fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/01/מירית-גדול.jpg

מירית הררי, באמצע כימו מס’ 16, נהנית מהחורף, מהגשם, ומפנקת את בני ביתה בתבשילים טעימים

מאז שחשפה את מחלתה בסרטן הלבלב מעניקה מירית הררי תמיכה וחיזוק לחולים אחרים והפכה למודל התמודדות מעורר השראה. עכשיו, בעיצומו של כימו מס’ 16, היא בבית, נהנית מהדברים הקטנים ומפנקת את משפחתה בתבשילים טעימים

1מירית ודידי הררי

מירית ודידי הררי: “אני תלויה לגמרי במשככים שלי היום. מורפיום ואחרים – בוקר, צהריים וערב”

מירית הררי, שחלתה לפני למעלה משנה בסרטן הלבלב, מהווה מודל התמודדות מעורר השראה עבור עשרות אלפי נשים שעוקבות אחריה ברשתות החברתיות ומקבלות ממנה המון כוח ותובנות חכמות על החיים.

הררי נמצאת בימים אלה בעיצומו של כימו מס’ 16, אבל לאחר הטיפולים היא בבית. וכך היא כתבה השבוע בדף הפייסבוק שלה: “צהריים. חורף אמיתי עם ברד מכסה את הגינה שלנו. אני יושבת בפינה שלי על הכורסה הירוקה. פינת התצפית. ממנה אפשר לראות את כל הבית וגם את החצר.

“אני יושבת בנקודה כזאת שחולשת על הכל… ככה יש לי תחושה שאני בעניינים, במרכז. חורף זה אני. נולדתי בחורף. ברקים ורעמים וברד וגשם זלעפות גורמים לי אושר. הלוואי והייתי יודעת שלכולם חם ויבש ונעים, זה היה משמח אותי יותר.

“אני תלויה לגמרי במשככים שלי היום. מורפיום ואחרים – בוקר, צהריים וערב. הבחילות מפריעות וקשה ליהנות מאוכל, אבל מצד שני כיף לפנק את הבית בתבשילים טעימים. היום החלטתי שאקרא ספר או לפחות אתחיל לקרוא ספר שרודף אחרי כבר ימים.

“מחר כימו נוסף. הימים עוברים להם בנועם אני חייבת לציין. לא אידיאלי, לא הייתי בוחרת בזה אבל אם כבר זה פה אז לחשוב שתמיד היה יכול להיות פחות טוב. הילדות מקיפות אותי 24/7 מסבות לי אושר רב.

“אני בסדר, תודה לכל הדואגים. הגוף מקרטע אבל הנשמה עליזה. לתחזק את הנשמה, זה הכי חשוב תאמינו לי, ואיזה צלחת מרק גם לא תזיק. חיבוק ענק”.

2מירית הררי

;