fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/10/בדקנו-בשבילך-גדול-scaled.jpg

בדקנו בשבילך: משקפיים בהזמנה אישית, ארוחה איטלקית מושלמת וסיר מיוחד לבישול אורז

עירית ברנר בודקת מוצרים חדשים, נותנת המלצות, והפעם מוצרים שווים שאפשר להזמין עד הבית 

1קרולינה למקה

ב”קרולינה למקה” מציעים מבצע און ליין לימי הסגר: אתם מזמינים בטלפון ומקבלים עד הבית שני זוגות משקפיים ב-300 שקל. בתמונה: בר רפאלי ואסי עזר מקמפנים למותג

רואים רחוק רואים קרוב

במה מדובר: שירות מיוחד של “קרולינה למקה” – אתם שולחים את בקשתכם והם מביאים לכם עד הבית, משקפי שמש או משקפיים אופטיים. להזמנות באתר: www.carolina lemke.co.il

כמה זה עולה לנו: והנה ההפתעה – 300 שקל לשני זוגות, כולל עדשות אופטיות עד 4- או +5 כולל צילינדר. לא כולל מולטיפוקל או משקפי שמש אופטיים.

אז ככה: ברור שלא התאפקתי… אני מאלה שיכולות לבחור מסגרות מתמונות, ויש בידי גם מרשם של מספר העדשות שלי. ואכן בחרתי ושיגרתי את המרשם. לאחר כארבעה ימים הגיע שליח עם חבילה ארוזה בחן רב ובפנים המשקפיים. מושלם.

תכל’ס: לעולם ייזכר ל”קרולינה למקה” שהם עשו את המהפך במחירי המשקפיים האופטיים.

2סיר אורז מורפי ריצרדס

סיר יצוק אלומיניום לבישול אורז מסידרת “פלטיניום” של “מורפי ריצ’רדס”

לא רק סיר לאורז

במה מדובר: סיר יצוק אלומיניום לבישול אורז מסידרת “פלטיניום” של “מורפי ריצ’רדס”. להזמנות באתר sarig.com/morphyichards

כמה זה עולה לנו: סיר בנפח 4.7 ליטר, בקוטר 24 ס”מ, 429 שקל. לאורך כל תקופת הסגר הנחה בגובה 50% והמחיר: 214 שקל.

אז ככה: לא ברור לי מדוע הסיר הזה משווק כסיר לבישול אורז, הוא הרבה יותר מזה. הסיר יצוק אלומיניום בעל תחתית עבה המאפשרת פיזור חום עם  ציפויnon-stick . הידיות עמידות לחום, כולל בתנור.

תכל’ס: בישלתי בו (חוץ מאורז שיצא מצוין) צלי עוף בסגנון אמא שלי.

קבלו מתכון: צריך 3 בצלים גדולים, 4 ירכיים, פלפל מלח, קצת מים רותחים וזהו. שפכתי כ-3 כפות שמן תירס וטיגנתי שלושה בצלים שנקצצו. כשהבצל הפך לשקוף והגיר נוזלים דחקתי אותו לדפנות ובשטח הגלוי הכנסתי את חלקי העוף עם העור פנימה כדי “לסגור”. כשהעוף שינה את צבעו לחום בהיר, הפכתי  ותיבלתי במלח ופלפל שחור והוספתי כרבע כוס מים רותחים. זמן הבישול כשעה ועשרים על אש בינונית ומכוסה. (יש לבדוק אם חסרים נוזלים מידי פעם ולהוסיף מעט מים רותחים). יצא נפלא ושום דבר לא נדבק לסיר.

3נספרסו חדש

מכונת קפה חדשה לאוהבי קפה עם חלב של “נספרסו”

בית קפה משלכם

במה מדובר: “נספרסו” משיקה מכונת קפה חדשנית לאוהבי קפה עם חלב – Gran lattissima. להזמנות באתר www.nespresso.com או בטלפון 2500*.

כמה זה עולה לנו: לא מעט, 1,990 שקל.

אז ככה: אני מאלה ששותים נס, פשוט. שמתי לב שכולם סביבי התמכרו לקפה מושקע ואף נוחרים לעברי בבוז כשאני מציעה סתם נס. אז הגיעה לבדיקה המכונה היפהפייה הזו, לקח לי זמן להבין איך מתפעלים אותה (10 דקות) ומאז אני “עובדת” בלהכין קפה לבני הבית ולשכנה. טעים, בטח טעים, ותחושה של בית קפה, כזה שאנחנו כבר מתים שיפתחו.

תכל’ס: קחו בחשבון שגם צריכים להשקיע בשרוולי הקפה האהוד עליכם.

4אלפרו חדש

משקאות בריסטה ייעודיים לקפה – סויה, שקדים ושיבולת שועל – של “אלפרו”

במקום חלב

במה מדובר: מבחר משקאות בריסטה ייעודיים לקפה – סויה, שקדים ושיבולת שועל של ALPRO. להשיג ברשתות השיווק.

