fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/10/בדקנו-בשבילך.jpg

בדקנו בשבילך: שקיות פלא לשימור ירקות, שמן לשוחרי בריאות, יין פינו נואר וטאבלט קל במיוחד

עירית ברנר בודקת מוצרים חדשים, נותנת המלצות, והפעם מוצרים שווים שיהפכו את החיים לנעימים יותר

1שקית הפלא של בני במטבח

שקית לשימור ירקות של “שקית הפלא של בני”

אשכרה פלא

במה מדובר: בשקית לשימור ירקות של “שקית הפלא של בני”. באתר: https://www.benybag.com/

כמה זה עולה לנו: 6 שקיות ו-6 קליפסים אוטמים, 30 שקל, וזה כולל משלוח.

אז ככה: כמה התלהבתי!!! שנים שאני בודקת מוצרים, מה שאומר שקשה לגרום לי להתלהבות כי כגודל ההבטחות כך היו האכזבות, אבל לא במקרה זה. מדובר בשקית תמימה למראה שיוצרה בטכנולוגיה מסוימת (שלא סיפרו לי מהי) המשמרת לזמן ארוך את הירקות. התחלתי עם המלפפונים, כי הם הראשונים שנרקבים לי לאחר ימים ספורים. לא היה טיפ שלא ניסיתי, כולל להכניס סכו”ם לשקית שנמצאים בה המלפפונים. שום דבר לא עבד. אז אני שמחה לבשר שלאחר למעלה משבועיים (היצרן מבטיח שבועיים) המלפפונים רעננים כאילו קטפו אותם לפני דקות. אם זה לא פלא מהו פלא?

תכל’ס: לפני שמכניסים את הירק הנבחר השקית חייבת להיות יבשה. אני רוחצת את החלק הפנימי (לשימוש החוזר) ותולה עם אטב בשמש.

2טאבלט

טאבלט בגודל 10.1 אינץ’ מבית Packard Bell

וגם מקלדת מצורפת

במה מדובר: בטאבלט בגודל 10.1 אינץ’ מבית Packard Bell עם זיכרון פנימי 32GB ו-2GB RAM, כולל מקלדת, סוללה עוצמתית וערכת כיסוי. שיווק: “פלאפון”. באתר:  https://www.pelephone.co.il/ds/heb/eshop/category/tablets-computer/tablets/

כמה זה עולה לנו: 999 שקל.

אז ככה: היה לי טאבלט ולפני זמן מה שבק חיים. האמת? לא חשתי צורך בחדש, כי הנייד הזה שדבוק לנו ליד יודע לעשות הכל. ובכל אופן לאחר שנעזרתי בחברה טכנולוגית, גיליתי את הטאבלט החדש של “פקארד בל”. ראשית, הצג גדול יחסית ו”יושב” בתוך כיסוי נוח ואסתטי מחומר דמוי עור ומצורפת אף מקלדת, מה שהופך אותו לסוג של לפ-טופ, יתרון למי שדחוף  לו לשבת בבית קפה ולכתוב איזו יצירה. שנית, הנראות. יותר ויותר אנשים מבוגרים התלוננו בפני שהאותיות בנייד כבר קטנות להם, כאן אפשר להגדיל כי יש “שטח”. רעיון מעולה לילדים קטנים (זום וכאלה) ו…עוד מעט נפתחת שנת הלימודים באוניברסיטאות והמכשיר שוקל רק 890 גרם. רעיון נחמד למתנה (משותפת, משותפת) לאין ספור אירועים. ממליצה.

תכל’ס: עד לתאריך 31.10 (או גמר המלאי) הרוכשים יהיו זכאים למתנה – מצלמת רשת Vidlok W77.

3פינו נואר בציר 2018 סדרת אשכולות שלמים יקב סגל 99 שח

יין פינו נואר 2018 של “יקב סגל”

פינו נואר משמח לב

במה מדובר: ביין פינו נואר 2018 של “יקב סגל”. להשיג בחנויות היין.

כמה זה עולה לנו: 99 שקל.

אז ככה: היו לנו בחגים הבלתי נגמרים לא מעט מפגשים ש”דרשו” חליצת בקבוק. במקרה הזה היינו רק ארבעה וגם הארוחה היתה קלה (יחסית) וכולם היו מבסוטים מהיין, אפילו הפיינשמאקר אמר “לא רע ,לא רע בכלל”.

תכל’ס: דבר היינן – “ארומה של פרחים לבנים, תבלינים, פירות יער ועוד”. אין לי מושג על מה הוא מדובר, אני שתיתי יין טוב, וזהו.

4שמן

שמן מזוקק מליבת אגוזי דקל וקוקוס של KETOIL

שמן לשוחרי בריאות

במה מדובר: בשמן מזוקק מליבת אגוזי דקל וקוקוס של KETOIL. להשיג בטלפון 04-9999524 או באתר https://newshop.omega3galil.com/

כמה זה עולה לנו: 65 שקל.

אז ככה: אחסוך מכן את הפרטים שקיבלתי ממומחית בתחום (דר’ לכימיה) ואתמצת. מדובר בשמן מזוקק המופק מליבת אגוזי דקל וקוקוס. יתרונו על האחרים שהוא אינו מתחמצן בטמפרטורות גבוהות. בונוס נוסף שנמסר לי כהבטחה, שהוא אינו מחולל ריחות טיגון לא נעימים במטבח, מה שהתברר כנכון אם כי לא לחלוטין. אז ניסיתי. זה התחיל בכך שזרקתי שלוש חביתות לפח כי נוצר קצף עשיר בעת הטיגון. בסיבוב הראשון אף חשדתי שלא הדחתי כראוי את המחבת ואולי נשאר סבון, בחביתה השלישית כבר התברר שזו לא אני, זה הוא. אז חברתי שוב לדוקטור וזו הסבירה לי שבגלל תכונות השמן המיוחדות כשהוא בא במגע עם מים (בביצה יש גם מים) אז הוא מייצר קצף. אז ניסיתי בפעם הרביעית ואכן טעם החביתה היה טעים כתמיד ובאמת לא היו (כמעט) ריחות. זה מתאים לשוחרי בריאות ומי שאינו סובל ריחות במטבח. השמן יקר.

