fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/כתום-גדול.jpg

השטיח הכתום: פותחים את אירועי האירוויזיון

שטיח כתום נפרש ברחבת “היכל התרבות”, ועליו צעדו 41 משלחות משתתפי התחרות, וגם ארבעת המנחים, רקדנים ושאר מלווים – כולם בלוקים נוצצים שלא היו מביישים את נשף המט גאלה. פתיחת אירועי אירוויזיון 2019

צילומים: אור גפן, באדיבות “כאן”, תאגיד השידור הישראלי

נטע ברזילי הפכה כבר מזמן לפאשן אייקון עם אאוטפיטים מדויקים שמגדירים היטב את הסטייל שלה. על השטיח הכתום היא הופיעה, מקדמת את להיטה החדש “ננה בננה”, עם ראסטות בגוון בלונד, מלווה בשלוש בנות שנשאו עבורה את השובל הלבן הארוך. את שמלת המיני עם השרוולים התפוחים עיצבה קארין וסיליוק מהמותג “בובה מאצ’ו” ואת הסטיילינג עשה איתי בצלאלי, הסטייליסט הצמוד שלה.

בר רפאלי לא צריכה לעשות הרבה כדי להיראות מיליון דולר. כמי שמתורגלת לצעוד על שטיחים אדומים בארץ ובחו”ל, היא הגיעה לאירוע הפתיחה עם שמלת מיני כסופה נוצצת בשילוב מגפיים במראה נשפך, בעיצובה של איזבל מארה מקולקציית אביב-קיץ 2019, בדיוק כפי שהוצגה בשבוע האופנה בפריז על ידי קאיה גרבר (הבת של סינדי קרופורד).

בר רפאלי

בר רפאלי בשמלה בעיצובה של איזבל מארה מקולקציית אביב-קיץ 2019

קאיה גרבר בתצוגה של איזבל מארה

קאיה גרבר מציגה את הדגם שלבשה רפאלי בתצוגה של איזבל מארה

לוסי איוב היפה הפגינה על השטיח הכתום לוק נסיכתי עם שמלה שחורה קטנה אסימטרית בעיצובה של דנה הראל ועליה אפליקציה ענקית של פרח לבן מעוטר באבני חן ופאייטים. איוב שמרה על איפור פנים קלאסי, שיער אסוף ברישול ואת אוזניה עיטרו עגילי שנדלייר ארוכים שהחמיאו לה מאוד.

לוסי איוב

ארז טל ואבי עזר לא התאמצו יותר מדי על השטיח הכתום ונצפו בחליפות די משעממות, ארז בשחור עם עניבה שחורה, אסי בכחול כהה עם עניבה כחולה כהה, ושניהם עם חולצות לבנות – הכי רחוק מלוק אירוויזיוני נוצץ. נראה מה יהיה איתם בגמר הגדול.

ארז טל ואסי עזר

ארז טל ואסי עזר בחליפות תואמות, בצבעים שונים

ארז טל עם בר רפאלי ולוסי איוב

ארז טל עם בר רפאלי ולוסי איוב. כולם הלכו על צבעוניות מתונה

גם נועה תשבי רגילה לשטיחים אדומים בארץ ובחול, והפעם גם היא הפגינה לוק מאופק ובטוח שכלל שמלה שחורה קטנה בעיטור וולנים בחזית בעיצובו של אלון ליבנה, בשילוב נעלי דיילת קלאסיים בשחור.

נועה תשבי

אורנה ומשה דץ לבושים בקולקציית כאן 2019 בעיצובו של ירון מינקובסקי, יחד עם סטפן לגר. כזכור, מינקובסקי עיצב לדצים את התלבושות באירוויזיון 1991

אורנה ומשה דץ לבושים בקולקציית כאן 2019 של ירון מינקובסקי

קובי מרימי, האיש והקול, לא נותן לשום דבר לבלבל אותו. לא תתפסו אותו מתחפש למה שהוא לא. על השטיח הכתום הוא צעד בחליפה קלאסית בגוון בז’ עם חולצה לבנה, הכי ישראלי שיש.

קובי מרימי בחליפה

קובי מרימי, הכי ישראלי שיש: חליפה בגוון בז’ ודגל ישראל

קובי מרימי והכנופייה שלו

מרימי מרים לסלפי עם הכנופייה שלו, כהגדרתו (אינסטגרם)

נטע ברזילי ובילאל חסאני

נטע ברזילי עושה פוזות עם נציג צרפת לאירוויזיון, בילאל חסאני, הגיי המוסלמי (אינסטגרם)

רון ויעל חולדאי

גם ראש העיר ורעייתו, רון ויעל חולדאי, נצפו באירוע הפתיחה, כשהם חוגגים בגדול

;