כמה זה עולה: 11 שקל למשקה.

אז ככה: לחלב יש בשנים האחרונות יחסי ציבור גרועים ויותר ויותר אנשים מעדיפים תחליפי חלב. אז ניסיתי זאת בשביל חברה, וזה אף הקציף לכבוד הקפה המושקע מהמכונה.

תכל’ס: לי אין בעיה עם חלב אבל רציתי בכל אופן לנסות, אז הכנתי את השייק המקסים הבא בבלנדר. שקית של דובדבנים קפואים, כוס וחצי חלב שקדים, כמה קוביות קרח וכף וחצי סירופ מייפל והפעלתי את ה”חיה”… יצא נפלא.

5מארז פסטה דלה קזה

מארז “פסטה דלה קזה” של השף משה בראל

המסעדה האיטלקית שלי

במה מדובר: חבילות מתנה ובהן מבחר מוצרים של השף משה בראל המתמחה במפעלו “פסטה דלה קזה” בקולינריה איטלקית. להזמנות באתר: www.pastadellacasa.com

כמה זה עולה לנו: יש 3 אופציות, מ-250-400 שקל, תלוי מה מזמינים וזה כולל יין.

אז ככה: הגיעה חבילה העונה לשם “חופשה ברומא” (250 שקל) והיה באה בכל טוב עם מספר רטבים, ספגטי בעבודת יד!, רביולי, ניוקי ועוד. פתחתי שולחן, היינו אומנם רק שלושה אבל הרגשנו לה דולצ’ה ויטה. לשאלתכם, זה היה טעים ברמות.

תכל’ס: רעיון נפלא למתנת יום הולדת, למתגעגעים לאיטליה, ומי לא מתגעגע? פרחים עולים לא פחות.

6בובי בראון חדש

מארז שפתוני “לאקס מאט” של “בובי בראון” לחודש המודעות לסרטן השד 2020

אחת מתשע

במה מדובר: לא מעט חברות בחרו לתרום בחודש המודעות לסרטן השד חלק מהרווח שלהן לטובת האגודה למלחמה בסרטן. בחרנו להציג את חברת “אסתי  לאודר” על שלל מותגיה. הם מציעים החודש שלושה מוצרי דגל: קרם לחות Dramtically moisturizing של “קליניק”, הסרום של “אסתי לאודר” וצמד שפתונים של “בובי בראון”. 30% מהרווח יתרמו.

כמה זה עולה לנו: התרכזנו הפעם בקרם הלחות האייקוני של “קליניק”, 299 שקל ל-200 מ”ל.

אז ככה: יש לי רומן ארוך עם קרם הלחות המדובר המכונה “הצהוב”. בנסיעה הראשונה שלי לניו-יורק (אחרי השחרור מהצבא), נכנסתי לקומת הקסם של הקוסמטיקה ב”מייסיס” ונמשכתי לדלפק של “קליניק”. קניתי את הקרם הזה (+מלא מתנות שצירפו לי), התחושה היתה כאילו רכשתי נכס, ומאז שנים השתמשתי בו. בחלוף השנים החלפתי, עד שרופאת עור השיבה לשאלתי האם זה מתאים לגילי. וזו ענתה בוודאי שכן. כי הוא קרם נפלא, קליל ומתאים במיוחד לבעלות עור רגיש.

תכל’ס: הוא יקר אבל הנפח פי ארבעה מהמקובל. רוב מכלי הקרמים מכילים 50 מ”ל וזה 200 מ”ל.

7סרווה

קרם רגליים לעור יבש במיוחד של CERAVE. צילום: מוטי פיישבן

געגועים למני-פדי

במה מדובר: קרם רגליים לעור יבש במיוחד של CERAVE. להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת.

כמה זה עולה לנו: 44.90 שקל ל-88 מ”ל.

אז ככה: למה אנחנו הכי מתגעגעות בימים אלה? הרוב מסכימות על פדיקור ומניקור. אז זהו, אין ברירה, צריך לעשות זאת לבד. ואכן עשיתי זאת עם הגיגית והסבון המקציף, נשבר לי קצת הגב, אבל בהמשך השתכללתי. בסיום (המרשים, תרשו לי להשוויץ) מרחתי את הקרם הנפלא הזה ואני ממליצה עליו ביותר.

תכל’ס: טיפ שקיבלתי פעם מבעלת מקצוע ואני עושה זאת שנים – תיקנו בהזדמנות פצירה חזקה במיוחד המיועדת לכף הרגל וכל כמה ימים לאחר המקלחת תשייפו (כשהכף רטובה), ואחר כך תמרחו קרם רגליים. כך לא “תגדלו” עור קשה.

;