fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/10/קים-יחזקאל-גדול.jpg

שנתיים בלי אמא: בעלה ובנה של הנרצחת בפיגוע בברקן מתגעגעים לקים יחזקאל-לבנגרונד

גיא יחזקאל ובנו קאי, שמכיר את אמו רק מתמונות, בפוסט קורע לב על החיים בלעדיה. יהי זכרה ברוך

1קים יחזקאל זל ובנה קאי

קים יחזקאל-לבנגרונד ז”ל ובנה קאי. בעלה גיא כתב: “קאי שלנו צומח וגודל להיות ילד מדהים, חכם, אדיב, יפה תואר, חם ואוהב… בדיוק, אבל בדיוק כמוך!”

באוקטובר 2019 נכנס מחבל למפעל “אלון” שבאזור התעשייה בברקן, ירה למוות בזיו חג’בי ובקים יחזקאל-לבנגרונד, פצע אשה נוספת באורח בינוני – ונמלט. קים, שדקות בודדות לפני שמצאה את מותה עוד ליוותה את בנה בן השנה לגן, נמצאה כפותה באזיקונים על רצפת המפעל.

שנתיים אחרי הפיגוע המזעזע, בעלה גיא יחזקאל ובנה קאי בן השלוש, עדיין מתאבלים ומתגעגעים. בפוסט מרגש שהעלה גיא לרשתות החברתיות הוא כתב: “גם במקום הכי רחוק שבעולם, אני רואה אותך. כאילו את פתאום עוברת על החולות הרחוקים. אני כותב, אני אוהב אותך…

“שנתיים. שנתיים שעברו להן בלעדייך, אהובתי… אשכרה שנתיים. אני זוכר את הכל כאילו זה היה אתמול. זוכר איך רקדת עם קאי על הבוקר בזמן שאת מארגנת אותו לגן, זוכר שאתם באים אליי למיטה אפילו שאני חולה מעוך ונותנים לי נשיקה במצח. זה לא משהו שאת עושה אם אני חולה… אבל התעקשת על נשיקה אחרונה ממך.

“איילה, הגננת של קאי, סיפרה שזו היתה הפעם הראשונה שקאי לא נתפס לך על הידיים. הפעם הראשונה שהוא לא בכה כשהלכת, להיפך, הוא נופף לך לשלום – בפעם הראשונה… והאחרונה.

2גיא וקאי יחזקאל

גיא וקאי יחזקאל: “אני כל כך מקנא בזוגות שרק מתחבקים. הייתי נותן הכל רק בשביל עוד חיבוק איתך”

“יצאת כל כך מאושרת עם החיוך המושלם הזה שלך… יצאת ולא חזרת. שנתיים שאת לא פה והגעגועים, אוי, הגעגועים. אני כל כך מקנא בזוגות שרק מתחבקים. הייתי נותן הכל רק בשביל עוד חיבוק איתך.

“מפה לשם, קאי שלנו צומח וגודל להיות ילד מדהים, חכם, אדיב, יפה תואר, חם ואוהב… בדיוק, אבל בדיוק כמוך! את יכולה להיות רגועה שם למעלה, אדאג לו להכל. הוא ילד שמח, לא אחסיר לו שום דבר לעולם. אהיה אמא, אהיה אבא, אהיה כל מה שהוא רק ירצה.

“אני יודע שלא משנה מה אעשה או כמה אעשה, זה לא יתקרב ולו במעט למה שאת היית עושה אם היית פה. כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא. אני פה, חי בשבילו, מרים את הראש, זה המצב ועם זה אתמודד. הייתי נותן את החיים שלי בשבילך, את בעצמך החיים שלי.

“לצערי אני לא יכול לעשות כבר כלום… את לא פה, ואת כבר לא תשובי, ואנחנו נחיה רק עם זיכרון ממך… לא שוכח אותך לרגע ולא אשכח אותך לעולם. כל מה שנשאר לי מהלב נשרף מרוב געגועים אלייך. אני אוהב אותך.

“נ.ב. אני באמת רוצה להודות לכולם, באמת אבל, מכל הלב. לא מובן מאליו כל האהבה, החום והתמיכה שאנחנו מקבלים מכולם. תודה, רבה רבה! אוהבים, קאי וגיא”.

;