fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/סילבסטר-גדול.jpg

מה תלבשו בסילבסטר? אומרים שאיך שהשנה נפתחת ככה תראה השנה כולה

כל השנה אתן מחכות לערב המיוחד, הערב בו אפשרי וגם רצוי להפציץ עם אאוטפיט היסטרי לקראת השנה החדשה! לפניכן, הפריטים הנכונים ביותר לפתיחת 2020: מבחר שמלות ערב, נעליים נוצצות ומראות איפור זוהרים. שנה טובה!

1עדן פינס בשמלת פאייטים של רנואר צילום אלון שפרנסקי

עדן פינס בשמלת פאייטים של “רנואר”. צילום: אלון שפרנסקי

בקולקציית הערב של “רנואר” שמלות במיגוון צלליות ואורכים, חצאיות עם דגש על מרקמים ואווירת רוקנ’רול וחולצות אריג וטי. בקולקציה מככבים טרנד הקטיפה והשיפון עם הבזקי לורקס, פריטים דמויי עור, פאייטים ומיקרו הדפסים על טהרת החברבורות. טווח מחירים: 89.90-399.90 שקל. ברשת “רנואר”.

2מיכל אנסקי מציגה נעלי ערב אדומות בעיצובה ללאפייט צילום אלכס ליפקין

מיכל אנסקי מציגה נעלי ערב אדומות בעיצובה ל”לאפייט”. צילום: אלכס ליפקין

בימים אלה יוצאת מיכל אנסקי בהנחות של 40% על הקולקציה בעיצובה,Michaella by Lafayette Italy. אנסקי עיצבה קולקציה מיוחדת וזוהרת לקראת סילבסטר והשנה האזרחית החדשה. הקולקציה עוצבה באיטליה, יחד עם מעצב-העל האיטלקי, ג’ילברטו פאוסטו.

אנסקי: “קיבלתי השראה מחוויות ומאירועים שאספתי במהלך חיי – אירועי השטיח האדום, פסטיבל קאן, תצוגות אופנה יוקרתיות בפריז. שילבתי בקולקציה תשוקה וסטייל. הבאתי את עצמי לתוך כל נעל ומגף. האיכות האיטלקית היתה חשובה אך במקביל גם ההתאמה ללקוחה הישראלית, לטעמה ולסגנון שלה”.

הקולקציה שאותה עיצבה אנסקי כוללת, בין השאר, נעלי סטילטו קלאסיות במיגוון צבעים המקפיצים כל לוק, מגפיים ומגפונים זוהרים מקטיפה נוצצת ומבריקה, נעלי עקב עם אבזמים מהודרים, מגפונים חתיכיים נצמדים ועוד. ברשת “לאפייט”.

3גלית גוטמן בשמלת עור באורך מיני צילום דודי חסון

גלית גוטמן בשמלת עור באורך מיני. צילום: דודי חסון

העור הוא אחד הטרנדים הרותחים החורף ומככב בשמלות, בחליפות, בחצאיות וגם בשמלות ערב. בתמונה: גלית עם שמלת עור שחורה הנרכסת בחזית ברוכסן בשילוב כיסים וחגורה בשחור-לבן, עוד טרנד גורף. ברשת “קרייזי ליין”.

4אסתי גינזבורג בשמלת ערב עם שסע עמוק בצד, 399.90 שקל, ותיק תואם, 199.90 שקל, גולברי צילום יניב אדרי

אסתי גינזבורג בשמלת ערב עם שסע עמוק בצד, 399.90 שקל, ותיק נוצץ, 199.90 שקל, “גולברי”. צילום: יניב אדרי

קולקציית שמלות הסילבסטר של “גולברי” כוללת שלל סגנונות ובמיגוון מחירים נוחים. תמצאו כאן פריטים אלגנטיים שעשויים מחומרים איכותיים ומבדים מחטבים באורך מידי, ברך או מקסי. בקולקציה שמלה בצבע כסוף מטאלי נוצץ, שמלה עם קשירה במותניים, שמלות עם הדפסים, שמלות עם וולנים, שמלות בעלות צוואר חצי גולף ועוד. להשלמת המראה מציעה הרשת אקססוריז בגוני זהב, שחור לורקס או כסוף, כמו: תיקי קלאץ’, תיקים קטנים עם רצועה, תכשיטים המתכתבים עם הקולקציה במבחר סגנונות ועוד. טווח מחירים: שמלות, החל מ-199.90 שקל; תיקים, החל מ-99.90 שקל; תכשיטים, החל מ-89.90 שקל. ברשת “גולברי”.

5נעלי ספורט שמתחברות נהדר לכל שמלת ערב, מהדורה מוגבלת, 399 שקל, נעלי סקצ'רסheritage

נעלי ספורט מתחברות בשנים האחרונות נהדר גם לשמלות ערב. בתמונה: נעלי ספורט שחורות עם סוליות לבנות לבנה ורוכסנים מוזהבים, מהדורה מוגבלת, 399 שקל, Heritage ב”סקצ’רס”

6שמלה מתוך קולקציית הערב של ברטה ל-2020 צילום גיא כושי ויריב פיין

רובנו אוהבות שחור, אבל בסילבסטר אפשר ללכת על מראה סופר נוצץ עם שמלה מוזהבת, כמו זו מתוך קולקציית הערב ל-2020 של המעצבת ברטה. צילום: גיא כושי ויריב פיין

7דניאל גרינברג מדגמנת מגפיים כסופים מקולקציית סילבסטר 199 שקל רשת סקופ צילום שי יחזקאל

דניאל גרינברג מדגמנת מגפיים כסופים מקולקציית סילבסטר 2020, 199 שקל, רשת “סקופ”. צילום: שי יחזקאל

הדגמים בקולקציה של “סקופ” מככבים בצבעים קלאסיים עם טוויסט: כסף פאייטים, שחור מטאלי, זהב נחושת ועוד, לצד צבעים קלאסיים של שחור, ניוד, כחול, ורוד בייבי ואדום. ברשת “סקופ”.

