fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/11/אבות-גדול.jpg

אבות ובנות: לרגל יום הגבר הבינלאומי, שבע מפורסמות על הקשר המיוחד עם אבא שלהן

לסטלה מקרטני יש קשר מיוחד עם אביה פול מקרטני; מיכל אנסקי הודתה כי אביה אלכס הוא מקור האמביציה שלה; קורין גדעון לא יכולה בלי ההורים שלה; אבא של ג’ניפר לופז עודד אותה ללמוד לשיר ולרקוד; ואבא של קיילי ג’נר הפך יום אחד לאשה. שבע מפורסמות על הקשר המיוחד עם אבא שלהן, לרגל יום הגבר הבינלאומי שחל היום

1סטלה ופול מקרטני

סטלה ואביה פול מקרטני

סטלה מקרטני: כשאבא הוא אגדה

למעצבת האופנה סטלה מקרטני, 48, יש קשר מיוחד עם אביה, סר פול מקרטני, 77, זמר ויוצר ובעבר חבר בלהקת “הביטלס”, והשנה אפילו עיצבה קולקציה שנקראה All Together Now בהשראת האלבום האייקוני של “הביטלס”, “צוללת צהובה”. סטלה מעולם לא נכנעה לביקורות שנאמרו עליה, שהיא לא מספיק יצירתית וחדשנית, או שאת ההצלחה שלה אפשר לזקוף בעיקר לאביה ולכסף הרב שלו, ושנה אחרי שנה היא מוכיחה כי היא מעצבת מוכשרת עם אג’נדה ברורה, כשאביה יושב בשורה הראשונה של התצוגות שלה. השנה היא אף ארגנה יחד עם אביה תערוכת צילומים של אמה, לינדה מקרטני, שנפטרה לפני 21 שנה ממחלת הסרטן, ומאז מותה היא קשורה לאביה אפילו יותר.

2מיכל ואלכס אנסקי

מיכל ואביה אלכס אנסקי

מיכל אנסקי: אמביציה ושמה אבא

מיכל אנסקי, 39, מהנשים הכי בולטות על המסך הקטן, היא בתם של השחקן ושדרן הרדיו הוותיק, אלכס אנסקי, ושל העיתונאית והבשלנית, שרי אנסקי. במשך שנים, הודתה מיכל לא אחת, היא היתה עסוקה בלרצות את אביה. השניים אף התעמתו לפני כמה שנים בתוכניתו של פרופ’ יורם יובל, “שיחת נפש”, שבו טענה מיכל כי בעבר אביה אמר לה, “זה שאת הבת שלי לא אומר באופן אוטומטי שאני אוהב אותך או מעריך אותך”. אלכס, כמובן, לא זכר דבר, ומכל מיהרה להרגיע ואמרה: “זה לא בהכרח דבר רע, כי כמות האמביציה והרצון לשנות את דעתו של אבא שלי היתה כל כך גדולה, שאם היה הר הייתי לוקחת אותו בשתי ידיים ומזיזה אותו”.

3קורין ואמנון גדעון

קורין ואביה אמנון גדעון

קורין גדעון: קשר מיוחד להורים

קורין גדעון, 27, נולדה בצפת, גדלה במושב בצרה בשרון, והיא אחות קטנה לשני אחים, עידו, דר’ לפילוסופיה של החינוך, ואלי, עורך דין. העובדה שהיא בת זקונים יחידה לא הפכה אותה למפונקת, להיפך. היא חזקה, אמביציוזית ולא חוששת להביע את דעתה. בעבר אמרה, “יש לי קשר מאוד מיוחד עם ההורים והאחים, הם חברים מאוד טובים שלי. המשפחה שלנו היא אחת המשפחות המלוכדות”. גדעון הודתה לא פעם כי גדלה בבית חם, אוהב, אכפתי ודעתני, שבו כולם מדברים על הכל, ומכאן, מהבית, הקשר הכה צמוד להוריה, גם לאביה וגם לאמה, שמלווים אותה באדיקות עד היום. על התמונה שהעלתה לאינסטגרם עם אביה, אמנון, כתבה:”האבא הכי טוב אי פעם”.

