fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/ניקול-גדול.jpg

לא עוד: הפגנות ענק של אמהות נגד גננות מתעללות יתקיימו היום בתל-אביב, בחיפה ובירושלים

הסרטונים המזעזעים שתיעדו את ההתעללות בילדי גן “בייבי לאב” על ידי הגננת כרמל מעודה מראש העין, נחרטו בכאב עמוק בלב כולנו, ומאז מחאת ההורים עולה וגואה. היום יתקיימו הפגנות ענק של אמהות נגד גננות מתעללות בתל-אביב, בחיפה ובירושלים. רגע לפני, קיראו מה שכתבה ניקול דניאל-חגבי, אם לאחד הילדים מהגן של מעודה שעבר התעללות קשה

ניקול דניאל-חגבי

ניקול דניאל-חגבי בצילום שהופק לקראת הפגנת האמהות. צילום קמפיין המחאה: אושר פשינסקי

קשה לצפות בסרטונים שתיעדו את הזוועות בגן “בייבי לאב” בראש העין על ידי הגננת כרמל מעודה בת ה-25. מי יכול לראות ילדים קטנים וחסרי ישע, חלקם תינוקות ממש, מוטחים על הרצפה, נקשרים אל כיסאות, נחנקים במשך דקות ארוכות, חוטפים סטירות ומוזנים בקיא של עצמם. ואם לנו קשה, איך חשים ההורים לתינוקות שהפכו את גן המשחקים שלהם לגיהינום?

ניקול דניאל-חגבי, אם לעומר, אחד הילדים מהגן של מעודה שעבר התעללות קשה, כתבה ב-30 ביוני את הפוסט הבא, לאחר עוד דיון בהארכת מעצרה של מעודה: “אחת התמונות שחרוטות בראשי היא של  השופטת צופה בסרטונים נוספים ועיניה מביעות את האימה. נציג המשטרה עומד ומספר לכולם מה היא רואה בסרטון.

“ילד שבכל מקום שבו הוא נמצא יש אלימות, ילד שנקשר בכיסא כאשר ידיו מאחורי הגב, תינוק שמוטחים עליו 2 מזרונים, ילד שסתם כך חוטף 3 סטירות, ילד שהושיבו בכיסא על שולחן… והזוועות רק ממשיכות…

“והאולם גועש, אנחנו בוכים, אנחנו נשברים… אנשים שונים, תומכים, שותפים למסע, משפחה. אף אחד לא מצליח להישאר אדיש נוכח הזוועות. העורך דין שלה מנסה להציג את דעתו אך השופטת נחושה בדעתה ופוסקת על הארכת מעצר נוספת.

מתוך סרטון ההתעללות בגן בייבי לאב

מתוך סרטון ההתעללות בגן “בייבי לאב”

“אני נעמדת בבית המשפט ומספרת לבית המשפט שאולי שכח, שלילד הזה יש שם וקוראים לו עומר.
בואו אני אספר לכם קצת על עומר: תשאלו כל אחד שמכיר אותו, לא פייר לשאול אותי, אני אמא שלו. אבל הוא הילד הכי חייכן, מחבק, אוהב, מצחיק וחכם שאני מכירה. הילד שרוצה לרצות ומשתוקק לפרס על התנהגות טובה, ילד כזה שאני מעולם לא יצאתי מדעתי בגללו.

“אז למה מספרים לי שהוא היה הילד שסבל הכי הרבה??? למה מתוק כל כך צריך להכיר מפלצות אמיתיות.?

“סליחה שבכל בוקר שמנו אותך בגיהינום, נתנו לך נשיקה וסגרנו אחרינו את הדלת”

“אוי עומר שלי. סליחה, סליחה שלא הצלחנו לקלף לה את המסיכה. סליחה שבכל בוקר שמנו אותך בגיהינום, נתנו לך נשיקה וסגרנו אחרינו את הדלת. סליחה שהייתי תמימה שהאמינה לכל כך הרבה נפילות שהיו לך במשך השנתיים האחרונות. סליחה שלא שמרתי עליך מספיק טוב.
“ואני יכולה להבטיח לך שמעכשיו אתה מוגן!!! שמור תחת עיניהם הבוחנות של אמא ואבא שכבר לא מאמינים לאף אחד כולל אלו עם הכוונות הכי טובות. אני מבטיחה לך שלעולם לא יקשרו אותך, לעולם לא יחטיפו לך סטירה, לעולם לא ירביצו לך, ימנעו ממך אוכל, או יאביסו אותך. אף אחד לעולם לא ייגע בשערה אחת מראשך.
“יודעת שכבר אמרתי את זה פעם. וכל החברים שלי יודעים שלא מתאים לי לא לזהות אנשים ולהירדם בשמירה, אבל ילדים שלי אמא למדה לקח. אף אחד לא יסובב אותי שוב על האצבע הקטנה במסווה של חברות ויפגע בכם שוב”.

מפסיקים לשתוק. מחאת האמהות נגד גננות מתעללות יוצאת לדרך

מפסיקים לשתוק. מחאת האמהות נגד גננות מתעללות יוצאת לדרך

בסוף השבוע האחרון, ב-5 ביולי, כתבה ניקול דניאל-חגבי פוסט נוסף לבנה עומר: “עומר שלי, ילד אהבה! אתה זה שנותן לי את הכוח. היא לא שברה אותך. כל הרוע שהיה סביבך לא ביטל אפילו במעט את כל הטוב שלך. היית קסם ונשארת קסם. ילד אהבה שלי.

“רק הקירות בגיהינום שהיית יידעו לספר את כל מה שעברת לפני. אני אוכל לראות רק חודש אחד – 19 ימים מתוך שנה וחצי. ראיתי אותה קושרת אותך. פעם אחת ל-36דקות ופעם שנייה ל-56 דקות. צפיתי בסרטון שלך באדיקות, סבלתי איתך כל שנייה שעברה, מתפללת שהסיוט הזה ייגמר!

“אבל, זה רק החודש… מי יודע מה היה קודם? האם כבר שנה וחצי תפקידך היה שק החבטות של השטן? מי יכול להרגיע אותי? איך הלב שלי יוכל להחלים? איך הלב הכואב הזה שלי ימשיך הלאה?
רק בזכות הטוב שלך, הקסם שלך וים אהבה שבך.

“כל הזמן שמראיינים אותי אני אומרת שאני אשמור עליך ושאני ארפא אותך. נראה לי שרק עכשיו כשאני שוכבת במיטה, מתאפקת לא להתפרק, אני מבינה שרק אתה תרפא אותי.

“אז בן יפה שלי, תודה שהיית חזק מול השטן, תודה שלא נכנעת, תודה עכשיו שאתה מקיא אותה מהשורשים שלך. בוא נתחיל מהתחלה. אז כשהיינו בחדר ניתוח אני ואבא שלך ושמענו בפעם הראשונה את הבכי שלך והתפרקנו. ואם אי אפשר, אז בוא נבנה מחדש את התפיסה המעוותת שלך את העולם.
אנחנו אוהבים אותך. ואתה – אתה פשוט צריך להמשיך להיות הקסם שאתה!”.

ההפגנות ייערכו היום ב-19:00:

בתל-אביב: מול קריית הממשלה, צומת עזריאלי

בירושלים: מול בית ראש הממשלה, רחוב בלפור

בחיפה: מול גן האם

ובעוד 23 מוקדים שונים ברחבי הארץ

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום. צילום קמפיין המחאה: אושר פשינסקי

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

תצלומי המחאה שהפיקו ההורים לקראת ההפגנות היום

;