fbpx

מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה של לי גרבנו בחמישי האחרון בניו יורק‎

ביום חמישי האחרון הציגה לי גרבנאו את קולקציית 2020 בניו יורק, בארוע חגיגי לכבוד עשר שנים למותג. לפני התצוגה האורחים שבינהם קניינים ותקשורת מכל העולם הוזמנו לקוקטייל חגיגי בו הוצגו דגמים נבחרים ברטרוספקטיבה מהעשור האחרון. לאחר מכן התקיימה תצוגת האופנה של הקולקציה ל- 2020: ״שדה של פנינים״

לדברי לי גרבנאו: “בחרתי לעשות בקולקציה הנוכחית לשנת 2020 בפנינים כמוטיב השראה מרכזי של הקולקציה. הפנינה – הינה סמל של שלמות, יופי וטוהר שבאופן מסורתי מתקשר גם עם אלגנטיות על-זמנית וקלאסיקה, ייחודיות ונדירות שאותן אני רוצה לשמר בדגמים שלי.

הפנינה היא אבן החן הראשונה שגילה האדם, ובמרוצת ההיסטוריה נחשבה לבעלת הערך הרב ביותר. פירוש המילה “פנינה” בלטינית היא “ייחודי”, מאחר שאף פנינה אינה זהה לרעותה. וזוהי ההשראה המרכזית בקולקציה, שמורכבת מ-20 דגמים, כאשר כל שמלה היא על זמנית, ייחודית ולא זהה לאחרת.

הפנינים היוו את נקודת המוצא בעיצוב הקולקציה. פלטת הצבעים דומה לגוונים הטבעיים של הפנינה בצבעי פנינה כמו פודרה, אוף וויט, קרם, שמנת ולבן. בנוסף, הקולקציה עושה שימוש בפנינים בעבודות יד של חריזה וריקמה, ביניהן תכשיטים וחגורות שעוצבו בשילוב פנינים במיוחד עבור הדגמים, חגורות טול משי עם אבזם עשוי פנינים בעבודת יד, או מחוך המורכב מעבודת שיבוץ פנינים בתפרים שלו.

השמלות בקולקציה עושות שימוש ייחודי בבדים המשלבים פנינים ואבני סברובסקי כמו חצאית דגראדה עשירה ומחמיאה, תחרות יחודיות המשלבות אבני סברובסקי, רקמות פרחים, תחרה צרפתית וטכניקות ייחודיות אחרות שנעשות בסטודיו, במיוחד לקולקציה.

 

 

הגזרות בקולקציה מורכבות משמלות בצלליות של A ליין , שמלות נפוחות, (ball gowns), שמלות מיני, אוברולים וגזרות אחרות המחמיאות לכלה המודרנית. כמו כן הפריטים כוללים מחוכים מחמיאים, שרוולים גדולים, מפתחים אופנתיים ושימוש בבדי יוקרה כמו טול ומשי.

“שדה של פנינים” הוא הבשורה האופנתית של המותג לעונה החדשה: אלגנטיות על-זמנית, סטייל קלאסי ויופי נדיר”.