fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדול-שיק-תל-אביבי.jpg

שיק תל-אביבי

מלון הבוטיק “נורמן” בתל-אביב נבחר למלון הטוב ביותר במזרח התיכון על ידי קוראי האתר “קונדה נאסט טרוואלר”, בזכות סגנון מתוחכם, אווירה אינטימית, סוויטות מפנקות ומסעדות משובחות

שני מבנים היסטוריים ברחוב נחמני, המצדיעים להיסטוריה האדריכלית המפוארת של תל-אביב, הפכו למלון "דה נורמן"

שני מבנים היסטוריים ברחוב נחמני, המצדיעים להיסטוריה האדריכלית המפוארת של תל-אביב, הפכו למלון “דה נורמן”

כל מי שעובר ברחוב נחמני 23-25 בתל-אביב לא יכול שלא להתפעל מצמד הבניינים האייקונים שחוברו להם יחדיו והפכו לפני כארבע שנים למלון “נורמן” היוקרתי, המציע חוויית אירוח ברמה עולמית. מדובר בשני מבנים היסטוריים המצדיעים להיסטוריה האדריכלית המפוארת של תל-אביב – בית שפרן בנחמני 23 שנבנה בסגנון אקלקטי בהשפעת הרנסנס, והשני – בית חסיה ואיסר רומנוב בנחמני 25 שנבנה בסגנון מודרני עם קרניזים אלכסוניים בחזית הראשית. ביניהם ניצבת וילה בסגנון הבאוהאוס שנבנתה על ידי מר רומנוב והפכה גם היא לחלק מהמלון.

הכניסה למלון "דה נורמן"

הכניסה למלון “דה נורמן”. צילום: פיטר סמוק

לפני מספר חודשים נבחר “נורמן” למלון הטוב ביותר במזרח התיכון על ידי קוראי האתר הנחשב “קונדה נאסט טרוואלר” והוא בהחלט מצדיק את התואר. נתחיל בלוקיישן. “נורמן” ממוקם בלב העיר הלבנה, לצד כיכר המלך אלברט הציורית ובית הפגודה, באזור שבו נמצאים בניינים עתיקים לשימור מכל התקופות והסגנונות, כולל מבני באוהאוס רבים, מה שהוביל את אונסק”ו להכריז על האזור כאתר מורשת עולמית המייצג נאמנה את אדריכלות הסגנון הבינלאומי.

בית רומנוב נבנה ב-1925, בית שפרן הושק בשנות ה-30 של המאה ה-20, ולפני ארבע שנים, אחרי עשור של עבודות בנייה ושימור קפדניות, הפכו מבני המגורים למלון בוטיק עם שיק מתוחכם, אווירה אינטימית, סוויטות מפנקות, מסעדות משובחות, בר ספרייה אלגנטי, מתחם בריאות ובריכה על הגג.

ערוגות גינה גדולות נשתלו בין שני מבני המלון

ערוגות גינה גדולות נשתלו בין שני מבני המלון

על שחזור המבנה ועיצובו מחדש חתומים האדריכל יואב מסר (שהמיר את המבנים למלון בוטיק) ו”ניצה סמוק אדריכלים” (שתכננו את שימור המבנים). במלון תיהנו מאירוח משובח המשמר את האלגנטיות של שנות העשרים של המאה ה-20, בשילוב עם תענוגות החיים של המאה ה-21. האדריכלים והמעצבים חשבו כאן על כל פרט ופרט, החל מעיצובו הפשטני של המלון, הנאמן לתקופת שנות העשרים ועד לעיצוב ולאבזור חכמים ומתקדמים.

במלון 30 חדרים ו-20 סוויטות עם רהיטים שיוצרו בעבודת יד בידי אמנים ארטיזנים מכל רחבי העולם, חדרי אמבטיה מרווחים עם אריחים מעוטרים ומיטות רחבות שעליהן פרושים מצעי כותנה משובחים. במלון מבחר חדרי אירוח, החל מחדרים שקטים ואינטימיים שייחודם בקיר חלונות שלם היורד מקו התקרה ועד לקו הרצפה; חדרי סטודיו רחבי ידיים; סוויטות לופט עם תקרות גבוהות ומרפסות ציוריות; ועד סוויטות פינתיות עם מרפסות מעוגלות; וסוויטת פנטהאוס מרהיבה.

במלון ניתן ליהנות גם מבר ספרייה, הכולל ספריית ספרים עתיקים ותפריט מתוחכם; ממסעדת הברסרי “דה נורמן” המשלבת נגיעות קולינריות דרום-צרפתיות וים-תיכוניות; ממסעדת טאפאס יפנית, ממסעדת “זאגט” הלונדונית, מטרקלין המשקיף אל האטריום של הבניין, מבריכת אינפיניטי וממתחם ספא.

הכניסה הראשית למלון: תקרה מקומרת ואריחי רצפה מצוירים

הכניסה הראשית למלון: תקרה מקומרת ואריחי רצפה מצוירים

פינת הסבה, שזלונג מסוגנן, פינת אוכל ומטבח מאובזר בסוויטת הדופלקס

פינת הסבה, שזלונג מסוגנן, פינת אוכל ומטבח מאובזר בסוויטת הדופלקס

פינת הסבה בסוויטה הגדולה

פינת הסבה בסוויטה הגדולה

פינת הסבה ושולחן אוכל בסוויטת "המלך אלברט"

פינת הסבה ושולחן אוכל בסוויטת “המלך אלברט”

פינת הסבה מפנקת בסוויטת הפנטהאוס

פינת הסבה מפנקת בסוויטת הפנטהאוס

אחד מחדרי האירוח במלון "דה נורמן"

אחד מחדרי האירוח במלון “דה נורמן”

אחד מחדרי האירוח במלון "דה נורמן"

אחד מחדרי האירוח במלון “דה נורמן”

בריכת האינפיניטי על גג מלון "דה נורמן"

בריכת האינפיניטי על גג מלון “דה נורמן”