תכל’ס: השמן צלול כמו מים.

5ניוואה

קרם לחות במרקם ג’ל ליום מסידרת “הידרה סקין אפקט” של “ניוואה”

לחות עד 72 שעות

במה מדובר: בסידרת הטיפוח “הידרה סקין אפקט” של “ניוואה”. להשיג ברשתות הפארם.

כמה זה עולה לנו: קרם לחות במרקם ג’ל ליום, 50 מ”ל, 74.90 שקל; קרם לחות במרקם ג’ל ללילה, 50 מ”ל, 74.90 שקל; מסיכת 20 שניות (בוסטר), 100 מ”ל, 74.90 שקל.

אז ככה: מדובר בסידרה בת שלושה מוצרים – קרם יום, קרם לילה ומסיכת בוסטר – המבטיחה 72 שעות של לחות. (אין דרך למדוד זאת באמצעים ביתיים). בינתיים נוסה קרם היום והוא נפלא, בעיקר למי שמעדיפה קרמים קלים וקרירים (אני), מה שכמובן לא אומר שמרקם כזה מחדיר פחות לחות מקרמים “כבדים” ושומניים. המסיכה נוסתה גם והיא אכן מרעננת (למה הם קוראים לזה בימים אלו “בוסטר”?…). אהבתי את שני המוצרים וגם המחיר מתחשב.

תכל’ס: היתרון הגורף של המסיכה שלא צריכים להסיר אותה. המרקם כמעט כמו של נוזל ומיד מפעפע בעור.

6ניוטרוג'ינה

סידרת הטיפוח Bright Boost לגילאי 30 של “ניוטרוג’ינה”

מעכב את סימני הגיל

במה מדובר: בסידרת הטיפוח Bright Boost לגילאי 30, המיועדת לשלב המקדים את האנטי אייג’ינג של “ניוטרוג’ינה”. להשיג ברשתות הפארם.

כמה זה עולה לנו: סרום, 30 מ”ל, 100 שקל; קרם ג’ל, 50 מ”ל, 100 שקל; פילינג מחדש, 75 מ”ל, 55 שקל; וג’ל לחות נוזלי, 50 מ”ל, 80 שקל.

אז ככה: הרעיון של ייצור סידרה זו הוא לתת מענה מתאים לנשים צעירות שהן שלב לפני תכשירי אנטי אייג’ינג ושאר ה”תקוות”. הסידרה ניתנה לבחורה בת 32 בעלת עור מעורב (שמן באזור ה-T) ולאחר כחודש נתנה לי משוב חיובי מאוד. במקרה שלה גם גילתה את “ניוטרוג’ינה”, חברה שמספקת היצע נרחב של חומרי טיפוח במחירים אפשריים.

תכל’ס: קצת הצחיק אותי שמייצרים תכשירים לבנות 30 פלוס אחרי שנחרדתי לשמוע מקבוצת בנות 20 וכלום על הטיפולים המיותרים (לגילן) שהן עושות. בוטוקס ומילויים… השתגעתן? (ברור שצעקתי עליהן, לא עזר).

7תיקי גב הוויאנס מחיר 89 שח

תיק גב של HAVAIANAS

קומפקטי אבל מכיל

במה מדובר: בתיק גב של HAVAIANAS. להשיג בחנויות הרשת.

כמה זה עולה לנו: 89 שקל.

אז ככה: קרובי משפחה שלי החליטו בכל אופן לנפוש ומשפחה עם שלושה ילדים טסה לסלובקיה לאזור כפרי לטיול טבע. מאחר והם קנו כרטיסים מוזלים כל אחד הצטייד רק בטרולי. ובחו”ל כמו בחו”ל תמיד חוזרים עם קניות. אז הצעתי את תיק הגב הזה שמתקפל למשהו בגודל של כיס גדול ונכנס כמעט לכל תיק אישי. כשפותחים אותו הוא גם יעיל מבחינת כיסים, נפח, כותפות נוחות ורוכסנים שלא נתקעים. הם הודו לי.

תכל’ס: חזר קצת מטונף. כיבסתי במכונת כביסה בתוכנית קצרה, ללא סחיטה ובטמפרטורה של 20 מעלות וייבשתי באוויר הפתוח.

8שופרסל ארוחות מוכנות

מנת “קיגל בסגנון ירושלמי” של “שופרסל”

קיגל מהסופר

במה מדובר: במנות אוכל מוכן של “שופרסל”. להשיג בחנויות הרשת.

כמה זה עולה לנו: 24.90-39.90 שקל, תלוי במנה.

אז ככה: מדובר במבחר מנות אוכל מבושל אבל אני התרכזתי באהבה ישנה שלי – הקיגל. למי שאינה מצויה בקולינריה האשכנזית, מדובר בתבשיל איטריות עם ק”ג של סוכר (מקורמל) ומי שמבין משהו בנושא מוסיף פלפל שחור בנדיבות. וכל זה היה בקיגל הטעים הזה.

תכל’ס: מנות האוכל הללו אומנם יצאו לכבוד החגים, אבל מניסיוני הן נשארות גם אחריו (אפשר אף להבין זאת מפג התוקף) ובמקרה גם הייתי בסניף “שופרסל” וראיתי את רובן.

 

;