fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/דנית-גדול.jpg

“הורדתי 102 ק”ג ממשקלי, ירדתי 20 מידות בבגדים ו-2 מידות בנעליים, ונולדתי מחדש”

שלוש שנים בדיוק חלפו מאז דנית אנקר, 36, הביטה לפחד הכי גדול שלה עמוק בתוך העיניים, עברה ניתוח שרוול להקטנת הקיבה והצליחה לרדת 102 ק”ג ממשקלה. כן, האשה בסגול ירדה 20 מידות בבגדים ו-2 מידות נעליים, נוספו לה המון חיים, חברים בדמות מאמני כושר ותזונאים, ועכשיו היא מעבירה סדנאות העצמה ואפילו זכתה במדליה במירוץ של 10,000 מטר. סגולה להצלחה

דנית אנקר

דנית אנקר היום. הפכה לאושיית סטייל באינסטגרם ומדגמנת בעצמה לקטלוג שלה

דנית אנקר אז והיום

דנית אנקר, לפני ואחרי הניתוח: “לפני הניתוח פחדתי לאבד את שמחת החיים שלי”

“כן, אני מודה, אין דבר שהפחיד אותי יותר מלאבד את מערכת היחסים הצמודה שלי עם קולה זירו ו…כל משפחת המוגזים לכל החיים”, צוחקת אמנית האיפור והשיער דנית אנקר, הבעלים של “סטודיו דנית אנקר” בחולון, שסוגרת השבוע שלוש שנים לניתוח השרוול להקטנת הקיבה שעברה, שבעקבותיו השילה ממשקלה, לא להאמין, 102 ק”ג. ביום הניתוח שקלה 166 ק”ג, היום המחוג על המשקל מורה כמעט 63 ק”ג.

גילוי נאות: אני מכירה את דנית אנקר הרבה שנים. גם בתקופה המאוד שמנה שלה היא היתה אשה שמחה, תוססת, עם הרבה אנרגיות טובות, לבושה תמיד בסטייל, עם שיער צבוע באדום וסגול, ומוכשרת אש. היא אחת המאפרות הכי טובות בארץ, היא אמנית בעיצוב השיער, ולאחרונה אף הפכה לאושיית סטייל באינסטגרם והשיקה ליין מוצרי שיער ואיפור משלה.

דנית אנקר לפני הניתוח

דנית אנקר לפני הניתוח: “לא רציתי להשליך על הבן שלי את המגבלות שלי”

“מאז הניתוח ועד היום ירדו ממני 102 ק”ג, 20 מידות בבגדים ו-2 מידות נעליים”, היא אומרת. “נוספו לי המון חיים, חברים בדמות מאמני כושר ותזונאים, ועכשיו אני מעבירה סדנאות מעצימות שבהן אני מלמדת איך לעשות את הצעד הראשון לשינוי בחיים ואפילו זכיתי במדליות על מרוצים. הרי ברור שכעת יותר נוח לי לקום, לשבת, לנהוג, לרקוד, להתלבש, לקנות, לנעול, לטעום, לחבק, לחלוק ואפילו לאכול, ותאמיני לי שאין על אוכל בעולם הזה”.

אני יודעת שאת אוהבת לאכול. איך הפכת את “החוקים החדשים” של האכילה להרגלים, לאזור הנוחות החדש שלך?

לא תאמיני, אני אוכלת היום הכל, אבל במינונים נכונים. אין לי משקל בבית, גם אסור להישקל כל יום. אני נשקלת פעם בחודש בבית מרקחת לידי. חשוב להישקל במשקל קבוע. קודם כל, אני לא מערבבת אוכל ושתייה. החלפתי את הקולה זירו והמשקאות התוססים במים ובמים בטעמים. הרגלתי את עצמי לאכול אוכל בריא ולא קלוריות ריקות. כשאני יושבת לאכול אני מחליטה מראש מה אוכל וקמה מיד מהשולחן כשאני גומרת. כשאת נמנעת מדברים מסוימים הם הופכים להרגל. למשל, אני לא מחפשת היום את החנייה הכי קרובה, כי ללכת זה טוב. אני לא עולה במעליות אלא ברגל. משתדלת לעשות את הדברים הקטנים שמצטברים בסוף היום לשינוי גדול.

