fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/גדול-מיכל-אנסקי.jpg

מיכל אנסקי חשפה באינסטגרם: “חצי מהפנים שלי משותקות”

מיכל אנסקי חזרה מחו”ל עם פנים חצי משותקות, דיבור לקוי וחוש טעם רדום. היישר מהטיסה היא הובהלה לאיכילוב, שם הסבירו לה הרופאים כי מדובר בשיתוק ע”ש בל והבטיחו לה שזה יעבור תוך כמה ימים. מאחלות לך רפואה שלמה!

כוכבת “מאסטר שף” חזרה לארץ לפני כשלושה ימים, לאחר טיול בארצות-הברית, עם פנים חצי משותקות, דיבור לקוי וחוש טעם רדום. הרופאים באיכילוב הסבירו לה שמדובר בשיתוק ע”ש בל  (הפרעה עצבית המתבטאת בחולשה או שיתוק של שרירי הפנים. צד הפנים הפגוע עשוי להיראות נפול או נוקשה) והבטיחו לה שזה יעבור תוך כמה ימים. בינתיים היא לא יוצאת מהבית, נמנעת מלהביט בראי, לא עונה לשיחות, ומבקשת מעוקביה הרבים לחייך הרבה ולהעריך את החיוך, כי לא תמיד זה מובן מאליו.

התמונה שצירפה מיכל אנסקי לפוסט שלה

התמונה שצירפה מיכל אנסקי לפוסט שלה

וכך כתבה אנסקי בפוסט באינסטגרם (וגם בפייסבוק), שלו צירפה תמונה משהותה בארצות-הברית, “התמונה הזו נלקחה לפני פחות משבוע ואני מרגישה שעברו מאז שנים. חזרתי לארץ לפני כשלושה ימים שלמה, אך לא בריאה. העיתונאים מתחילים לרחרח מדוע ולאן נעלמתי בימים האחרונים, אז בחרתי לצאת ולספר על מצבי ללא מתווכים.

מי אני עכשיו בלי חיוך, מילה, טעם?

“זה קרה כשעליתי על המטוס ארצה עם כאב אוזניים (בדיעבד התעקשות וטעות איומה), שמתי את הראש על החלון והתעוררתי למציאות בה חצי מהפנים שלי משותקות, הדיבור לקוי וחוש הטעם רדום. הובהלתי מהשדה ישר לאיכילוב; הרופאים קוראים לזה שיתוק ע”ש בל, והבטיחו שזה יעבור תוך כמה ימים. אני מחכה שהתרופות ישפיעו, שהסימפטומים יחלשו, ומנסה להבין מי אני עכשיו בלי חיוך, מילה, טעם?

“מיד אחרי בית החולים אספתי את דניאלה מבי”ס והייתי צריכה להסביר לה למה אמא נראית ככה. זה היה כל כך קשה אבל הבת שלי אמיצה וחכמה והיא מרפאה אותי בנוכחות הקסומה ובידיים הקטנות שלה. בינתיים אני כמעט לא יוצאת מהבית, נמנעת מלהביט בראי, לא עונה לשיחות (סליחה) ומנסה לגרש מחשבות ופחדים שזה לא יעבור לעולם.

“פתחתי את האינסטגרם והפייסבוק כי רציתי להעלות המלצות עבורכם לקניות בארה”ב אבל המילים האלה פשוט נשפכו ממני. מה הטעם בלקיים דיאלוג מזויף אתכם, העוקבים שלי, ולהסתיר את המציאות? אין פילטר שמסתיר שיתוק.

“אני מחכה שהסימפטומים יחלשו ותהיה מגמה של שיפור. לכאורה זה כל כך קלישאתי להגיד שעד שאנחנו לא מאבדים משהו אנחנו לא יודעים להעריך אותו, נעורים או בריאות… אבל זה כל כך נכון. אני בוחרת לראות בהפסקה הזו הזדמנות להתכנס ומקדישה את הימים הבאים לעבודה פנימית, לנקות כל מה שמשתק ולא משרת.

“בינתיים תחייכו אתם בשבילי, תחייכו הרבה, ובבקשה תעריכו את החיוך הזה שלכם ואת האור שיוצא מאיתנו כשאנחנו מאירים פנים. אוהבת מיכל”.

אנסקי בטיול בארצות-הברית, ליד גשר שער הזהב בסן-פרנסיסקו

אנסקי בטיול בארצות-הברית, ליד גשר שער הזהב בסן-פרנסיסקו. צילום: אינסטגרם

מיכל אנסקי בקליפורניה

אנסקי חוגגת בקליפורניה. צילום: אינסטגרם

;