fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/כריס-גדול.jpg

הסטייל של כריס המסוורת’: “בסופו של דבר אני רוצה תמיד לחזור לטישירט ולג’ינס”

כריס המסוורת’ מככב בימים אלה בסרט “הנוקמים: סוף המשחק” בדמותו של בטלן שמנמן ומוזנח. לצורך גילום הדמות נאלץ השחקן האוסטרלי השווה ללבוש חליפת שומן כבדה, לענוד משקולות על ידיו ועל רגליו ולשים שיניים תותבות. בחיים, לעומת זאת, הוא נצפה על השטיח האדום עם חליפות של “הוגו בוס”, “ארמני”, ברברי” ו”קלווין קליין”, אבל תנו לו ללבוש מכנסיים קצרים ולגלוש בים, והוא מאושר

כריס המסוורת'

צילומים: קמפיין ל”הוגו בוס”

לא מזמן התלונן כריס המסוורת’, 35, על הגוף שלו. לא, לא על כך שהוא לא בנוי, או קשה לתחזוק, או לא מסובב מספיק ראשים. ההיפך, המסוורת’ התלונן שהגוף שלו פותח לו יותר מדי דלתות. “זה עוזר לי לקבל את העבודה, ברור”, אמר, “אבל אתה חייב לקוות שזה לא הדבר היחיד שעוזר”. אז מתברר שגם לגברים כמוהו, שיש להם הכל, יש תסביכי גוף. ובמקרה הזה, גוף שלוקח את כל תשומת הלב ממשהו שחשוב לו הרבה יותר, כמו כישורי המשחק שלו.

כדי להיחלץ מהתדמית של “היפה”, בדומה לבראד פיט, להמסוורת’ אין בעיה לעוות את גופו כדי לקבל תפקיד עם שיניים. בימים אלה הוא מככב בסרט “הנוקמים: סוף המשחק” בדמותו של בטלן שמנמן ומוזנח. לצורך גילום הדמות נאלץ השחקן האוסטרלי השווה ללבוש חליפת שומן כבדה, לענוד משקולות על ידיו ועל רגליו ולשים שיניים תותבות. אהבנו.

את הקריירה שלו החל המסוורת’ באוסטרליה לפני למעלה מעשור, שם שיחק בכ-200 פרקים באופרת הסבון שכנראה תקבור עוד את כולנו, “קרוב רחוק”. את ההזדמנות הראשונה קיבל בסרט “סטאר טרק”, ששם אותו על הנתיב הראשי לכוכבות. מאז הספיק לככב באינספור סרטים, החל מ”תור” ועד “הנוקמים”.

אבל עיזבו את כל זה. מה בעצם עושה אותו לראוי למקום של כבוד ברשימת הסטייליסטים שלנו? קודם כל, הוא אחד הגברים הכי סקסיים בעולם, ואפילו מגזין “פיפל” הכתיר אותו ב-2014 כגבר הסקסי ביותר. שנית, העובדה שכל מה שהוא שם עליו נראה טוב ולא מתאמץ. כמי שמגיע ממשפחה של גולשים ומקפיד לבלות את רוב זמנו בים, הוא מגדיר את סגנונו קז’ואל נינוח.

הלבוש היומיומי שלו אכן נינוח, רופף, אבל בסטייל. תמיד הוא מתאים חולצות נכונות למכנסיים, כשהצבעים המועדפים עליו הם בדרך כלל כהים וגבריים, כמו כחול, ירוק, חום ואדום כהה. וכן, הבחור ממש לא אוהב בגדים צמודים מדי, חגורות הדוקות או מכנסיים עם גומי רחב. “אני רוצה לתת לעור שלי לנשום”, הסביר בראיון. “חשוב לי לנוע בחופשיות”.

“במקצוע הזה אתה עובר מקיצוניות אחת לשנייה”, אמר באחרונה. “יש תקופות שיש לי הרבה אירועים ואני לובש אך ורק חליפות, אבל בסופו של דבר אני רוצה לחזור לטישירט ולג’ינס, או למכנסיים קצרים. אני זוכה ללבוש הרבה מכנסיים קצרים בגלל שחם בקליפורניה – וזה נהדר”. כשהוא כן בתקופת החליפות שלו, הוא אוהב ללבוש “הוגו בוס”, “ארמני”, “ברברי” ו”קלווין קליין”, ו”מדי פעם לשלב עם וסטים כדי לשבור את המראה”, הוא אומר.

למרות גופו השרירי הטבעי, הוא נאלץ להיכנס למשטר תזונה וכושר לקראת תפקידיו השונים, וזה כולל אימונים מפרכים חמש פעמים בשבוע, ודיאטה, שמורכבת בעיקר מחלבונים, פירות, ירקות ו-4-5 ליטרים של מים ביום. “זה בהחלט מתיש בחלק מהזמן”, סיפר לא מכבר, “אבל בסופו של דבר, אני מעדיף להתאמן מאשר לא להתאמן. זה נותן לי יותר אנרגיה וגורם לי לתחושה טובה יותר באופן כללי. כך אני מרגיש כאילו הרווחתי את הבירה שלי בסוף השבוע”.

גם בגיזרה הרומנטית החיים מחייכים להמסוורת’. הוא נשוי מזה שמונה שנים לשחקנית הספרדייה הלוהטת אלזה פטקי, ולשניים שלושה ילדים. “הניגוד בין האישיות הספרדית החמה שלה והנינוחות האוסטרלית שלי מאזן אותנו באופן מושלם”, הוא אומר. אין ספק, לא קל להיות כריס המסוורת’.

כריס המסוורת'

;