דנית אנקר היום מינוס 102 קילו

דנית אנקר היום, מינוס 102 ק”ג: “היום יותר נוח לי לקום, לשבת, לנהוג, לרקוד, להתלבש, לקנות, לנעול, לטעום, לחבק, לחלוק ואפילו לאכול”

מה היה המניע שלך לעבור את ניתוח השרוול לפני שלוש שנים?

חד-משמעית, הבן שלי יהב בן השש וחצי. כשהוא היה בן שלוש הבנתי שאני לא יכולה להשליך עליו את המגבלות שלי. המשבר הגדול היה כשהורידו אותי בלונה פארק מכל המיתקנים. בסך הכל, ניסיתי להיות אמא אמיצה ולעבור את כל המיתקנים עם הבן שלי, ולא נתנו לי. אגב, שנה אחרי הניתוח חגגתי מסיבה בלונה פארק כחוויה מתקנת.

בפייסבוק שלה כתבה דנית לבנה יהב: “יהב, בן יקר שלי, היית בן שלוש וחצי, לכן בימי האשפוז רציתי להגן עליך, שלא תראה אותי חלשה ואולי כואבת. ידעתי שלא אצא לך מהראש מרוב דאגה אז נסעתי לחו”ל ‘אסותא’ וחזרתי עם מתנה ענקית עבורך, אמא חדשה, חזקה ובריאה והיי, תחשוב על זה, סופסוף יכולה להתקיים בינינו תחרות הוגנת מי יגיע ראשון במדרגות לקומה שלנו”.

דנית אנקר מדגמנת לקטלוג שלה

דנית אנקר: “הרגע המאושר היה כשהצלחתי לשבת ולשים רגל על רגל”

האם היו לך חששות לפני הניתוח?

ברור. פחדתי לאבד את עצמי, פחדתי לאבד את שמחת החיים שלי, פחדתי לדעוך. ראיתי שזה קרה לאנשים שנותחו וחששתי מזה. לא רציתי לאבד את האופי שלי. וכן, גם פחדתי להיפרד מהקולה זירו. חששתי שאתמכר לזה שוב. היום אני שותה רק מים, וביום שישי אני עושה טקס של מים בטעמים, לוקחת כוס גדולה עם קש, מוזגת מים בטעמים והמון קרח. זה הפך להיות פינוק. ואני גם שותה נס קפה בבוקר, דווקא עם סוכר, למה לא?

איך עברו שלושת החודשים הראשונים אחרי הניתוח שהם הכי קשים?

בשבועיים הראשונים את לא יכולה לא לאכול ולא לשתות. אי אפשר לקחת אפילו שלוק מכוס, את שותה מכפית רק נוזלים צלולים כמו מים, מרק, מי פירות. אחרי שבועיים מוסיפים חלב ועשיתי בבית את טקס נס הקפה הראשון שלי. בהמשך, עוברים לאוכל טחון כמו פירה, אבוקדו, עגבנייה, הכל ברמה של 3 כפיות. השלב הבא הוא כלכלה רכה, כל מה שאפשר למעוך במזלג. בחודשיים הראשונים ירדתי למעלה מ-20 ק”ג.

דנית אנקר

דנית אנקר, האשה בסגול: “סגול זה החיים, זו אידיאולוגיה, זו סגולה לחיים טובים”

מה היה הרגע הקשה ביותר בתהליך?

זה היה בערב ראש השנה 2016, שלושה חודשים אחרי הניתוח. על שולחן החג היו מיליון דברים טובים ואני תכננתי לטעום מעט מכל דבר. טעמתי, ובביס השני כבר לא יכולתי לאכול. זה היה רגע ממש קשה.

והרגע המאושר ביותר?

כשהצלחתי לשבת ולשים רגל על רגל… האמת, היו הרבה רגעים מאושרים: המגפיים הראשונים שאת קונה בחיים, בגד הים הראשון שפתאום יושב עלייך טוב. גם היום, שלוש שנים לתהליך, הוא יום מאושר, כי הצלחתי לשמור על המשקל. חשוב לדעת, שבניתוח מוציאים גם את הורמון הגרלין, שיוצר את החשקים לאוכל, שפותח תיאבון. את לא יכולה לאכול גם אם את רוצה. להורמון הזה לוקח שנה להתחדש, ולכן השנה הראשונה היא קריטית להורדה במשקל. הניצחון שלי הוא בעובדה שאני שומרת על המשקל כבר שלוש שנים!

