fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/קוקס-גדול.jpg

חברות לנצח: קורטני קוקס חגגה יום הולדת 55 עם ג’ניפר אניסטון וליסה קודרו

25 שנה חלפו מאז עלתה למסך הקטן הסידרה “חברים”, 15 שנה כבר עברו מאז ירדה הסידרה המיתולוגית מהמסכים, אבל זה לא מפריע לקורטני קוקס, ג’ניפר אניסטון וליסה קודרו להישאר חברות טובות עד עצם היום הזה, כאילו מוניקה, רייצ’ל ופיבי מעולם לא נפרדו. בסוף השבוע האחרון הן חגגו יום הולדת 55 לקוקס

קורטני קוקס עם ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו בתמונת הסלפי ממיום ההולדת

קורטני קוקס עם ג’ניפר אניסטון וליסה קודרו בתמונת הסלפי מיום ההולדת

בסוף השבוע האחרון, לא להאמין, חגגה קורטני קוקס יום הולדת 55 והעלתה לאינסטגרם שלה סלפי עם ג’ניפר אניסטון וליסה קודרו, וכתבה: עם קצת עזרה מ’חברים’, איזה מזל יש לי לחגוג את יום ההולדת עם שתי הבנות האלה! אני אוהבת אתכן מאוד”.

אף על פי שלג’ניפר אניסטון, 50, אין חשבון אינסטגרם משלה, היא צוטטה אומרת במסיבת יום ההולדת שנערכה בלוס-אנג’לס: “העולם בהחלט נהיה בהיר יותר ביום שבו נולדה הילדה הזאת. יום הולדת שמח מותק! אני אוהבת אותך!” ואילו ליסה קודרו, שבחודש הבא תחגוג 56, העלתה לאינסטגרם תמונה שלה עם קוקס וכתבה: “אני תמיד אהיה מבוגרת ממך. יום הולדת שמח, קורטני!”. וקוקס השיבה: “רק מתוקה יותר, אף פעם לא מבוגרת. אני אוהבת אותך”.

החברות חוגגות לקורטני קוקס יום הולדת 55

החברות חוגגות לקורטני קוקס יום הולדת 55

במסיבת יום ההולדת של קוקס נכחו חברים רבים, ביניהם גם מעצבת התכשיטים ג’ניפר מאייר והשחקניות שרה פוסטר ומרי מק’קורמק. מי שנעדר מהחגיגה הוא בן הזוג הצמוד של קוקס, המוזיקאי ג’וני מק’דייד, 42, הנמצא בימים אלה במסע הופעות. קוקס העלתה תמונה שלה ושל ג’וני לאינסטגרם וכתבה: “אתה מתנת היומולדת שלי כל השנה, אני מתגעגעת אליך!”.

גם במסיבה דנו שוב הבנות בשאלת מיליון הדולר: האם אי פעם יתאחדו ויצלמו פרק או סרט של “חברים”? על כך הגיבה לא מכבר קוקס: “אנשים שואלים אותנו כל הזמן מתי נעשה גירסה מחודשת לסידרה. ‘חברים’ עסקה בקבוצה של אנשים שהם חברים בשנות ה-30 לחייהם שמוצאים את עצמם. אני לא יודעת אם יש דרך לעשות את זה מחדש, למרות שזו היתה העבודה הכי גדולה שלי. אני פשוט לא רואה את זה קורה. למרות שהייתי עושה הכל כדי להיות בחדר אחד עם כל משתתפי ‘חברים'”.

קורני קוקס ובן זוגה, המוזיקאי ג'וני מק'דייד, הצעיר ממנה ב-13 שנה

קורני קוקס ובן זוגה, המוזיקאי ג’וני מק’דייד, הצעיר ממנה ב-13 שנה

דווקא ג’ניפר אניסטון, שהתארחה באחרונה בתוכנית של אלן דג’נרס, הביעה רצון לשתף שוב פעולה עם הבנות ועם מתיו פרי, מאט לבלנק ודייוויד שווימר. “בעבר אמרתי ‘לא’ וזה לא הוביל אותי לשום דבר, בעבר גם אמרתי ‘אולי’, וגם זה לא הוביל אותי לשום דבר, אז עכשיו חשבתי לנסות ‘כן’, ובואי נראה מה יקרה. הבנות יעשו את זה, והבחורים יעשו את זה, אני בטוחה”, אמרה אניסטון לדג’נרס.

נחיה ונראה. מזל טוב, קורטני!

קורני קוקס וג'ניפר אניסטון כיום. החברות הכי טובות

קורני קוקס וג’ניפר אניסטון כיום. החברות הכי טובות

קורטני קוקס וליסה קודרו כיום. מי מבוגרת יותר

קורטני קוקס וליסה קודרו כיום. מי מבוגרת יותר?

כל הקאסט של חברים, מימין לשמאל דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, מתיו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלנק וקורטני קוקס

כל הקאסט של “חברים”, מימין לשמאל: דיוויד שווימר, ג’ניפר אניסטון, מתיו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלנק וקורטני קוקס

;