8שמלת מעטפה נוצצת גולברי מחיר 279 שח במקום 399 שח צילום אמיר צוק

שמלת מעטפת נוצצת, 279 שקל במקום 399 שקל, “גולברי”. צילום: אמיר צוק

9ניין ווסט קולקציית סילבסטר מחיר 209.90 שח במקום 399 שח

נעלי ערב כסופות, 209.90 שקל במקום 399 שקל, “ניין ווסט”

הקולקציה מתאפיינת  בנעלים סקסיות, המתאימות לשמלות ערב, חצאיות, חליפות או אוברול. הדגמים מגיעים בצבעוניות של נכסף, זהב, שחור או ניוד. ברשת “ניין ווסט”.

10מראה סילבסטר של לוריאל פריז לשנת 2020

מראה סילבסטר של “לוריאל פריז” לשנת 2020

הפנים משוחות במייק-אפ בעל גימור משי זוהר. לקבלת מראה זוהר במיוחד, הוסיפי למייק-אפ 2-3 טיפות הארה. אפשר להשתמש באותן טיפות הארה גם להדגשת עצמות הלחיים, גשר האף, וקשת הקופידון בשפתיים. הוסיפי צבע חיוני וורדרדות לתפוחי הלחיים, והשתמשי במברשת סומק וקונטור. כדי להעניק לעיניים מבט עמוק וחושני, השתמשי בצלליות בגוני אדמה, חמרה ונחושת מנצנצת. הניחי את הגוון הנחושתי והשימרי על כל שטח העפעף, לאחר מכן בחרי את גוון האדמה המועדף עלייך, הניחי אותו בשקע העפעף וטשטשי היטב בעזרת מברשת צלליות לכיוון עצם הגבה. להוספת טאץ’ דרמטי, השתמשי במסקרה שחורה והברישי את הגבות. להשלמה, בחרי שפתון בגוון אדום עז.

11נטע אלחמיסטר מציגה את מראה סילבסטר 2020 של סקארה צילום טל עבודי (6)

נטע אלחמיסטר מציגה את מראה סילבסטר 2020 של “סקארה”. צילום: טל עבודי

לרגל סילבסטר 2020, “סקארה” משיקה פאלטת צלליות בגוונים חדשים מלאי גלאם, הפאלטה כוללת 12 גוונים מנצנצים ביניהם: ניודים, חומים טבעיים ואפילו לבן מנצנץ. הפאלטה כוללת גם גוונים כהים להצללה עמוקה וגם גוונים בהירים להארה. הצלליות בעלות פיגמנט חזק ודומיננטי, מגע קטיפתי ומעניקות מראה אחיד. המחיר: 14.90 שקל. ברשת “סקארה”.

12פאלטת צלליות מנצנצות מחיר 14.90 שח סקארה צילום קית גלסמן

פאלטת צלליות מנצנצות, 14.90 שקל, “סקארה”. צילום: קית גלסמן

“פופה” מציגה קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת ומיוחדת לרגל מסיבות סוף השנה שכולה זהב גלאם ונוצצים – Pupa Gold Me. הקולקציה כוללת היילייטר מוזהב פנינתי; פאלטת צלליות של 7 צבעים מגוון שחור דרמטי דרך נחושת זהב ועד קרם ולבן; עיפרון עיניים המשמש כצללית קרמית או כאייליינר; אייליינר נוזלי קרמי לאפקט מטאלי; ושפתון נוזלי פודרתי עמיד. המחיר: היילייטר, 89 שקל; עיפרון עיניים, 69 שקל; ליפסטיק, 69 שקל; פאלטת צלליות, 129 שקל. ב”סופר פארם”.

13מראה האיפור לסילבסטר של פופה

מראה האיפור לסילבסטר של “פופה”

אם אתן רוצות תכשיט מיוחד, אני ממליצה על התכשיטים של ליה לילי אוקון מקרית-ביאליק, שיוצרת תכשיטים קסומים בהם היא שוזרת חרוזים ואבני חן בשלל צבעים. לתכשיטים קוראים Lili’s FLY Jewelry, כשהמילה FLY היא ראשי התיבות של מה שאמר לה המאמן האישי שלה – First Love Yourself. אצלה לכל תכשיט יש מסר. לילי: “כשאני מתחילה ליצור, אני פשוט זורמת. אני לא מציירת או משרטטת אלא פשוט זורמת עם ההרגשה, עם המסר שאני רוצה שהתכשיט יעביר”. אפשר להשיג אותה דרך דף הפייסבוק שלה – Liya Lili Okun Jewelry. אתן מוזמנות לעשות לה לייק ולבחור כל תכשיט שבא לכן.

14לילי אוקון

שרשרת חרוזים בעיצובה של ליה לילי אוקון, כי אין כמוך

 

;