fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/10/סרטן-השד2.jpg

חולמות בוורוד: מפורסמות שהחלימו מסרטן בתערוכה חברתית לרגל חודש המודעות לסרטן השד

הצטלמו לתערוכה בשמלות ורודות: עינת שרוף, שרון חזיז, מירית גרינברג, יאנה דרום, טל מן, הילה אלרואי ועוד

צילום: ניר סלקמן

1שרון חזיז צילום ניר סלקמן

הזמרת שרון חזיז

22שרון חזיז צילום ניר סלקמן

שרון חזיז

תערוכת אופנה חברתית – “חלומות בוורוד” – תיפתח לרגל חודש המודעות לסרטן השד בשיתוף עמותת “אחת מתשע” בקניון עופר רמת-אביב. את התערוכה אצרו מעצב האופנה ואיש התקשורת יואב מאיר והיזמית והסטייליסטית גילי סיוון-כהן. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב החל מה-19.10 ועד ה-31.10. היא תתקיים בקומה התחתונה של הקניון סמוך לחנות של מייקל קורס

במסגרת התערוכה יוצגו 12 צילומים של נשים מובילות דעת קהל, משפיעניות ומפורסמות שהחלימו מסרטן והצטלמו בהשראת הסרט הוורוד, המזוהה עם חודש המודעות לסרטן השד, בשמלות ורודות.

בין הנשים שהחלימו מסרטן השד והצטלמו לתערוכה: עינת שרוף, שרון חזיז, מירית גרינברג (מלכת היופי של ישראל לשנת 1997), יאנה דרום (בלוגרית לייפסטייל ואופנה ובעלת רשת חנויות לאבזרים ומוצרי אופנה למתמודדות עם סרטן השד), טל מן (דוגמנית ומעצבת תכשיטים), הילה אלרואי (ראש דסק הבריאות בחדשות 13) ועוד.

3הילה אלרואי צילום ניר סלקמן

הילה אלרואי, ראש דסק הבריאות בחדשות 13

4הילה אלרואי צילום ניר סלקמן

הילה אלרואי

כולן הצטלמו כשהן מתוכשטות ולבושות ממותגי וחנויות הקניון וממעצבים ישראלים, בניהם “רזילי”, “סאקס”, “קרולינה הררה”, “מארק קיין”, “סטיב מאדן”, ASH ו”עמנואל”, דרור קונטנטו, קיי לונג, אסף פרן, דנה סידי, אלן לוקאש, נדב רוזנברג ושי טובול.

לדברי דוד בן משה, מנכ”ל עופר רמת-אביב: “מטרת התערוכה היא להעלות מודעות לחשיבות של בדיקות וגילוי מוקדם של סרטן השד, בנוסף לגיוס תרומות עבור עמותת ‘אחת מתשע'”.

לדברי טלי רוזין, מנכ”לית עמותת “אחת מתשע”: “ורוד. אין צבע שנתפס נשי ממנו. סרטן שד. אין מחלה שנתפסת נשית ממנה. שילוב מוזר שהפך טריוויאלי. אנחנו, ב’אחת מתשע’, חולמות על עתיד ורוד לכולנו. עתיד שבו כל אחת מאיתנו תיקח אחריות על בריאותה, תשמור על שיגרת הבדיקות הנדרשת, ותוודא שהיא נשארת בריאה. גילוי מוקדם יכול להציל חיים, ובזכותו נמשיך כולנו לחלום בוורוד.”

בתערוכה יוצג  ברקוד שדרכו ניתן לתרום לעמותת “אחת מתשע”.

5מירית גרינברג צילום ניר סלקמן

מירית גרינברג, מלכת היופי של ישראל לשנת 1997

6מירית גרינברג צילום ניר סלקמן

מירית גרינברג

7עינת שרוף צילום ניר סלקמן

הזמרת עינת שרוף

8עינת שרוף צילום ניר סלקמן

עינת שרוף

9טל מן צילום ניר סלקמן

טל מן, דוגמנית ומעצבת תכשיטים

10טל מן צילום ניר סלקמן

טל מן

11יאנה דרום צילום ניר סלקמן

יאנה דרום, בלוגרית לייפסטייל ואופנה ובעלת רשת חנויות לאבזרים ומוצרי אופנה למתמודדות עם סרטן השד

12יאנה דרום צילום ניר סלקמן

יאנה דרום

;