגופה

שמחה גואטה. גאה בגופה. צילום: “רתמה”

מירב עשוש: מנתיבות ללוס-אנג’לס

תכירו את מירב (תיתה) עשוש, דוגמנית פלאס סייז שחתמה באחרונה בסוכנות הדוגמנות היוקרתית “ווילהלמינה” בלוס-אנג’לס. מירב, 27, נולדה בבית דתי, למדה בבית ספר חב”ד בנתיבות והחלה את קריירת הדוגמנות שלה לפני כשלוש שנים בישראל. באחרונה, היא הגיעה במיוחד לישראל לצילומי קולקציית הכלות לקיץ 2019 של המעצב דרור קונטנטו.

מירב עשוש. בדרך להצלחה בינלאומית

מירב עשוש. בדרך להצלחה בינלאומית. צילום: דביר כחלון ל”דרור קונטנטו”

אשלי גראהם: איך יופי נראה באמת

מי ששברה מוסכמות וניפצה תקרות זכוכית רבות בעולם האופנה היא אשלי גראהם, דוגמנית הפלאס סייז המובילה כיום בעולם. גרהאם, 32, מידה 46 גאה, היתה לדוגמנית למידות גדולות הראשונה שכיכבה על שער מגזין בגדי הים “ספורט אילוסטרייטד”. לפני מספר שנים פתחה בית אופנה לעיצוב בגדי ים למידות גדולות והוציאה ספר, שהפך לרב מכר, שכותרתו: “הדוגמנית החדשה: איך ביטחון עצמי, יופי וכוח נראים באמת”. בתצוגות לקיץ 2019 היא צעדה, בין השאר, על המסלולים של “מייקל קורס”, “כריסטיאן סיריאנו”, “פראבל גורונג” ו”דולצ’ה וגבאנה”.

אשלי גראהם בתצוגה של "מייקל קורס" לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של “מייקל קורס” לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של "כריסטיאן סיריאנו" לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של “כריסטיאן סיריאנו” לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של "פראבל גורונג" לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של “פראבל גורונג” לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של "דולצ'ה וגבאנה" לקיץ 2019

אשלי גראהם בתצוגה של “דולצ’ה וגבאנה” לקיץ 2019

אדואה אבואה: כמעט קרחת ועם נמשים

אדואה אבואה הוא בהחלט שם שכדאי לכם לשנן. היא חורכת כיום את המסלולים הכי נחשבים בשבועות האופנה בעולם, ולאחרונה אף כיכבה על השער המדובר של “ווג” הבריטי, הראשון תחת עריכתו של העורך הנכנס אדוארד אנינפול, אחת הדמויות הבולטות במאבק נגד גזענות בתעשיית האופנה. אבואה, כהת עור, כמעט קרחת, עם נמשים, לא מגרדת את גובה 175 ס”מ, זכתה בשנה שעברה בפרס דוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה של בריטניה. בקיץ 2019 היא מובילה את הקמפיין של “פנדי”.

אדואה אבואה בקמפיין של "פנדי" לקיץ 2019

אדואה אבואה בקמפיין של “פנדי” לקיץ 2019

וויני הארלו: סוללת את הדרך

עוד דוגמנית מיוחדת שעובדת ללא הפסקה ושוברת את כל המוסכמות של מודל יופי אחד היא וויני הארלו, 24, שסובלת ממחלת עור קשה הבאה לידי ביוטי בכתמים לבנים גדולים על עורה הכהה. הכתמים, מתברר, לא הפריעו לה לנסוק לצמרת עולם האופנה, להשתתף בתצוגות של גדולי המעצבים ולסלול את דרכן של נשים נוספות הסובלות מבעיה כזו או אחרת.

וויני הארלו בתצוגה של Cushnie לקיץ 2019

וויני הארלו בתצוגה של Cushnie לקיץ 2019

המהפך של מעצבי-העל

לאט-לאט יותר ויותר תצוגות של מעצבי-על כוללות גם נשים אמיתיות בכל הגילאים, בכל המידות ובכל הצבעים. העונה נגיד שאפו לארבעת המותגים שמובילים את הרחבת מודל היופי הנשי: “דולצ’ה וגבאנה”, “פראבל גורונג”, Cushnie ו”כריסטיאן סיריאנו”.

בתצוגה של "דולצ'ה וגבאנה"

בתצוגה של “דולצ’ה וגבאנה”

בתצוגה של "פראבל גורונג"

בתצוגה של “פראבל גורונג”