fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/05/3כך-החלמתי-מלונג-קוביד.jpg

אודטה: “הקורונה עברה די בקלות, אלא שנותרה לי ממנה תוצאת לוואי נוראית: חוסר אנרגיה וחולשה”

“בערב יום העצמאות עשיתי עירוי ראשון של אוזון לדם, ואני פשוט בנאדם חדש. חזרו לי האנרגיות ביג טיים!

1כך החלמתי מלונג קוביד

אודטה: “הרגשתי איך הכוחות אוזלים לי, כמו לבת 200 לפני המוות, ולא אהבתי את זה”

מחקר חדש שפורסם השבוע מגלה כי מעל 50% עדיין סובלים מלונג קוביד לאחר שחלו בקורונה. על פי המחקר, תסמיני לונג קוביד שאינם חולפים לאחר 15 שבועות עשויים להימשך לפחות שנה, כאשר עייפות, קוצר נשימה ועצבנות הם התסמינים הנפוצים ביותר. שליש מהנשאלים (59.5%) חוו עייפות שנה לאחר המחלה, למעלה ממחצית (54.2%) דיווחו על בעיות שינה מתמשכות, והיו שדיווחו על קוצר נשימה ועצבנות.

מי שחלתה בקורונה לפני כחודשיים היא אודטה שוורץ ואתמול היא פרסמה פוסט שבו סיפרה איך היא מטפלת בתופעות הלוואי של הקורונה לאחר שהחלימה. “תשמעו, חברים, קרה לי נס! עשיתי בערב יום העצמאות עירוי ראשון של אוזון לדם, (1 מסדרה של 12) אצל דר’ עטיאס (שהוא אלוף העולם בתחום הזה כבר עשרות רבות של שנים), ואני פשוט בנאדם חדש. חזרו לי האנרגיות ביג טיים!

“הסיפור הוא שלפני כחודשיים החלמתי מקורונה. וחוץ מלילה מזעזע ראשון (שהיה שפעת נוראית עם כאב מוח ועצמות ואי אפשר היה לישון), המחלה עברה די בקלות. אלא שנותרה לי ממנה תוצאת לוואי נוראית: חוסר אנרגיה וחולשה.

“אם הייתי הולכת בבוקר לסופר, היה נגמר לי היום. הייתי חייבת לרוץ הביתה לנוח. זה הטריף אותי. הרגשתי איך הכוחות אוזלים לי, כמו לבת 200 לפני המוות, ולא אהבתי את זה.

“ומתברר שתופעת החולשה הזו של אחרי הקורונה מאוד-מאוד נפוצה. ‘זה ייקח המון זמן, סבלנות, וזה יעבור’, אמרו לי מנוסים.

“ואני בנאדם אקטיבי. לא מחכה בשקט לכלום. לקחתי את כל תוספי המזון שאמרו לי, וחודשיים עדיין הייתי זומבי מהלך.

“עד שהבת שלי, שבדקה בשבילי מלא אופציות, סיפרה לי על עירוי של אוזון לדם, ופקדה עליי לעשות את זה.

“טוב, ‘עירוי של אוזון לדם’ אני מכירה לפחות 16 שנה, שאז, ב-2006 פגשתי את דר’ אייל עטיאס, וסיפרתי לעולם על הניסים שהוא עושה עם עירוי של אוזון לדם לאנשים חולי סוכרת ומחלות כלי דם, שעמדו בפני קטיעות גפיים, שהוא הציל להם אותם מקטיעה. ראיתי במו עיניי תמונות של איברים רקובים עם גנגרנה, בכל שלבי הריפוי עד ההחלמה המלאה!!!

“הקיצר, אני שוב מזהה את התדר הפנימי הרגיל והטוב שלי, שזה אנרגטי, גבוה, ושוב אני ‘באמצע של עצמי’.

“ידעתי שזו שיטה אדירה לכל מיני חוליים, אבל לא ידעתי שזה ‘מעמיד על הרגליים’ גם אנשים שסובלים מאחת מתופעות הלוואי של הקורונה, שזה חוסר מוחלט או חלקי של אנרגיה.

“וזה עובד! “וחוץ מזה, שמעתי איזה ניסים זה גם עושה במערכת העיכול. ואיפה לא!

“יש להם, למשל, פציינטית שהיו לה כיבים לא עלינו בכל מערכת העיכול. ואחרי הטיפולים, היא עשתה קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה, והכל נעלם כלא היה!

“האוזון מעשיר את הדם בחמצן וגורם לדפנות תאי הדם האדומים להיות גמישות. כתוצאה מכך הם מצליחים להיכנס לנימי הדם הזעירים ביותר, והזנת התאים בחמצן היא מהירה, והרחקת הפסולת מהתאים היא מהירה. זה מחזק את מערכת החיסון, וזה טיפול האנטי אייג’ינג האולטימטיבי. ממליצה לכולם בחום.

“אגב, אנשים מבלבלים בין ״חמצן לדם״, (עירוי אוזון) עם תא לחץ חמצן. תא לחץ חמצן זה דבר אחר לגמרי. אין קשר. כל עירוי עולה 600 שקל. וכדאי גם לשתות מים מועשרים באוזון כדי לקטול בפעולה משולבת מהירה יותר את כל סוגי הטפילים והפטריות שיושבים (אם יושבים) במערכת העיכול.

“הטלפון לקביעת תורים של דר’ עטיאס הוא 054-2191207. וקחו בחשבון שהוא אדם דתי אז לא בשבת. הקליניקות שלו הן בתל אביב, נתניה, ירושלים וצפת”.

;