fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/גדול-אדם-לוין.jpg

אדם לוין: “לא אוהב שום דבר שבולט מדי”

אדם לוין מ”מארון 5″, שמככב עכשיו בקמפיין ל”איב סן-לורן”, אוהב להתקשט באינספור קעקועים, לעורר פרובוקציות ובעיקר להתהלך בעירום. אבל כשהוא מתלבש, הוא עושה את זה הכי סקסי שאפשר

אדם לוין

בקמפיין ל”איב סן-לורן”

יותר ממה שאדם לוין אוהב להתלבש, הוא אוהב להתפשט. קשה למצוא קליפ של הזמר או להקתו, “מארון 5”, שבו הוא אינו חושף את חזהו השרירי והמקועקע או הופעה שבה אינו פושט את בגדיו. “אולי זה הצד האקסהיביציוניסטי שבי”, הוא אומר. “אני אוהב להוריד בגדים מול המצלמה. בכלל, אני מבלה את רוב חיי בעירום והרבה פעמים אנשים לצידי צריכים להסביר לי שזה לא יאה לאותו רגע”.

17 שנה עברו מאז שלוין (כן, הוא משלנו – שני הוריו יהודיים) הוציא יחד עם חברי “מארון 5″ את האלבום הראשון שלהם, 17 שנה שבהן הספיק להפוך לכוכב-על ולקחת על עצמו פרויקטים רבים. אחד מהם הוא, כמובן, הפיכתו למנטור ב”דה ווייס” האמריקאית, שם הפגין סטייל רב. באחרונה כיכב לוין בקליפ המדובר לשירו Girls Like You, כשלצידו כוכבות רבות, כולל גל גדות שלנו. בימים אלה הוא מוביל מסע פרסום לבושם החדש לגבר של “איב סן-לורן”.

כאמור, לא חסר לו סטייל, ללוין, 39, שמגדיר את הסגנון שלו כסולידי למדי, למרות שאין ספק שהוא רוקר. הוא שומר על מראה פשוט ואלגנטי של ג’ינס, טישירט, מגפיים צבאיים או סניקרס, ומתבל את כל אלה בחגורות ובז’קטים מעור, שהפכו למזוהים עימו כל כך. “אני לא אוהב שום דבר שבולט יותר מדי”, הודה בעבר. אבל לא תמיד הוא היה כל כך סטייליסטי. לפני שהתפרסם, הוא מעיד על עצמו שלבש כמה מהדברים המזעזעים ביותר שניתן לדמיין, כולל שלב שבו הסתובב עם, כן כן, זקן צרפתי. “ככה זה ברוקנ’רול – צריך לנסות הכל”, הסביר.

את גופו החטוב ואורח חייו המאוזן הוא מתחזק עם יוגה, שאליה הוא מכור, ואף מחזיק במאמן יוגה אישי שבנה עבורו תוכנית מותאמת אישית מסגנונות שונים של יוגה. “יוגה שינתה את חיי, היא טובה בשבילי, כי היא מרגיעה את הראש המשוגע שלי”, הוא אומר. מה עוד מרגיע אותו? קעקועים כמובן. יש לו למעלה מ-25 קעקועים, ביניהם כתובת בסנסקריט על חזהו, לב מוקף בפרחים והמילה “אמא” עליו, נמר על פרק ידו, גיטרה גדולה על פרק היד השני, נשר ענקי באזור הסרעפת, כריש בצד ימין של הגוף, נערת פין-אפ על שכמו השמאלי והסיפרה 2 פעמיים, המסמלת את מספר החדר בסטודיו הראשון שבו הקליטו “מארון 5” את אלבומם הראשון.

;