fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/אורזים-גדול.jpg

אורזי המזוודות: מה כדאי לארוז לחופשה? ואיך מוזילים את הטיסה?

עולם הנסיעות הפך את כולנו בחמש השנים האחרונות לנוסעים מתמידים. המודל של חברות הלואו קוסט, בשילוב הכלכלה השיתופית שהביאה את Airbnb ו-uber, שינו את הרגלי הנסיעה שלנו לקלים וזמינים מאי פעם. אז מה אנחנו יודעות על טרנד המזוודות המתקפלות?

המזוודה הדקה בעולם של רולינק

המזוודה הדקה בעולם של “רולינק”: הטרנד הבא בעולם הנסיעות

מבלי לשים לב, כולנו התרגלנו לבקר בשדה התעופה שלוש-ארבע פעמים בשנה בדרך להכיר יעד חדש, או כזה שביקשנו לחזור אליו. על ההשפעה הזו של הגלובליזציה והקידמה הטכנולוגית לא תמצאו אחד שיקטר.

חשוב שתדעו: אחד ממקורות ההכנסה העיקריים של חברות הלואו קוסט מגיע מתשלומים על כבודה אישית חורגת וזו הנשלחת לבטן המטוס. יתרה מכך, לא מעטים המקרים שבהם מחיר שילוח הכבודה לבטן המטוס יקר יותר מכרטיס הטיסה עצמו, וכשמרכיבים חזרה את כל העלויות, קשה לראות אם באמת אנחנו משלמים פחות, או שפשוט ארזו לנו את הנסיעה בצורה אחרת.

האפשרות לבחור לשלם בנפרד על מרכיבי כרטיס הטיסה הביאה את הנוסעים לשנות את האופן שבו הם בוחרים מה לקחת איתם לטיול. ברגע שהתחילו לשלם על הכבודה הנשלחת לבטן המטוס, למדו הנוסעים להסתדר עם פחות ציוד בנסיעות שלהם. השינוי הזה השפיע באופן ישיר על שוק המזוודות והתיקים בעולם.

המזוודה הדקה בעולם של רולינק

המזוודה הדקה של רולינק במצב רגיל ובמצב דק

טרנד חדש שצפוי להוביל את תעשיית המזוודות בשנים הקרובות הוא טרנד המזוודות המתקפלות, שיכולות להתאים מאוד גם למי שרוצה לעלות עם המזוודה לטיסה ולא לשלוח אותה לבטן המטוס, וגם למי שטס בטיסות לואו קוסט.

הצורך במזוודה שיכולה לשנות את ממדיה עונה על כמה צרכים ישנים כחדשים. אחת הבעיות המובנות במזוודה, היא הנפח שלה. יכולת הקיבול וההכלה של המזוודה היא מצד אחד הבסיס לקיומה בעת שימוש, אך מטרד משמעותי בעת אחסון, במיוחד בעולם שהולך ונהיה קטן וצפוף יותר מיום ליום.

פיתוח מעניין שהגיע השנה לישראל בתחום המזוודות המתקפלות הוא מזוודת העלייה למטוס הדקה בעולם של Rollink, כזו שתוכלו לזרוק לתוך מזוודה אחרת בשביל הקניות או לאפסן בקלות בכל מגירה רחבה או ארון. בקרוב תגיע הגירסה הגדולה שלה, שתהיה המזוודה הגדולה הדקה ביותר בעולם וגם תוכל להיכנס בכל מזוודה גדולה סטנדרטית לאלו שרוצים לטוס ולשלם על מזוודה אחת ולחזור עם שתיים.

מזוודת העלייה למטוס (טרולי) FLEX מבית Rollink יודעת להתקפל לעובי מינימלי של 5 ס”מ בלבד, שוקלת רק 2.1 ק”ג ויודעת להכיל יותר מ-40 ליטרים של כבודה, בזכות תכנון מוקפד שממקסם את כמות התכולה שתוכלו לקחת במזוודת עלייה למטוס. 249 שקל, להשיג באתר ROLLINK.COM, ב”המשביר לצרכן” וברשתות המובחרות.

