fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/מאיה-גדול.jpg

לא מתחתנת: מאיה בוסקילה וארוסה נפרדו

אחרי רומן צמוד למעלה משנה, ושבועיים בלבד אחרי שהתארסו, מאיה בוסקילה פרסמה פוסט באינסטגרם שבו הודיעה כי היא ועוזי אזולאי נפרדו: “לפני שהעולם יתחיל להרעיש, כאילו זה הדבר הכי חשוב בעולם, אז אני כותבת כאן, כדי למגר רעשים. אני ועוזי נפרדנו, בהחלטה משותפת. אין צורך בהסברים לעולם. בואו נשאיר זאת לנו”

מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי כשעוד היו צמודים ואוהבים.

מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי כשעוד היו צמודים ואוהבים. נפרדו בהחלטה משותפת

רק לפני שבוע כתבנו כאן על החתונה המתקרבת. כזכור, עוזי אזולאי, כדורגלן עבר מצליח, הציע למאיה בוסקילה נישואים, במהלך הופעה שלה ב”זאפה”. הוא עלה לבמה יחד עם בנה של בוסקילה, לני, כרע ברך ונתן לה טבעת לעיני כל הקהל הנרגש. רגע לפני פרסום הפוסט, מחקה בוסקילה מהאינסטגרם ומהפייסבוק שלה את כל התמונות המשותפות שלהם.

לפני יומיים, כתבה בוסקילה באינסטגרם: “לפני שהעולם יתחיל להרעיש, כאילו זה הדבר הכי חשוב בעולם, אז אני כותבת כאן, כדי למגר רעשים. אני ועוזי נפרדנו, בהחלטה משותפת. אין צורך בהסברים לעולם. בואו נשאיר זאת לנו”. כל זאת, אחרי רומן צמוד למעלה משנה, ושבועיים בלבד אחרי שהתארסו.

בוסקילה, שעשתה השנה קאמבק ענקי בתוכנית “הכוכב הבר לאירוויזיון”, זכתה לתגובות מעורבות. פרסום הידיעה באתרי החדשות גרר תגובות מרושעות של טוקבקיסטים, כמו “ברור שייפרדו, איך אפשר לסבול אותה?”, “זה בגלל שהיא חיה בסרט שאין עליה בעולם”, “ממש פרק בכלה ממרקש” ו”לא הציע לה עכשיו מול כל העולם בהופעה? מביך!”

מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי

בוסקילה ואזולאי. אין צורך בהסברים לעולם

לעומת זאת, התגובות באינסטגרם שלה היו עוטפות ומחבקות. “את אשה חזקה ואת השראה גדולה, זה רק פרק בסיפור חייך, זה לא סוף הסיפור”, כתבה לה מישהי. ואחרת הוסיפה: “מה שעושה לך טוב מאיה, העיקר שתהיי מאושרת”.

ועוד תגובה אוהדת: “אני מגיבה רק כי ראיתי את התגובות המבישות והאומללות של הטוקבקיסטים בכתבה. מקווה שאת שמה פס על כולם ושומרת לך קרוב את מי שאת אוהבת ודואגת לו. משפט יפה שקראתי: ‘זה לא משנה אם טוב עכשיו או רע עכשיו, הכל משתנה כל הזמן'”.

והתגובה הכי מחממת לב: “מהממממממת שלייי… קחי מה שתרצי, מי יסרב לך, קחי את העולם כולו, מי יוכל לומר לך לא, תעשי רק מה שאת אוהבת, רק מה שאת חושבת. שיהיה לך טוב .אין אחת כמוך, את כבר יודעת שתוכלי תמיד לבחור”.

;