fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/נועם-גדול.jpg

הדוגמנית נעם פרוסט ואיש העסקים פיג׳יי מימון התחתנו בסוף השבוע האחרון

בסוף השבוע האחרון, אחרי שמונה חודשי אירוסים, נועם פרוסט, 25, אחת הדוגמניות המיוחדות והאהובות בארץ, נישאה לבחיר ליבה, איש העסקים פיג’יי מימון. את החתונה ליוותה אמה של נועם, דוגמנית העבר ענת בירן, בפוסטים מרגשים שחיממו לנו את הלב

צילומים: רפי דלויה ועידן חסון

ענת בירן ובתה נועם פרוסט

ענת בירן ובתה נועם פרוסט בסלפי לאחר שערכו מדידות של השמלות

לענת בירן פרוסט, 53, דוגמנית בעבר ומגישת טלוויזיה בערוץ הקניות, יש מערכת יחסים מיוחדת עם בתה נועם פרוסט, 25, שנישאה בסופ”ש האחרון לאיש העסקים פיג’יי מימון. ביום חמישי האחרון, ביום החתונה העלתה ענת פוסט מרגש בפייסבוק, אליו צירפה תמונה שבה היא נראית עם נועם בילדותה כששתיהן עטופות בסדין לבן אחד, וכתבה: “לפני כמה שנים עטפתי אותה עם המצעים הלבנים שלי. אימצתי אותה אל ליבי. בהורות שלי, כמו בכל תחום בחיים, לא תמיד ידעתי מהי הבחירה הנכונה ביותר: כמה לדחוף להצלחה בלימודים לעומת כמה להרפות, כן או לא לחסן וכו׳ וכו׳. דבר אחד היה ברור וקל, אני אמא שאוהבת לחבק ולאהוב. כמה שיותר. היום, באופן רשמי, מהמצע שעליו עדי ואני גידלנו אותה היא עוברת למצעים שלה. נועם בחרה באהובה פיג’יי, ואני כל כך אוהבת את הבחירה שלה. אנחנו בהכנות אחרונות לקראת החתונה הערב. שיהיה לנו במזל טוב ובהצלחה”.

ענת בירן עם נועם בילדותה

ענת בירן עם נועם בילדות: “עכשיו היא עוברת למצעים שלה”

ענת בירן ובעלה הבמאי עדי פרוסט אירחו בחמישי האחרון מאות אורחים שבאו לשמוח איתם. על האירוע המרגש כתבה: “כמה כיף היה בחתונה! הסתובבתי בחתונה והרגשתי כאילו אני באוסקר, אבל בלי שבאמת התכוננתי לתפקיד אם הכלה. לא תמיד הייתי לפי כל כללי הטקס (וסליחה שלא עצרתי בשולחנות אלא יותר חלפתי ביניהם ביעף), אבל כן הייתי מחויכת מאוזן לאוזן ובחזרה. היה מרגש, משעשע, משמח, חם, נוטף, מעייף ובעיקר מלא-מלא אהבה”.

ענת בירן עם בתה נועם והחתן פיג'יי מימון מתחת לחופה

ענת בירן עם בתה נועם והחתן פיג’יי מימון מתחת לחופה

מה לובשת דוגמנית-על לחתונה שלה? נועם בחרה בשתי שמלות כלה בעיצוב “ברטה”. הראשונה, מקולקציית 2019, עם משחקי שקיפויות, דיטיילים מחורזים בעבודת יד שמטפסים על הגוף, גב פתוח ושובל מרשים. לכניסה לחופה בחרה בעליונית מרשימה שנתנה אפקט נוסף של גלאם. השנייה שנבחרה היתה שמלה נשפכת בגזרת קולר, מחורזת כולה ורקומה באפליקציות בעבודת יד, מעם פתח גב עמוק ושסעים עמוקים בחצאית המשי.

ענת בירן ובעלה הבמאי עדי פרוסט

ענת בירן ובעלה הבמאי עדי פרוסט בחתונה

ומה לבשה אם הכלה? ענת בירן הפתיעה ולא הלכה על שמלה מסורתית כי אם על חליפת מכנסיים מבד סאטן אפור בעיצוב דני בר-שי מסטודיו “הכל דבש”, בשילוב גלימה שקופה תואמת. רק שתדעו, שגלימות הן טרנד לוהט באופנת בגדי הערב ואותן גילינו בתצוגות ההוט קוטור של בתי האופנה המובילים בפריז לפני שבועיים. אגב, גם נעמה קסרי התהדרה בגלימה שקופה שחורה בגמר הגדול של “הישרדות וי.איי.פי” בשבת האחרונה.

קבלו את הכלה והחתן - נועם פרוסט ופיג'יי מימון

קבלו את הכלה והחתן: נועם פרוסט ופיג’יי מימון

ואם אתן רוצות להבין עד כמה ענת בירן היא אמא קולית, תנסו למצוא את סרטון הווידיאו מהחתונה, שבו בשלב הריקודים עברה למכנסי ג’ינס ולטישירט שחורה עם הכיתוב על הגב “אמא של הכלה”. למחרת החתונה, שיתפה ענת בפייסבוק: “היום שאחרי. מוצפת כולי. רק כעת מצליחה להעלות תמונות. שמחה על כל האורחים שהגיעו. נועם ופיג׳יי ניצחו על מסיבת החתונה שהיתה מלאת שמחה, טעם ויופי. גאה בהם עד השמיים ובחזרה. הפקה משובחת במקום יפהפה. שיהיה במזל טוב.

על שמלת הכלולות לבשה נועם גלימה ארוכה שקופה

על שמלת הכלולות לבשה נועם גלימה ארוכה שקופה

ענת בירן בחליפת מכנסיים ומעליה גלימה תואמת שקופה בעיצוב דני בר-שי

ענת בירן בחליפת מכנסיים ומעליה גלימה תואמת שקופה בעיצוב דני בר-שי

נועם בשמלת הכלולות בעיצוב ברטה

נועם בשמלת הכלולות בעיצוב “ברטה”

ענת בירן בשלב הריקודים עם טישירט והכיתוב - אמא של הכלה

ענת בירן בשלב הריקודים עם טישירט והכיתוב “אמא של הכלה”
 

;