fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/כיסוי-גדול.jpg

יש כיסוי: קונסילרים, מייק-אפים, פודרות וברונזרים לקיץ

טרנד הסטיקים כובש את עולם האיפור ונראה כי זו הדרך הנוחה ביותר להתאפר, וגם קונסילרים, מייק-אפים, פודרות וברונזרים שיעשו לך את העונה

גל גדות לקנדיד רבלון

גל גדות מובילה את קמפיין “פוטורדי קנדיד” של “רבלון”

להיות עם להרגיש בלי

“רבלון” משיקה את קולקציית “פוטורדי קנדיד”, סידרת מוצרי איפור בסיס מועשרת ברכיבים מטפחים, בכיכובה של גל גדות, הפנים של המותג. הסידרה פותחה כדי לתת מענה לנשים המבקשות לקבל מראה טבעי ואחיד, שלא יוצר תחושת כובד על הפנים, מה שנקרא “להיות עם ולהרגיש בלי”. כל מוצרי הסידרה מבוססים על נוסחה ייחודית המבטיחה להגן על העור ולטפח אותו בעת ובעונה אחת: נוגדי חימצון, רכיבי הגנה מפני ההשפעות המזיקות של האור הכחול (קרינת מסכים של מחשבים ומכשירים סלולאריים), ללא  פרבנים וללא חומרים סינתטיים למיניהם. בסידרה: מייק-אפ המעניק כיסוי קל עד בינוני, מוצע ב-8 גוונים, 59.90 שקל למוצר; קונסילר מתקן עם מכחול ספוג אליפטי, מוצע ב-3 גוונים, 49.90 שקל למוצר; ופודרה בתפזורת, מוצעת ב-3 גוונים, 59.90 שקל למוצר. ברשתות הפארם.

סדרת קנדיד רבלון

מייק-אפ, קונסילר ופודרה בתפזורת מסידרת “פוטורדי קנדיד” של “רבלון”

מגדירים מחדש את המונח “איפור עמיד”

מותג האיפור הבינלאומי “לוריאל פריז” מרחיב את משפחת “אינפליבל” המגדירה מחדש את המונח “איפור עמיד” ומשיק קונסילר אינפליבל “הרבה יותר מרק קונסילר” במרקם קרמי ומברשת גדולה עבור כל שטח הפנים (כקונסילר או כמייק-אפ עם עמידות עד 24 שעות), ופודרה שקופה בתפזורת שיכולה להתאים לכל סוגי העור, בגימור מאט מושלם נטול הברקות. קונסילר אינפליבל מאט “הרבה יותר מרק קונסילר”: 65 שקל (מחיר מבצע בחודש יולי – 49.90 שקל); פודרה “אינפליבל מאט” – 75 שקל. להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

הקונסילר החדש של לוריאל פריז יכול לשמש גם כמייק-אפ עמיד

הקונסילר החדש של “לוריאל פריז” יכול לשמש גם כמייק-אפ עמיד

הרבה יותר מקונסילר של לוריאל פריז

“הרבה יותר מקונסילר” של “לוריאל פריז”

פודרה שקופה בתפזורת אינפליבל מאט של לוריאל פריז

פודרה שקופה בתפזורת “אינפליבל מאט” של “לוריאל פריז”

בהשראת היופי של אסיה, אפריקה והמזרח

מוצרי ברונזר לקיץ, בהשראת היופי של אסיה, אפריקה והמזרח, תוכלי למצוא בקולקציית Adventure Awaits – Get Sunkissed של essence, שמציעה סטיק ברונזר מוגדל במרקם קרמי ושימרי עדין, המוצע בשני גוונים: גוון שמפניה בהיר המתאים לעור בהיר וגוון נחושת חם המתאים לעור כהה. 15 שקל למוצר; ג’מבו ברונזר – אבקת ברונזר המכילה שני גוונים ואפקט שימרי זוהר. לברונזר תבליטים אוריינטליים למראה בגימור קיצי. מתאים לגוון עור בהיר וכהה. 17 שקל; וסומק מטאלי במרקם אבקתי בגוון נחושת ורוד-אדום המעניק מראה קורן ורענן. 15 שקל. להשיג ברשת “סופר פארם” ובחנויות פרטיות.

סטיק ברונזר מוגדל במרקם קרמי ושימרי עדין של essence

סטיק ברונזר מוגדל במרקם קרמי ושימרי עדין של essence

ג'מבו ברונזר - אבקת ברונזר המכילה שני גוונים ואפקט שימרי זוהר של essence

ג’מבו ברונזר – אבקת ברונזר המכילה שני גוונים ואפקט שימרי זוהר של essence

סומק מטאלי במרקם אבקתי למראה קורן ורענן של essence

סומק מטאלי במרקם אבקתי למראה קורן ורענן של essence

טריק בסטיק

טרנד הסטיקים כובש את עולם האיפור באחרונה ונראה כי זו הדרך הנוחה ביותר להתאפר ולעצב את הפנים. מותג האיפור “מייבלין ניו-יורק” משיק את “סופר סטיי מולטי סטיק” – סטיק המתאים למריחה נוחה בתור מייק-אפ אך לא רק. מותאם גם לטאצ’-אפ, כקונסילר ואף ניתן ליצור בעזרתו הצללות והארות. הסטיק מוצע ב-5 גוונים שונים להתאמה מושלמת לעור הפנים, לאזור תחת העיניים, להצללות ולהארות. הסטיק עמיד עד 24 שעות, המריחה קלה ונוחה והגוון מתמזג עם העור בעזרת ספוגית המגיעה בצידו השני. 45 שקל. ברשתות המובחרות ובפרפומריות נבחרות.

המייק-אפ סטיק של מייבלין ניו-יורק מתמזג עם גוון העור

המייק-אפ סטיק של “מייבלין ניו-יורק” מתמזג עם גוון העור

סופר סטיי מולטי סטיק של מייבלין ניו-יורק מתאים לעור הפנים, לאזור תחת העיניים, להצללות ולהארות

“סופר סטיי מולטי סטיק” של “מייבלין ניו-יורק” מתאים לעור הפנים, לאזור תחת העיניים, להצללות ולהארות

קיץ איטלקי

מותג האיפור האיטלקי “פופה” ממשיך לחדש עם מוצרי האיפור ומציג לימי הקיץ פאלטת איפור שיזוף לוהטת ומושלמת במהדורה מוגבלת -Pupa Bronzing & Glowing All In One . מדובר בפאלטת איפור רב-שימושית הכוללת ברונזר למראה גוון שזוף טבעי; ברונזר קונטורינג – להצללות פיסול ואיזון קווי המתאר של הפנים; הייליטר במרקם סאטן שניתן לערבב יחד עם הברונזר ליצירת גימור זוהר לכל הפנים; היילייטר מטאלי המאפשר להוסיף נגיעות של “הארה מטאלית”, בעיקר לאזורים בולטים כמו עצמות לחיים; והיילייטר לאפקט מנצנץ. ניתן להשיג את הפאלטה ב-3 קבוצות גוון, 129.90 שקל לפאלטה, ברשת “סופר-פארם”.

מראה האיפור של פופה שנוצר בעזרת פאלטת האיפור שיזוף

מראה האיפור של “פופה” שנוצר בעזרת פאלטת האיפור שיזוף

פאלטת ברונזינג אנד גלואוינג אול אין וואן של פופה למראה שזוף

פאלטת “ברונזינג אנד גלואוינג אול אין וואן” של “פופה” למראה שזוף

;