האם ועד כמה הספורט הפך למרכיב חשוב באורח החיים החדש שלך?

התחלתי לעשות ספורט יום אחרי הניתוח. שמתי אוזניות עם מוזיקה שאני אוהבת והתחלתי ללכת. התמכרתי לזה ואני יכולה לומר שזה זמן האיכות הכי טוב שלי עם עצמי. בהמשך, נרשמתי למכון כושר וכל פעם הוספתי עוד אימונים ומכשירים. שנה אחרי הניתוח השתתפתי במירוץ הראשון שלי ל-10 ק”מ.

דנית אנקר עם היועץ העסקי שלה ים נשר

דנית אנקר עם היועץ העסקי שלה ים נשר. זכתה בתואר “מלכת הלביאות”

מהו הטיפ הכי טוב שלך למי שרוצה לרדת במשקל בלי ניתוח?

לעבוד על יעדים קצרים. אף פעם אל תגידי אני רוצה לרדת 15 ק”ג, כי זה לוקח הרבה זמן. תציבי לעצמך מטרה של 5 ק”ג. זה יותר קל וזה עובד. אחר כך תוסיפי עוד חמש ועוד חמש.

מה את עושה היום שלא עשית בעבר?

קודם כל, אני ישנה הרבה יותר טוב וצריכה פחות כריות. בתקופה השמנה שלי ישנתי עם שלוש כריות מתחת לצוואר, היום אחת בהחלט מספיקה לי. בכלל, הכל השתנה לי בגוף, אפילו הקול שלי השתנה, כי הגוף התחיל לנשום אחרת. ועוד דבר: הפעם הראשונה שעליתי לטיסה ויכולתי לחגור את עצמי עם החגורה הרגילה – זה היה וואו! היום אני גם מתפתחת מאוד בפן העסקי ומלווה על ידי היועץ האישי ים נשר מחברת success. הרגע הגדול היה כשהעניקו לי לא מזמן גביע הצטיינות עם התואר “מלכת הלביאות”.

דנית אנקר

דנית אנקר: “התמכרתי לספורט ואני יכולה לומר שזה זמן האיכות הכי טוב שלי עם עצמי”

מה הדבר הראשון שקנית כשהתחלת לרזות?

חייבת להודות שהתמכרתי לקניית בגדים. לא היו לי מגפיים מגיל 12, אז המגפיים הראשונים עד הברכיים שקניתי ריגשו אותי מאוד. בשנים האחרונות די נהייתי אושיית סטייל ברשתות החברתיות. השיער שלי צבוע בסגול כבר 15 שנה, אבל רק כשרזיתי כולם שמו לב לזה, ויש לי קבוצה של כ-200 איש שהולכים עם שיער סגול. גם הציפורניים שלי תמיד צבועות בסגול. סגול זה החיים, זו אידיאולוגיה, זה צבע יפה שמחבר בתוכו הרבה צבעים, הוא סגולה לחיים טובים, עושה טוב על הנשמה, ונחשב לאור הכי גבוה שיש. זו הסיבה שלסדנה שלי קוראים “סגולה להצלחה”. מאמינה מאוד במשפט: “רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע”.

איך זה להיות אושיית אופנה?

תמיד אהבתי להתלבש והיה לי את הסגנון שלי. עכשיו הרבה מעצבים מבקשים שאלבש את הבגדים שלהם באירועי ביוטי שאני משתתפת בהם. כל שנה אני מצלמת את הקטלוג שלי עם דוגמנית והשנה הצטלמתי בעצמי”.

מה המוטו שלך בחיים?

החיים מתחילים כשהפחד נגמר. מאוד מאמינה בזה.

מרגישה שנולדת מחדש?

לגמרי נולדתי מחדש. אנחנו הולכים היום למסעדה לחגוג שלוש שנים לניתוח. אני מרגישה שהייתי כלואה שנים בתוך המון מחסומים ופתאום הצלחתי לצאת החוצה ולהיות מי שאני.

https://instagram.com/danit_ancar?igshid=zwhbmep36crr

https://www.facebook.com/danitancar.hairandmakeup/

;