fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/קים-גדול.jpg

קים קרדשיאן מוכנה למכור גם את הפנים שלה!

קים קרדשיאן, האשה שהמציאה מחדש את עולם השיווק והפרסום, שלחה מסכות של תווי פניה כדי לקדם את משקפי שמש החדשים שעיצבה ל”קרולינה למקה ברלין”. בנות משפחתה נענו לאתגר, עטו על פניהן מסכות, העלו לאינסטגרם, והרשת געשה

קריס ג'נר במסיכת קים קרדשיאן

קריס ג’נר, האמא של הקרדשיאנס, עם מסיכת תווי פניה של קים ומשקפי שמש שעיצבה

קים קרדשיאן יכולה לפתוח בית ספר לשיווק, אבל גם היא לקחה את הטקטיקה השיווקית שלה לרמה אחרת לגמרי. לקראת ההשקה הגדולה בלוס-אנג’לס של משקפי השמש בעיצובה ל”קרולינה למקה ברלין”, וכדי לקדם את המכירות, שלחה קימי למקורביה, למכתיבי סטייל ולאנשי תקשורת זוג משקפי שמש בצירוף… מסיכה תלת-מימדית של תווי פניה. כלומר, קודם תשימו את המסיכה על הפנים, אחר כך תרכיבו את משקפי השמש, וככה תיראו אולי כמו… קים קרדשיאן.

קורטני קרדשיאן במסיכת קים קרדשיאן

קורטני קרדשיאן, המסיכה ומשקפי השמש

אמה של כוכבת הריאליטי, קריס ג’נר, אחותה הבכורה, קורטני קרדשיאן, ואחותה למחצה, קיילי ג’נר, נענו לאתגר. קריס וקורטני העלו לאינסטגרם תמונות שלהן עם המסיכה על הפנים, ואילו קיילי עשתה סטורי עם אריזה שבה שלוש מסכות ושלושה זוגות משקפי שמש. למעלה מ-500 מיליון העוקבים של משפחת קרדשיאן באינסטרגם נחשפו למסכות, מיליוני לייקים נרשמו, העיתונות והרשת חגגו וקים קרדשיאן, שהיא גם שותפה בחברת “קרולינה למקה ברלין”, ממשיכה לצחוק כל הדרך אל הבנק.

מסכות הפנים של קים קרדשיאן

אריזת המסכות ומשקפי השמש שפרסמה קיילי ג’נר

קים קרדשיאן בהשקה בבוורלי הילס

קים קרדשיאן בהשקת משקפי השמש החדשים בבוורלי-הילס

קים קרדשיאן במשקפי שמש

קים קרדשיאן מקמפנת את אחד הדגמים שעיצבה ל”קרולינה למקה ברלין”

;