fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדול-ברינקלי.jpg

חזרה למסלול בגיל 65

אחרי שהצטלמה בגיל 63 בביקיני חושפני, כריסטי ברינקלי, מהסופר מודלז הגדולות של שנות ה-70 וה-80, צעדה אתמול על מסלול שבוע האופנה בניו-יורק בתצוגה של המעצב הישראלי-אמריקאי אלי טהרי והוכיחה שגיל זה עניין של אטיטיוד

כריסטי ברינקלי ובתה סיילור עם המעצב אלי טהרי בתום התצוגה

כריסטי ברינקלי ובתה סיילור עם המעצב אלי טהרי בתום התצוגה (צילום: אינסטגרם)

כריסטי ברינקלי, 65, היתה אחת מהטופ מודלז המצליחות בשנות ה-70 וה-80. השיער הבלונדיני השופע והגוף המשגע שלה כבשו את כולם. אחרי שהופיעה בעבר 8 פעמים ב”ספורטס אילוסטרייטד” (ושלוש פעמים כיכבה על השער שלו) הצטלמה ברינקלי לפני שנתיים, בגיל 63, שוב למגזין עם בגדי ים לוהטים, כולל ביקיני זעיר. לצידה, כיכבו שתי בנותיה: אלכסה ריי ג’ואל (מנישואיה לזמר בילי ג’ואל) וסיילור ברינקלי.

כריסטי ובתה סיילור מתראיינות לאחר התצוגה

כריסטי ובתה סיילור מתראיינות לאחר התצוגה (צילום: אינסטגרם)

החזרה לקדמת הבאה מצאה חן בעיני כריסטי והחודש, בשבוע האופנה בניו-יורק שבו הוצגו הקולקציות לחורף 2019/20, שמחנו לגלות אותה סוגרת את התצוגה של מעצב האופנה הישראלי-אמריקאי אלי טהרי, שבדיוק חגג 45 שנות פעילות למותג שלו. גם הפעם פסעה לצידה בתה סיילור, 20, שהוכיחה שהתפוח ממש לא נפל רחוק מהעץ. לדברי טהרי, המותג שלו פונה לכל הנשים ובכל הגילאים, וזו הסיבה שבחר בכריסטי ובבתה, כשאחת מייצגת אופנה קלאסית והשנייה – מראה קולי צעיר. אהבנו.

כריסטי ובנותיה אלכסה וסיילור ב"ספורט אילוסטרייטד" לפני שנתיים

כריסטי ובנותיה אלכסה וסיילור ב”ספורט אילוסטרייטד” לפני שנתיים