fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2024/02/תערוכה-משפחה-אחת-scaled.jpg

מי הגיע לפתיחת התערוכה “משפחה אחת”, שכל הכנסותיה לרווחת משפחות המילואימניקים?

באירוע המרגש חנכו רות שטרית ויונתן וולף-אברמצ’יק גלריה חדשה, ואורחת הכבוד היתה רעיית הנשיא מיכל הרצוג

צילומים: אירית מטיאס ואיציק בירן

האיוונט: חנוכת בית אמנות חדש בנוה-צדק, פתיחת התערוכה “משפחה אחת” המציגה אמנות ישראלית ומכירה פומבית בהנחיית ליאור רז, מיוצרי הסידרה “פאודה”. כל הכנסות המכירה הן קודש לשיקום ולרווחת משפחות המילואימניקים, בשת”פ עם עמותת מאמאטכ”ל. הלוקיישן: גלריית “שטרית&וולף” בבעלותם של אנשי העסקים רות שטרית ויונתן וולף-אברמצ’יק. בגסטרונומית: קייטרינג משובח של “משק יעקבס”.

אורחת הכבוד היתה רעיית הנשיא מיכל הרצוג שבירכה על היוזמה ואמרה: ״אנחנו פוגשים הרבה מילואימניקים בחזית וגם הרבה שחוזרים עכשיו הביתה. החזרה לא פשוטה, ראינו המון סרטונים מרגשים של האבא שנכנס, מחבק ומפתיע את הילד בגן וזה מקסים ומרגש אבל זוהי רק תחילת החזרה. יש עוד תהליך ויש עוד קליטה והקליטה צריכה להיות רכה ועוטפת – להחזיר את המילואימניקים באמת לחיים, לאט וברוך, וגם לעזור כמובן למשפחות של המילואימניקיות ושל המילואימניקים, וזה מה שמאמאטכ”ל עושה. אז באמת כל הכבוד על העבודה שאתם עושים, וכל הכבוד לחיבור לעולם האמנות, כי אלו ימים שצריך לעזור גם לרוח ולנפש, לאמנות ולאמנים. יש פה באמת חיבור של כל הדברים הטובים”.

בין העבודות המובילות היה פסל של האמן הבינלאומי ריצ’רד אורלינסקי, ששלח במיוחד לתערוכה את הפסל הייחודי “גיבור ללא חת”. את הפסל רכשו מאי ועדי וכלר, מחברת הנדל”ן “וכלר וולף נדל״ן”, בסכום של 50 אלף יורו. מאי וכלר התרגשה ואמרה: “אחרי ה-7 באוקטובר ומה שקרה לנו, ראינו בפסל הזה, שמשדר חוזק ועוצמה, סמל מתאים לתקופה. בנוסף, מדובר באמן ידוע ושמחנו לתרום את חלקנו”. בסיום המכירה הפומבית נהנו המוזמנים מהופעה של זמרת האופרה אפרת רותם.

היו, תרמו והתרגשו: איש העסקים איל וולדמן; כרמית ומיקי נעימי, בעלי “מגדלי נעימי”; אלה פלקמן, מנכ”לית “רעם ביטחון בינלאומי”; ליאת מוליוב, מבעלי קבוצת MGS; לירון אדרי; כרמית אדרי שאצרה את התערוכה; עו”ד לורי ברינבאום-גלייזר; לריסה מאירוביץ’, מנהלת חנות “אפריל” בקניון אביב; גלית פרבר, מבעלי “איתוראן”; נריה אוחנונה; אורנה נאווי; ג’ני קובה, מבעלי רשת “ג’ק קובה” והדוגמנית מייגן סמסון שבדיוק נחתה מפריז לסידרת צילומים; אשת העסקים גליה אלבין; נעמה גושן, בעלת House Of Shine; האמן אייל גרניט שצילום שלו מוצג בגלריה ואחיו השף אסף גרניט; האמן גיל גורן; החזאית סיגל גפני; ציון ברוך שתרם עבודה לתערוכה; ארינה שריון; נעמה לוי-שייביץ, מייסדת ומובילת עמותת מאמאטכ”ל, ועוד רבים.

כדאי לדעת: התערוכה תהיה פתוחה לציבור במהלך החודש הקרוב, מוצגות בה למעלה מ-100 יצירות אמנות ישראלית של אמנים ותיקים ובעלי שם לצד צעירים ומבטיחים.

בין האמנים  בתערוכה: מנשה קדישמן, יגאל תומרקין, זויה צ’רקסקי, רוני טהרלב, מאיה גולד, יוחנן סימון, משה גרשוני יעקב אגם, שמעון פינטו, צדוק בן דוד, יגאל עוזרי, יובל שאול, גיל גורן וקארן גילרמן.

ליאור רז, אשת הנשיא מיכל הרצוג ורות שטרית

יונתן וולף-אברמצ’יק וציון ברוך

איל וולדמן

האחים אייל ואסף גרניט

עדי ומאי וכלר עם הפסל “גיבור ללא חת” של האמן הבינלאומי ריצ’רד אורלינסקי, שאותו רכשו

רות שטרית

נעמה לוי-שייביץ, מייסדת ומובילת עמותת מאמאטכ”ל

אורנה נאווי

9לורי ברינבאום גייזלר

עו”ד לורי ברינבאום-גייזלר

10נעמה גושן צילום אירית מטיאס

נעמה גושן

11סיגל גפני צילום אירית מטיאס

סיגל גפני

12מימין לשמאל רונית מטיאס יונתן וולף אמברמצ'יק אירית מטיאס וכרמית ומיקי נעימי

מימין לשמאל: רונית מטיאס, יונתן וולף-אברמצ’יק, אירית מטיאס וכרמית ומיקי נעימי

13כרמית אדרי

כרמית אדרי

14גלית פרבר צילום אירית מטיאס

גלית פרבר

15ליאת מוליוב

ליאת מוליוב

'16לריסה מאירוביץ

לריסה מאירוביץ

17אלה פלקמן צילום אירית מטיאס

אלה פלקמן

18שירה גרבנאו

שירה גרבנאו

19אירנה שריון צילום אירית מטיאס

אירנה שריון

20ג'ני קובה

ג’ני קובה

21הדוגמנית מייגן סמסון

הדוגמנית מייגן סמסון

22גיל גורן

האמן גיל גורן

23אפרת רותם צילום אירית מטיאס

זמרת האופרה אפרת רותם

;