fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/06/תמונות-חיינו-גדול.jpg

“תמונות חיינו”: תכירו את הרכב הפולק הישראלי המשלב מיגוון סגנונות מוזיקליים בסינרגיה מרתקת

אלבום הבכורה של “תמונות חיינו” זכה להשמעות ולתגובות נרגשות. עכשיו מוציא ההרכב סינגל שני, “בקצב הלב”, מתוך אלבומם השני שהקלטתו נמצאת בשלבי סיום

1תמונות חיינו

הרכב “תמונות חיינו” עם הזמרת יוצאת קונגו סנדרה מקומסו

בסוף שנת 2015 הוציא הרכב הפולק “תמונות חיינו” את אלבום הבכורה שלו, שזכה להשמעות ולתגובות נרגשות. מתוך אלבום זה בחר אהוד בנאי להשמיע בתוכניתו “זה המקום” את השיר “בדרך לעוץ”. שדרנים נוספים שהשמיעו שירים מהאלבום אמרו וכתבו עליו: “שמעתי את האלבום הזה ונזכרתי למה אני אוהב מוזיקה” וגם “אלבום מרגש ומעורר השראה עם שירים שנוגעים לחיים של כולנו”.

מאז שהוקם ההרכב, חבריו לא מפסיקים להופיע. מכליל בצפון, שדות נגב בדרום; דרך קפה ביאליק, בית היוצר, תיאטרון הקאמרי, הבארבי, הצוללת, נוקטורנו, זאפה הרצליה, זאפה חיפה, ועד לפסטיבלים ולאירועים פרטיים. “תמונות חיינו” חורשים את הארץ בהופעות, ממלאים אולמות וצוברים קהל אוהב ונאמן שרק הולך וגדל. הקהל שלהם סייע במימון הקלטת שני האלבומים, הראשון והחדש, עם פרויקטים של האדסטרט שצלחו.

הסינגל הראשון מהאלבום החדש, “הכי קרוב שיש”, שיצא רגע לפני פרוץ הקורונה לחיינו, לווה בקליפ מרגש וזכה להשמעות ולאלפי צפיות ושיתופים ברשתות החברתיות.

3תמונות חיינו

“בקצב הלב”, הסינגל החדש של “תמונות חיינו”

בסינגל השני, “בקצב הלב”, היוצא ממש בימים אלה, שיתף ההרכב פעולה עם Sandra Makumeso, זמרת שהגיעה לארץ מקונגו לפני יותר מעשור כמבקשת מקלט וממשיכה לעשות כאן את המוזיקה הייחודית שלה. סנדרה לקחה את הבלוזיות של המילים והעיבוד למקומות נפלאים של גוספל אפריקאי נפלא. השיר מזמין את כולנו להקשיב ללב שלנו ולא לכל הרעשים, הקולות והדעות של כולם מסביבנו.

מילים ושירה: איריס לונדון-זולטי/ לחן: גיל לוטן ואבי מזור/ הפקה מוזיקלית, עיבוד, גיטרה וקולות: אבי מזור/ כלי הקשה וקולות: שלו נאמן/ בס: גיל לוטן/ סקסופונים: חזי חייט/ חצוצרה: גונן אורבך/ מפוחית: ג’רמי קליין/ זמרת אורחת: Sandra Makumeso/ הקלטה ועריכות: קובי פרחי ואיר דלבה, אולפני מצלול/ מיקס ומסטרינג: קובי פרחי, אולפני מצלול/ גרפיקה: גילי שאנן/ צילומי קליפ: אילן טיילר ומעין בוכניק/ עריכת קליפ: אילן טיילר

2תמונות חיינו

“תמונות חיינו” בהופעה

לאתר של “תמונות חיינו”:

http://www.temunut.com

למייסונג של הסינגל:

https://katzr.net/0b1cb0

לקליפ: https://www.youtube.com/watch?v=94FLedFZQ_s

;