fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/ויולה-גדול.jpg

ויולה דיוויס: “הזכות הכי גדולה זה להיות מי שאת. בלי להתנצל על גילך או צבע העור שלך!”

ויולה דיוויס, 54, כוכבת “המדריך לרוצח”, זוכת אוסקר ופעילה חברתית, נבחרה לדוברת היופי של “לוריאל פריז” ומצטרפת לסגל מוערך של דוברות מגוונות כמו סלין דיון, הלן מירן, אוה לונגוריה ואל פנינג. הבחירה בה מתבססת על מטרת המותג לשקף את המיגוון של העולם המודרני ולעודד הכללת יופי, ערך עצמי והעצמת אנשים בכל מקום. בקרוב, גם תגלם את הגברת הראשונה לשעבר, מישל אובמה, בסידרת טלוויזיה חדשה

ויולה דיוויס1

ויולה דיוויס: “עבדתי קשה מאוד להגיע למקום שבו אני נמצאת כיום”

ויולה דיוויס, 54, לא עוצרת לרגע. כוכבת הסידרה המצליחה “המדריך לרוצח”, שבה היא מגלמת דמות חזקה ובלתי נשכחת של סניגורית פלילית ומרצה למשפטים מפילדלפיה, נחשבת לאחת השחקניות והמפיקות המוערכות בהוליווד, כשבאמתחתה פרס אמי, פרס גלובוס הזהב, פרס טוני, פרס אוסקר וארבעה פרסי גילדת שחקני המסך.

בקרוב תגלם דיוויס את הגברת הראשונה לשעבר של ארצות-הברית, מישל אובמה, בסידרת טלוויזיה חדשה של HBO, שהיא תהיה גם שותפה להפקתה. במקביל, היא נבחרה החודש כשגרירת יופי של “לוריאל פריז” ובכך מצטרפת לסגל מוערך של דוברות מגוונות כמו סלין דיון, הלן מירן, אוה לונגוריה ואל פנינג.

הבחירה בדיוויס, שהיא גם פעילה חברתית מובילה הנלחמת למען זכויות נשים ונשים שחורות, מתבססת על מטרת “לוריאל פריז” לשקף את המיגוון של העולם המודרני ולעודד הכללת יופי, ערך עצמי והעצמת אנשים בכל מקום.

עם בחירתה כדוברת יופי, אמרה ויולה דיוויס: “אני מאמינה שהזכות הכי גדולה זה להיות מי שאת. בלי להתנצל על גילך או צבע העור שלך! כל עוד שאת חיה את החיים שלך איך שאת רוצה לחיות אותם, את הכי שווה את זה. זה בעיניי ‘ערך עצמי'”.

ודיוויס בהחלט מכירה בערך העצמי שלה: “עבדתי קשה מאוד להגיע למקום שבו אני נמצאת כיום. לקח לי שנים להתגבר על רגשות של ספק ולהפוך לאשה שמאמינה שהיא שווה מכל הבחינות. אני מאמינה שחשוב לבנות אמון בנשים כבר מגיל צעיר ולתת להן מודלים שונים לחיקוי. להיות חלק ממותג שדוגל בשוויון נשים כבר יותר מ-40 שנה ומשתמש בקולי כדי להעצים נשים אחרות – זו הגשמת חלום עבורי”.

דיוויס בילתה את רוב הקריירה המוקדמת שלה על הבמה. לאחר שסיימה את התואר שלה בתיאטרון ממכללת רוד איילנד, המשיכה לבית הספר היוקרתי למשחק ג’וליארד בניו-יורק. מאז היא סוללת את דרכה כבר למעלה משלושים שנה, עם הופעות עוצמתיות בברודווי, בקולנוע ובטלוויזיה.

ויולה דיוויס

ויולה דיוויס. תומכת בזכויות אדם ושוויון זכויות לנשים ולנשים שחורות, כמו גם צמצום פערי השתכרות בין גברים ונשים וצמצום רעב בקרב ילדים

לכוכבת המוערכת יש 6.5 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות והיא מקדישה את זמנה מחוץ למסך למשפחתה ולפעילות חברתית. דיוויס ידועה בזכות תמיכתה בזכויות אדם ושוויון זכויות לנשים ולנשים שחורות, כמו גם צמצום פערי השתכרות בין גברים ונשים וצמצום רעב בקרב ילדים. יחד עם בעלה, יוליוס טנון, הקימה את JuVee Productions, חברת הפקות ששמה דגש על גיוון והכלה בכל התכנים שלה.

דלפין ויויאר-הובאס, מנהלת המותג העולמית של “לוריאל פריז” אמרה על בחירתה של דיוויס: “אנו שמחים לקבל את ויולה כחלק ממשפחתנו. החוזק, האותנטיות והרוח הנועזת שלה מרגשת כל כך הרבה אנשים. היא מאתגרת את הסטטוס קוו בכל תחומי החיים והלהט וכוח הרצון שלה להצליח הוכיחו את עצמם פעם אחר פעם – היא מובילה בתחומה והיא השותפה המושלמת כדי להעביר את המסר המרכזי שלנו: ‘כי אני שווה את זה'”.

;