fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/מנותחות-גדול.jpg

המנותחות והמנופחות: הניתוחים הפלסטיים הלא מוצלחים של כוכבות הוליווד

עד כמה רחוק מוכנות חלק מכוכבות הוליווד ללכת עם ניתוחים פלסטיים, הזרקות בוטוקס, טיפולי לייזר וכל מה שיעניק להן נעורים לנצח? מתברר שלא מעט. רנה זלווגר שינתה לחלוטין את קווי המיתאר של פניה; ניקול קידמן בילתה שנים בלהשחית את פניה, מלאני גריפית ניתחה את פניה בלי סוף, מג ראיין נראית כמו בובת שעווה, וקורטני קוקס מנופחת מדי

מג ראיין ובילי קריסטל אז והיום

מג ראיין ובילי קריסטל, כוכבי “כשהארי פגש את סאלי”, בסוף שנות ה-80 והיום

מג ראיין: היתה בין הראשונות שהזריקו קולגן לשפתיים

מג ראיין, 57, היתה כוכבת ענקית בשנות ה-90 עם קומדיות רומנטיות כמו “כשהארי פגש את סאלי”, “נדודי שינה בסיאטל”, “אהבה של גבר לאשה” ו”יש לך הודעה”. במשך שנים היא נחשבה ל”מותק של אמריקה” עם יופי של בת השכנים, שכולם אהבו לאהוב.

לפני כעשר שנים פרשה ראיין ממשחק בקולנוע והפכה למפיקת סרטים. לדבריה, היא והוליווד הבינו שכבר אין להן מה לעשות ביחד. במקום לקבל את שינויי הגיל, התמכרה ראיין לטיפולים קוסמטיים והיתה בין הראשונות שהזריקו קולגן לשפתיים.

בהמשך, עברה ראיין מתיחת פנים, שלושה ניתוחי מיניליפט למתיחת קו הלסת, הרמת גבות, הזרקות בוטוקס במצח ובצידי העיניים ומילוי הקמטים שיורדים מהאף לצידי הפה בחומצה היאלורונית  – שגרמו לה להיראות כמו בובת שעווה.

באחד המגזינים פורסם כי חברה מודאגת של ראיין סיפרה כי, “כשמג מסתובבת במרתה’ס ויניארד, שם יש לה בית, המקומיים כמעט ולא מכירים אותה”. גם אנחנו לא!

מג ראיין בכשהארי פגש את סאלי, 1989

2מג ראיין ב”כשהארי פגש את סאלי”, 1989

מג ראיין כיום

מג ראיין כיום

רנה זלווגר: קווי המיתאר של פניה השתנו לחלוטין

לפני חמש שנים הגיעה רנה זלווגר, 50, לאירוע השנתי של מגזין “אל” בניו-יורק והשאירה את כל הנוכחים פעורי פה. לצלמים ולאורחים באירוע היה קשה לזהות את כוכבת “יומנה של ברידג’יט ג’ונס” שנראתה כמו אשה אחרת לגמרי. קווי המיתאר של פניה השתנו לחלוטין, פניה העגולות הפכו פתאום למאורכות, הסנטר שלה נראה מחודד יותר, לחייה היו גבוהות ומלאות והעיניים שלה שינו לחלוטין את צורתן.

הצילומים שלה עוררו סערה תקשורתית וכולם דנו בשאלה – עד כמה רחוק אפשר ללכת עם ניתוחים פלסטיים. מומחים בתחום האסתטיקה שבחנו את תמונותיה של זלווגר טענו שהכוכבת אומנם נראית טוב, אבל היא כבר לא דומה לעצמה. הם סברו שזלווגר עברה כנראה הרמת עפעפיים, ואולי גם הרמת מצח, בתוספת חומרי מילוי בהזרקה שאולי הרחיבו וניפחו את משטחי פניה. לטענתם, היא כנראה גם עברה הליכי לייזר או אולטרסאונד שהידקו את עור פניה.

זלווגר בחרה שלא להתייחס לדמותה החדשה וגם לא לדבר על הטיפולים שעברה, וטענה: “אני באמת שמחה שאנשים חושבים שאני נראית שונה. אני חיה חיים שונים, שמחים, שלווים ורגועים והרבה יותר מספקים עכשיו, ואני שמחה שאולי זה גם ניכר בפנים שלי…”.

רנה זלווגר ביומנה של ברידג'יט ג'ונס, 2001

רנה זלווגר ב”יומנה של ברידג’יט ג’ונס”, 2001

רנה זלווגר כיום

רנה זלווגר כיום

ניקול קידמן: פניה נראות כאילו קפאו בזמן

ניקול קידמן, 52, בילתה חלק ניכר מחייה בלהשחית את פניה באמצעות הזרקות בוטוקס. בואו נודה על האמת, הפרצוף של ניקול בשנים האחרונות נראה כאילו קפא בזמן. אין סימן לקמטים, קווים, שקעים ואפילו הבעות פנים, והכל חלק ומתוח באופן בלתי הגיוני לאשה שעברה כבר את גיל 50. במשך שנים חגגו ספקולציות בנוגע לכמות הניתוחים הפלסטיים ולהזרקות הבוטוקס שעברה קידמן, והיא הפכה עם הזמן לפאנץ’ ליין של כל קומיקאי הנוגע בנושא, אפילו של ג’ואן ריברס ז”ל, המנותחת לא מעט בעצמה, שנהגה להיכנס בה על כך.

