fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/06/מייק-אה-וויש.jpg

עושים כניסה: מי הגיע למכירה הפומבית של העמותה שמגשימה משאלות לילדים חולים?

מגשימים חלומות לילדים ותורמים: ארוחת צהריים עם ליאור סושרד, שיחת זום עם גל גדות, בייביסיטר עם ציפי שביט ועוד – כל אלה התגייסו למען עמותת Make a Wish

צילום: רפי דלויה

האיוונט: כוכבים למען כוכבים – בוקר התרמה לעמותת Make a Wish. הלוקיישן: גינת ביתם בארסוף של גלית פרבר וניר שרצקי, מבעלי “איתוראן”. באמנותית: מכירה פומבית שהכנסותיה לעמותת Make a Wish שמגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. העמותה, שנקלעה לקושי תזרימי בשל אירועים שבוטלו בעקבות הקורונה, הקפיאה 150 משאלות, וכדי לחזור לפעילות, יצאה בקמפיין ייחודי של מכירה פומבית אונליין של חוויות “פעם בחיים” כמו: ארוחת צהריים עם ליאור סושארד, שיחת זום עם גל גדות, שירות בייביסיטר עם ציפי שביט, אירוח בתחרות פורמולה 1 באירופה עם נהג המירוצים הישראלי רוי ניסני, להיות ניצב בעונה הבאה של הסידרה המובילה “פאודה”, יצירת מנה על שמך במסעדות של השף שגב משה ועוד.

עשו כניסה: דניס ואבי בר-אהרון, מייסדי העמותה; דביר בנדק, יו”ר העמותה; וליאור כלפון, חבר ההנהלה; עו”ד והמגשרת ענבר בארי; ליאור סושארד, שהגיע עם קורקינט לאחר ששבר את רגלו לפני כמה ימים; האמנית שלי שורוק ובעלה ירון שורוק, יו”ר “אלקטרה בנייה ונכסים”; ליאת ושלום מוליוב, מבעלי קבוצת MGS; רינת ומוטי כוזהינוף, דין שטרן וחברתו, האמנית ורד רוזן ובעלה ברק רוזן, מבעלי “קנדה ישראל”; משה שגב וסנדרה רינגלר, ציפי שביט, מייקל לואיס, אליאור יוסף, ליאור רז, ועוד.

1ליאור רז וציפי שביט צילום רפי דלויה

ליאור רז וציפי שביט

2גלית פרבר וניר שרצקי

גלית פרבר וניר שרצקי

3ברק וורד רוזן

ברק וורד רוזן

4מייקל לואיס ציפי שביט דניס בר אהרון

מייקל לואיס, ציפי שביט ודניס בר-אהרון

5ליאת ושלום מוליוב

ליאת ושלום מוליוב

6אבי ודניס בר אהרון ליאור רז

אבי ודניס בר-אהרון ליאור רז

7דביר בנדק ליאור סושרד ליאור כלפון

דביר בנדק, ליאור סושארד וליאור כלפון

8דין שטרן וחברתו

דין שטרן וחברתו

9עוד ענבר בארי ושלי שורוק

עו”ד ענבר בארי ושלי שורוק

10רינת ומוטי כוזהינוף

רינת ומוטי כוזהינוף

;