fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/05/יום-האם-הבינלאומי.jpg

יום האם הבינלאומי: איך חגגו גל גדות, מישל אובמה, ג’ניפר לופז, ג’סיקה אלבה ובלייק לייבלי?

אמא יקרה לי, יקרה: בעולם צוין השבוע יום האם וזו הזדמנות מושלמת לחגוג בגדול את האמהות שלנו

בעולם מצוין יום האם ביום ראשון השני בחודש מאי. וכך, ב-8.5.22 חשפו סלבס רבים ברשתות החברתיות את האמהות, או הילדים שלהן, כדי לחלוק כבוד ליקרים ביותר בחייהם.

1גל גדות ואמה

גל גדות ואמה אירית

גל גדות: “את הסלע שלי והנחמה שלי”

גל גדות העלתה לאינסטגרם תמונת סלפי עם אמה וכתבה: יום האם שמח, אמא! איזה מזל שיש לי את אמא שתמיד לצידי במסע המטורף הזה, לתת לי כוח, לחלוק את הידע שלה ולהראות לי את האהבה והתמיכה האינסופית שלה. היא הסלע שלי והנחמה שלי. ולכל האמהות המדהימות אי שם – אתן הכוח שמניע את האדמה הזו, תודה לכן!”

2מישל וברק אובמה ובנותיהם

מישל וברק אובמה ובנותיהם מליה ונטשה

מישל אובמה: “את אמא נהדרת ומודל לחיקוי”

יום האם הוא זמן מושלם עבור כולם להעריך את הנשים האכפתיות בחייהן, וברק אובמה ביטא את הסנטימנט הזה בצורה מושלמת. הנשיא לשעבר העלה ביום האם הבינלאומי פוסט מקסים ברשתות החברתיות, כולל תמונה משפחתית ומסר מיוחד לאשתו: “יום האם שמח! אני מקווה שכולכם תתנו לאמהות ולדמויות האם בחייכם לדעת כמה הן חשובות עבורכם. מישל, תודה שהיית אמא נפלאה ומודל לחיקוי לבנות שלנו ולכל כך הרבה אחרים ברחבי העולם.

3ג'ניפר לופז צילום מתוך קמפיין מותג היופי של לופז

ג’ניפר לופז עם אמה, גואדלופה רודריגז, ובתה אמה

ג’ניפר לופז: “נשים ללא גבולות”

לקראת יום האם בארה”ב, ג’ניפר לופז פרסמה תמונות מתוקות עם אמה, גואדלופה רודריגז, בת 76, ובתה אמה, בת 14. “שלושה דורות, אבל אמונה אחת – אנחנו ללא גבולות”, כתבה בתמונה.

4ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס

בלייק לייבלי: “את הלב והנשמה”

ריאן ריינלודס חלק את המחווה המתוקה ביותר לאשתו בלייק לייבלי על “הכוח והגבורה הטהורים שלה”. בפוסט שהעלה כתב: “אי אפשר להגיד את זה מספיק… את הלב והנשמה של כל רגע שמשפחתנו חולקת. אני אסיר תודה על האור ועל האדיבות שאתה מביאה לכל שנייה ושנייה בחיינו.

“אני רואה אותך בעיני הילדים שלנו – כל צחוק, כל מצמוץ וכל רגע מהורהר של פגיעות. יש לי מזל לשקף מעט מאור השמש שאת מאירה על כולנו. יום האשמח, אהובתי”. בני הזוג חולקים שלושה ילדים: ג’יימס, אינז ובטי.

5ג'סיקה אלבה ובנותיה

ג’סיקה אלבה עם בנותיה הונור והייוון

ג’סיקה אלבה: “יש לנקוט צעדים במאבק לשוויון נשים”

ג’סיקה אלבה, אחת השחקניות האהובות בהוליווד ואשת עסקים בעלת מותג לייף סטייל, HONEST, שמתמחה במוצרים נגישים, טבעיים ונטולי רעלים, שהפך להצלחה גדולה – היא פמיניסטית הנלחמת שנים על מעמדן של נשים בעולם.

את יום האישה הבינלאומי השבוע חגגה אלבה בפוסט חשוב באינסטגרם: “היום ובכל יום, כאמא לשתי בנות, אני כל הזמן נלחמת לעזוב את העולם הזה טוב יותר ממה שמצאתי אותו – לא רק בשבילן, אלא בשביל כל אדם ואדם בעולם ולמען הדורות הבאים של בנות שיבואו. כמו כל האמהות, אני רוצה לשבור את האפליה כדי שבנותיי יוכלו לרדוף אחרי החלומות שלהן ללא קשר למינן.

“אפליה מגדרית היא בעיה מערכתית. כדי ששינוי יקרה, כולנו צריכים להתאחד ולנקוט צעדים במאבק לשוויון נשים. בקנה מידה עולמי, זו בעיה אפילו יותר מונומנטלית ויש עדיין כל כך הרבה עבודה לעשות.

“במבט לאחור על 10 השנים האחרונות, לא תיארתי לעצמי ש-HONEST יהיה איפה שהוא נמצא היום. בתחילת דרכי בעולם העסקים התמודדתי עם הרבה דחייה. לעתים קרובות אני תוהה איך זה היה הולך אם הייתי מול קרנות הון סיכון שהיו בראשות נשים או מתמקדות במייסדות. בשנת 2020 סטארט-אפים בראשות נשים גייסו רק 2.3% ממימון הון סיכון. ברור ששוויון בין המינים הוא מאבק מתמשך שהעולם מתמודד איתו – על פני תעשיות ובעולם – וצריך לעשות שינוי.

“בסופו של יום, עברנו כברת דרך, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. אני מאמינה שכולנו חייבות לעשות את חלקנו כדי להמשיך ולפתוח את הדלת לכל הנשים להיות חלק מהשיחה וחלק מצוותי המנהיגות שלנו. מילות תמיכה כבר אינן מספיקות. עלינו לפעול בכל יום ולשמור על שוויון מגדרי בראש עבודתנו. אני כאן כדי לומר לך היום שלא משנה מי את ומאיפה את באה, תמיד צריך להעריך ולחגוג את ההבדלים בינינו. ביום האישה הבינלאומי הזה עובדים יחד כדי לעזור ליצור עולם מגוון, שוויוני ומכיל”.

;