במשך שנים ניקול או לא הגיבה או הכחישה את ההאשמות, עד שלפני כמה שנים נשבר לה כנראה והיא הודתה בראיון לעיתון “לה רפובליקה” כי היא אכן נהגה להזריק זריקות מחליקות קמטים לפניה, אך הפסיקה עם כך לאחר שהן גרמו לעור פניה להיראות מתוח מדי. “לא עברתי אף ניתוח פלסטי בפניי, אבל כן ניסיתי בוטוקס לצערי”, סיפרה. “אבל עכשיו אני כבר לא עושה, ותודה לאל – אני יכולה להזיז שוב את הפנים שלי”.

ומה בנוגע לגופה הגבעולי? בעבר אמרה כי “יש לי גוף נערי. הייתי מאוד רוצה ציצים ותחת כמו של ג’ניפר לופז, אבל אני לא מתכוונת לעבור ניתוח פלסטי. זה מה יש”. בקשר לגוף אנו לא יודעים אם היא באמת עברה ניתוח או טיפול כלשהו, אבל בכל הנוגע לפנים – לא חייבים להאמין לה שהיא באמת הפסיקה עם הטיפולים. באירועים שונים שאליהם הגיעה בשנה החולפת היא עדיין נראתה נוקשה וללא הבעה בפנים, מה שגרם לצהובונים לפקפק באמינות הצהרתה.

ניקול קידמן בסרט אוסטרליה 2008

ניקול קידמן בסרט “אוסטרליה”, 2008

ניקול קידמן כיום

ניקול קידמן כיום

מלאני גריפית: הניתוחים גרמו לה להיראות הרבה יותר מבוגרת מגילה

בגיל 61 מלאני גריפית שומרת על גוף מעורר קנאה, אבל הפנים שלה מספרות סיפור אחר. גריפית, שהיתה כוכבת ענקית בשנות ה-80 וה-90 עם סרטים כמו “נערה עובדת”, “סלבריטי” ו”לוליטה”, עברה טלטלות רבות בחייה האישיים, כולל סמים, התמכרויות ומכוני גמילה. בתחילת שנות ה-2000 הקריירה שלה הלכה ודעכה והיא זכתה לכותרות בעיתונים בעיקר בעקבות הניתוחים הפלסטיים הרבים שעברה, שגרמו לה להיראות הרבה יותר מבוגרת מגילה.

את הניתוחים הפלסטיים החלה גריפית לפני 20 שנה, כשהיתה רק בת 40. לדעת מומחים, היא עברה יותר מדי ניתוחים למתיחת עור הפנים, ניתוח האף שלה הוא טעות, חלקו התחתון של האף נמוך, חבל שלא עשו אותו מעט סולד, כי התוצאה איננה יפה. לפי מראה העור, בטוח שהיא עשתה גם הזרקות של חומרי מילוי. התוצאה: מראה מתוח מדי, לחיים מלאות מדי, שפתיים מנופחות מדי, בקיצור – הכל יותר מדי.

לפני שנתיים חשפה גריפית בראיון כי היא מתחרטת על הניתוחים הפלסטיים. “לא הייתי מודעת כמה ניתוחים פלסטיים יכולים לשנות בצורה דרמטית את מראה פניי”, אמרה. “אלו ניתוחים שעשיתי לפני 20 שנה. לא הייתי מודעת לזה שאנשים יעשו לי שיימינג ברשתות החברתיות ויגידו, ‘אלוהים, מה היא עשתה?!, היא נראית נורא’. הייתי מאוד פגועה. לאחר כל ההערות ששמעה הלכה גריפית לרופא אחר שיתקן את הניתוחים שעשתה. “אני מקווה שעכשיו אני נראית יותר נורמלי”, ציינה.

מלאני גריפית בסרט נערה עובדת, 1988

מלאני גריפית ב”נערה עובדת”, 1988

מלאני גריפית כיום

מלאני גריפית כיום

קורטני קוקס: היה לחץ לשמור על הלוק של מוניקה

25 שנה חלפו מאז עלתה למסך הקטן הסידרה המיתולוגית “חברים”, שהפכה את קורטני קוקס, 57, הלא היא מוניקה, ושאר חבריה לכוכבים גדולים. כשהסידרה ירדה לפני 15 שנה, קוקס הרגישה את הלחץ של הוליווד להיראות באופן מסוים, או לפחות לשמור על הלוק של מוניקה החתיכה.

קוקס התוודתה לא אחת, כי להיות אשה בתעשייה הקולנוע והטלוויזיה ולהזדקן זה לא דבר קל. “למדתי את הלקחים שלי”, סיפרה. “אני חושבת שפשוט ניסיתי להתמודד עם העובדה שהזדקנתי”. ההתמודדות כללה לא מעט ניתוחים פלסטיים, הזרקות בוטוקס וניפוח שפתיים, שגרמו לפניה להיראות מנותחים יתר על המידה.

כמו מלאני גריפית, גם קורטני קוקס התחרטה על חלק מהטיפולים שעברה. לדבריה, “עשיתי דברים שאני מתחרטת עליהם. למזלי, אלו דברים שמתמוססים ונעלמים וזה טוב, כי הם לא תמיד היו המראה הכי טוב שלי”. המוטו שלה לחיים כיום הוא פשוט לתת לדברים לזרום כמו שהם.

קורטני קוקס בימי חברים, שנות ה-90

קורטני קוקס בימי “חברים”, שנות ה-90

קורטני קוקס כיום

קורטני קוקס כיום

;