4גניפר ודיוויד לופז

ג’ניפר ואביה דיוויד לופז

ג’ניפר לופז: אבא מאמין ותומך

ג’ניפר לופז, שחגגה השנה 50 בגדול, נולדה בקאסל היל, שכונה בברונקס שבניו-יורק, להורים ממוצא פורטו ריקו. אמה גוואדלופה רודריגז היתה עוזרת גננת ואילו אביה, דיוויד לופז, היה טכנאי מחשבים.  לג’ניפר אחות גדולה ואחות צעירה, העיתונאית לינדה לופז. בילדותה, התנגנה בביתם מוזיקה במשך רוב שעות היום, היא השתתפה בשיעורי ריקוד מגיל 5 והוריה תמיד עודדו את הכישרונות האמנותיים שלה.לדבריה, היתה לה ילדות מקסימה, עם הורים חרוצים, אליהם היא קשורה מאוד. לתמונה עם אביה העניקה לופז את הכיתוב: “אבי האהוב”.

5רותם סלע ואביה

רותם סלע ואביה

רותם סלע: אבא שהוא סלע

רותם סלע, 36, האשה כנראה עם הכי הרבה שעות מסך, נולדה בקרית-חיים, אבל בגיל 17.5 ההורים שלי העבירו את המשפחה לקיסריה. אביה הוא מנכ”ל בחברה לציוד רפואי, אמה היתה מורה וכיום בפנסיה ויש לה אחות אחת, טל. בעבר סיפרה: “גדלתי בבית סופר חם, שכל כולו נתינה ואהבה וכל החיים סבבו סביב הילדים. בית חריג במובן שאפשר לדבר בו על הכל ולשתף בכל דבר. עד היום הוריי ואחותי הם החברים הכי טובים שלי וכמובן אריאל בעלי. אלו הם ארבעת האנשים הקרובים אליי ביותר בעולם בכל מובן. באחרונה העלתה תמונה שלה עם אביה לאינסטגרם, וכתבה: “זה אבא סלע שאני ממש אוהבת והוא כל כך חתיך שבאמת הייתי חייבת שגם אתם תיהנו מכל היופי הזה. ושום מילה על כפכפי הקרוקס”.

6בריטני וג''ימס ספירס

בריטני ואביה ג’יימס ספירס

בריטני ספירס: אבא הכי טוב

בריטני ספירס, 37, נולדה בעיירה מק’קומב שבמדינת מיסיסיפי שבארצות-הברית וגדלה בקנטווד שבלואיזיאנה. אביה, ג’יימס ספירס, עבד כקבלן, ואמה, לין ספירס, היתה מורה. יש לה אח בכור, בריאן ג’יימס, ואחות קטנה, ג’יימי לין. בני המשפחה נהגו בילדותה לבלות בכנסייה פרוטסטנטית אוונגליסטית, כנסייה שמרנית וחברתית ובעלת השפעה דתית חזקה במיוחד. בריטני נהגה כילדה לשיר במקהלת הכנסייה והוריה לא נשארו אדישים לכישרונה. כבר כשהיתה בת שמונה לקחו אותה לאודישן הראשון שלה והשאר היסטוריה. מי שעמד כל השנים מאחוריה הוא אביה, שעליו היא אומרת “הוא האבא הכי טוב בעולם”.

7קיילי וקייטלין ג'נר

קיילי ואביה קייטלין ג’נר

קיילי ג’נר: כשאבא הפך לאשה

הידיעה שאביה, שהיה אלוף אולימפי בקרב עשר, הפך לאשה תפסה את קיילי ג’נר, אז בת 19, מוכנה. כמי שמורגלת לחשיפה מגיל צעיר ולסקנדלים של בני משפחתה, שבט קרדשיאן-ג’נר הטראשי, היא ידעה מה הולך לקרות. מיד לאחר שפורסמו צילומיו של ברוס ג’נר כקייטלין ב”וניטי פייר”, צייצה קיילי בטוויטר: “אני תומכת בה ומאחלת לה שתמיד תהיה מאושרת”. נראה כי כל הפרשה לא הזיקה לקיילי, שיותר מכל אחיותיה לשבט, הצליחה בגדול עם חברת הקוסמטיקה הנושאת את שמה והפכה למיליארדרית הצעירה ביותר בעולם. מאז שהוריה נפרדו, מקפידה קיילי, כמו גם אחותה קנדל, לשמור על קשר הדוק עם קייטלין, שתמיד תישאר אבא שלה.

צילומים: אינסטגרם

;