מזוודת טיגריס לילדים של סמסונייט

רגע לפני שהילדים מתחיל להשתעמם בטיסה, אפשר להתחיל את הכיף האמיתי עוד בשלב האריזה. “סמסונייט” השיקה באחרונה סידרת מזוודות “דרים ריידר” בנפח של 28 ליטר המותאמת לילדים. בסידרה מיגוון רחב של צבעים, עיצובים ודמויות מוכרות מעולם הילדים. מזוודה לילדים בצורת בימבה, בדמויות מיני ומיקי, דמויות של דבורה, זברה, חד-קרן וטיגריס ועוד. 375-400 שקל (למוצרי דיסני). בתמונה: מזוודת טיגריס, ברשת “סמסונייט”

טיפים טובים לאריזה חכמה

אחרי שיש לכם מזוודה קומפקטית, קבלו כמה טיפים לאריזה חכמה: קודם כל, אל תיקחו את כל צורכי הטואלטיקה והקוסמטיקה שלכן באריזות הרגילות שלהן, אלא העבירו את הכמות הרצויה לבקבוקונים קטנים, שאותם ניתן לרכוש בכל רשתות הפארם. זה חוסך משקל וזה הרבה יותר נוח לשימוש.

אם אתן מתכננות נסיעה ארוכה, מומלץ להצטייד בשקיות דחיסה שמקטינות נפח ויפנו לכם מקום במזוודה. בנוסף, אם אתן רוצים לעשות שופינג וחוששות שלא יהיה לכן מקום במזוודה, קחו אתכן תיק גדול ריק ושימו אותו במזוודה, ובסיום הטיול תוכלו להשתמש בו כמזוודה נוספת.

אם תגלגלו את הבגדים תוכלו לחסוך במקום במזוודה, וגם הם פחות יתקמטו! אם פשוט תזרקו הכל לתוך המזוודה היא תתמלא מהר מאוד ולא תנצלו כמו שצריך את שטח המזוודה. את הגרביים מומלץ לגלגל בתוך הנעליים ואת התחתונים והחזיות לשים בפינות שנשארות פנויות.

לא משאירים חללים ריקים במזוודה הדבר גורם לבגדים לשנות מיקום בזמן טלטולי המזוודה ואז מגיעים ליעד ומגלים שכל הפריטים מעורבבים ומקומטים כלל  חשוב: חפצים הכבדים יותר יהיו בתחתית המזוודה תמיד, ואילו העדינים יהיו למעלה.

כל סט בגדים גלגלו וארזו לשקית פלסטיק נפרדת. כך תחסכו זמן יקר כי כבר החלטתם מה ללבוש. הניחו במזוודה מספר מגבונים לחים. הם יספגו ריח לא נעים. קחו איתכם ציפית של כרית או שקית זבל גדולה, כדי לשמור בהם בגדים מלוכלכים.

והנה כמה הצעות לפריטים מקולקציות קיץ 2019 שיתאימו לחופשה:

שמלת פרחים ורקמה, 690 שקל, גלביה

שמלת פרחים ורקמה, 690 שקל, “גלביה”

בגדי ים משובצים ובהדפס עיגולים של המותג Ugly Duckling

בגדי ים משובצים ובהדפס עיגולים של המותג Ugly Duckling

משקפי שמש של פנדי, 1,259 שקל, באירוקה

משקפי שמש של “פנדי”, 1,259 שקל, ב”אירוקה”

אוברול, 579 שקל, Lee

אוברול, 579 שקל, Lee

שמלה מפשתן בגיזרה מתרחבת באורך מקסי, 1,199 שקל, רינה צין

שמלה מפשתן בגיזרה מתרחבת באורך מקסי, 1,199 שקל, רינה צין

מכנסי קארגו בגובה שבע שמיניות, 425 שקל, מסימו דוטי

מכנסי קארגו בגובה שבע שמיניות, 425 שקל,”מסימו דוטי”

מכנסי קארגו בקולור בלוק, 199 שקל, ברשקה

מכנסי קארגו בקולור בלוק, 199 שקל, “ברשקה”

בגד ים אסימטרי, 379 שקל, אפרודיטה

בגד ים אסימטרי, 379 שקל, “אפרודיטה”

סנדלי פלטפורמה מקש עם אבזם, 310 שקל, מנגו

סנדלי פלטפורמה מקש עם אבזם, 310 שקל, “מנגו”

סידרת ההגנה מהשמש של סקארה

“סקארה” מרחיבה את סידרת ההגנה מהשמש ומשיקה שלושה מוצרים חדשים: ספריי שקוף לגוף מיני סייז (90 מ”ל) המתאים לנסיעות, טיולים וחופשות ונכנס בתוך תיק האיפור/ הרחצה; קרם פנים וספריי לגוף 200 מ”ל. 14.90-24.90 שקל. בחנויות הרשת

 

;