fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדול-סודות-דיאטה.jpg

סודות הדיאטה של הכוכבות

רוצות להיראות כמו כוכבות? לכו על הדיאטה הקטוגנית כמו קים קרדשיאן, אל תאכלו מלח כמו קורטני קוקס, איכלו חמש ארוחות ביום המורכבות מחמישה מרכיבים שונים כמו ליידי גאגא, שתו מי קרח כמו ביונסה, או אמצו את שיטת האימונים של ג’ניפר אניסטון. ככה הן עושות את זה, הגירסה ההוליוודית

ליידי גאגא: חמש ארוחות ביום

בימים אלה מככבת ליידי גאגא, 32, לצידו של בראדלי קופר בסרט “כוכב נולד”, בבימויו של קופר, תפקיד שעליו היא מועמדת לאוסקר. הזמרת, הפרפורמרית ואייקון האופנה שומרת על גיזרה הדוקה ומעוצבת שאותה אפשר לראות בכל אחד מהקליפים החושפניים שלה.

איך היא עושה את זה? בעזרת מאמן הכושר והתזונאי הארלי פסטרנק, שסיפר על שיגרת האימונים של האמנית הפרועה: “אנחנו עושים חימום אירובי ואז עוברים לתרגילי כוח ושרירים. כמו הרבה כוכבים, אין לה יותר מדי זמן ולכן כשאנחנו נפגשים היא עובדת קשה ולא מתלוננת”. את האימונים משלבת גאגא עם הדיאטה שאותה המציא פסטרנק, “דיאטת חמשת הפקטורים”. הדיאטה, שעוצבה במיוחד לאורח החיים הדינמי של הסלבז, היא בת חמשת שבועות וכוללת חמש ארוחות ביום, המורכבות מחמישה מרכיבים שונים, אופציה לחמישה פינוקים בשבוע ו-25 דקות התעמלות אינטנסיבית. “עכשיו היא מרגישה הרבה יותר בטוחה עם הגוף שלה”, אומר פסטרנק.

ליידי גאגא

בקמפיין ל”ורסאצ’ה”

קים קרדשיאן-ווסט: דיאטה קטוגנית

שנים אחרי שמכרה את עצמה כבעלת קימורים דשנים, ישבן סטייל ביונסה וחזה מעורר התפעלות, קים קרדשיאן-ווסט, 38, רזתה לאחרונה פלאים והשילה ממשקלה כ-11 ק”ג (ירדה מ-63 ק”ג ל-52 ק”ג).

איך היא עשתה את זה? גם קים הלכה על הדיאטה הקטוגנית שמשגעת עכשיו את כל עולם. לדבריה, היא קיצצה בצריכת הפחמימות, הרבתה באכילת שומנים וצרכה כמות מתונה של חלבונים. הרעיון הוא כשהגוף מתרגל להשתמש בשומן כמקור אנרגיה, הוא גם יודע לפרק אותו ביעילות. את כושרה הגופני היא מתחזקת באמצעות משטר אימונים קפדני עם מאמנת אישית, שדואגת לה ל-3-5 אימונים בשבוע, שכוללים ריצה, אימוני כוח, ותרגילי רגליים, בטן, ישבן וירכיים. למרות המרדף הבלתי פוסק אחרי הגיזרה המושלמת, קרדשיאן-ווסט טוענת כי “כל אשה צריכה לחבק את הקימורים שלה ולהיות מי שהיא. אני גאה בכך שנערות צעירות מסתכלות עליי ואומרות ‘אני עגלגלה ואני גאה בזה'”.

קים קרדשיאן-ווסט

צילום: אינסטגרם, KKW BEAUTY

ביונסה: שייק חלבון ומי קרח

זמן לא רב לאחר לידת התאומים שלה, נפטרה ביונסה, 37, מהקילוגרמים המיותרים וחזרה לגוף הסקסי המלא שלה.

איך היא עשתה את זה? בעזרת המאמן האישי שלה שאימן אותה פעמיים ביום: ב-5:00 וב-17:00, בכל פעם למשך שעתיים. בנוסף, צרכה הזמרת תפריט שכלל שייק חלבון, חביתות חלבונים וחתיכות אננס. והכי חשוב, היא שתתה הרבה מי קרח, שנועדו לגרום לגוף להוציא אנרגיה בניסיון להחזיר את הטמפרטורה של הגוף לרמה הנורמלית בעקבות הירידה שחלה בה עם שתיית המים הקרים. בעבר, כשנדרשה להוריד במשקל לצורך תפקידה בסרט Dream Girls, עשתה זאת באמצעות “דיאטת סירופ מייפל”, שבמסגרתה השילה בתוך שבועיים 9 ק”ג על-ידי הימנעות ממזון מוצק ושתיית 12 כוסות של קוקטייל שהורכב מסירופ מייפל, מים, מיץ לימון ופפריקה חריפה.

ביונסה

בקמפיין ל”אייבי פארק”

ג’ניפר אניסטון: דיאטת אלקליין

השנים עשו רק טוב לג’ניפר אניסטון, לנצח רייצ’ל בשבילנו, שבגיל 50 מפגינה גוף נערי, שרירי זרועות מעוררי קנאה, בטן חטובה ועור פנים חלק ומטופח.

איך היא עושה את זה? שיגרת האימונים של אניסטון מורכבת מ-5-6 פעמים בשבוע, 40 דקות בכל פעם, שבהן היא עושה ספינינג, ריצה, מדוושת על המכשיר האליפטי או משלבת בין שלוש הפעילויות. בנוסף, היא מקפידה על אימון פילאטיס אחת לשבוע ועל שלושה אימוני יוגה. באשר לתזונה נשבתה אניסטון בדיאטת “אלקליין” (Alkaline). מה בתפריט? הימנעות ממזונות חומציים (בעלי PH נמוך, בין אם הם כאלה מלכתחילה כמו לימון ובין אם הם כאלה שמגרים את הקיבה לייצר חומצה כמו מוצרי חלב למשל) ומשתיית תה, קפה ואלכוהול. 70% מהתפריט צריך להיות מורכב ממזונות לא חומציים, בעוד שהיתר יכולים להיות חומציים.

ג'ניפר אניסטון

בקמפיין ל-AVEENO

אלן דג’נרס: אומרת לא לסוכר

מי אמר שחייבים לארוז גיזרה דקיקה ומושלמת בביקיני זערורי? הגיזרה הנערית והרעננה של אלן דג’נרס, מנחת הטוק שואו הכי מצליחה בארצות-הברית, מעוררת קנאה. מזה שנים שדג’נרס, 61, מתראיינת בהרחבה על אורח החיים הצמחוני שלה ועל מעורבותה בארגון “פיתה”, השומר על זכויות בעלי החיים.

איך היא עושה את זה? בראיון שנתנה באחרונה, היא הסבירה שאחד החלקים החשובים ביותר בתזונה שלה הוא הימנעות מוחלטת מסוכר. ההימנעות מאכילת סוכר לדבריה, עוזרת לה לשמור על אנרגיות גבוהות, אותן היא חושפת מדי תוכנית עם קטעי הריקוד הידועים שלה: “בלי עוגות, בלי עוגיות ובלי ממתקים. הדיאטה שלי אולי נשמעת קיצונית אבל היא עובדת”. מעבר לדיאטה הקבועה, דג’נרס מקפידה לבצע בבוקר כמה תנוחות יוגה בסיסיות כדי להתחיל את היום רגוע, ומקפידה על הליכה אירובית מדי יום.

אלן דג'נרס

בקמפיין ל”קאבר גירל”

קורטני קוקס: לא נוגעת במלח

למרות שהיא כבר בת 54, קורטני קוקס חושפת עדיין גוף שלא היה מבייש גם את בת דמותה מוניקה גלר מהסידרה המיתולוגית “חברים”.

איך היא עושה את זה? “אני לא עושה דיאטה כי אני אף פעם לא מצליחה, אבל לפני צילומים כאלה אני פשוט נמנעת מאכילת מלח ככל שאני יכולה”, היא מודה. לטענתה, בתקופת “חברים” היא לא נאלצה להתאמץ במיוחד כדי להיות סופר רזה: “בעיקר התעמלתי הרבה”. קוקס היתה כל-כך רזה בתקופת “חברים” עד שלאחר מכן, כשהתקשתה להיכנס להריון, טענו כי ישנו קשר הדוק בין משקלה לבעיות הפריון שלה. כיום, לאחר שילדה בגיל 40, היא מודה שהיא נאלצת להשקיע קצת יותר מאמץ בגיזרה שלה ובשנים האחרונות ניסתה דיאטות לפי סוג דם, אטקינס ודיאטה מיוחדת למכורים לפחמימות. כיום, 15 שנה אחרי “חברים”, היא משתדלת לאכול בריא ומאוזן ומקפידה על אימוני אירובי ומשקולות.

קורטני קוקס

בסידרה “קוגר טאון”

קייטי פרי: קופצת על חבל

זמרת הפופ הסקסית ובעלת הפה הכי גדול בממלכת בריטניה, לא מוותרת על אימונים קדחתניים גם כשהיא באמצע סיבוב הופעות.

איך היא עושה את זה? הזמרת בת ה-33 נוהגת לקפוץ על חבל לפחות חצי שעה ביום, וקופצת גם שניות ספורות טרם עלייתה לבמה. בנוסף, דאגה כי מסביבה לא יהיו יותר מדי פיתויים: “אין שום אוכל מטוגן. יש עוף צלוי והכל אורגני”, סיפרה, “אחרת, אם היו מולי פיתויים כשאני יורדת מהבמה – לא הייתי עומדת בזה!”. פרי מקפידה לשתות כמויות נכבדות של מים ולדבריה, היא אינה מבינה כלל כיצד אנשים “חיים על משקאות קלים”. בנוסף סיפרה כאשר האנרגיות שלה יורדות, היא מקפידה להעלות את הסרוטנין בחזרה ולא על ידי אכילת פחמימות אלא באמצעות “מסאז’, טיול רגלי או האזנה למוסיקה”.

קייטי פרי

בקמפיין ל”קאבר גירל”