fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/איטליה-גדול.jpg

החופשה האיטלקית שלי: איך זה שכל הסלבס בחרו החודש לבלות בחופיה המרהיבים של איטליה?

יעד החופשה המועדף על הישראלים הוא יוון והאיים שלה, אך הסלבס העולמיים אוהבים דווקא את איטליה, ובעיקר את חופיה המרהיבים במפרץ אמלפי, את האי קאפרי ואת מחוז פוליה ב”עקב של המגף האיטלקי”. קבלו הצצה ליעדים האיטלקיים הנחשקים החודש, מהחתונה של היידי קלום במפרץ אמלפי ועד חגיגות יום ההולדת של קיילי ג’נר בפוזיטנו, פורטופינו וקאפרי. אמורה מיו

9קורטני קרדשיאן בארוחת בוקר על המים בסרדיניה

קורטני קרדשיאן ובני משפחתה עשו לאיטליה החודש את יחסי הציבור הטובים ביותר וכיכבו בגדול בתקשורת העולמית וברשתות החברתיות. בתמונה: קורטני קרדשיאן בארוחת בוקר על המים בסרדיניה

1היידי קלום התחתנה ביאכטה מול חופי אמלפי

היידי קלום וטום קאוליץ בטקס החתונה מול חופי אמלפי על היאכטה שהיתה שייכת לאריסטוטל אונסיס 

ההתנפלות של הסלבס על איטליה התחילה החודש עם החתונה השלישית של היידי קלום למוזיקאי טום קאוליץ הצעיר ממנה ב-16 שנה. הסופר מודל ומנחת “פרויקט מסלול” יודעת לחגוג בגדול, והיא עשתה זאת הפעם על יאכטה במפרץ אמלפי, מול האי קאפרי, שבאיטליה.

2היידי קלום באחד מחופי אמלפי

היידי קלום באחד מחופי אמלפי

היידי, 46, וטום, 29, שכרו צורך החתונה יאכטה גדולה, קישטו אותה בהמון פרחים לבנים, הזמינו אל סיפונה את בני המשפחה והחברים הקרובים ונשבעו אמונים זה לזו. איזו יאכטה הם שכרו? ובכן, מדובר ב”כריסטינה או”, אחת היאכטות המפוארות ביותר בעולם, שהיתה שייכת בעבר לאריסטוטל אונסיס ונקראת על שם בתו. בעבר, גם ג’קי אונסיס והנסיכה גרייס קלי ערכו עליה מסיבות מפוארות.

3קיילי ג'נר חוגגת יומולדת 22 במפרץ אמלפי

קיילי ג’נר חוגגת יומולדת 22 במפרץ אמלפי

עוד אירוע מתוקשר החודש באיטליה הוא חגיגות יום ההולדת ה-22 של קיילי ג’נר המיליארדרית, שלקחה את בן זוגה טראביס סקוט, את בתה סטורמי, את אמה קריס ג’נר, את אחותה הבכורה קורטני קרדשיאן, את בן זוגה בנפרד של קורטני, סקוט דיסיק, וחברתו סופי ריצ’י ואת כל החברות הטובות – והעלתה את כולם על יאכטה מפוארת המצוידת בשף פרטי.

4אמורה מיו. קיילי ג'נר ובתה סטרומי בשיט מול חופי קאפרי

קיילי ג’נר ובתה סטרומי בשיט מול חופי קאפרי

כבר שבוע שהפמליה של קיילי ג’נר מפליגה מחוף לחוף במפרץ אמלפי, החל מהאי קאפרי, דרך העיירות הקסומות פוזיטנו, פורטופינו וסורנטו, ואפילו הגיעו לאנטיב שבריביירה הצרפתית. החבורה לא נשארה רק על המים, ובכל עיירה הם ירדו לחוף, טיילו בעיירות הנמל הציוריות, ובעיקר הפגינו תלבושות ססגוניות. מי שבלטה במיוחד היתה דווקא קריס ג’נר שנצפתה עם שמלה בהדפס חמניות, מהטרנדים הבולטים העונה.

5מפליגים לקאפרי - קריס ג'נר בשמלת החמניות, קיילי וסטרומי וסקוט דיסיק

מפליגים לקאפרי: קריס ג’נר בשמלת החמניות, קיילי וסטרומי וסקוט דיסיק

כביש החוף של אמלפי נחשב כאחד מכבישי הנוף היפים בעולם. הוא אינו ארוך מאוד, בסך הכל כ-60 ק”מ, אבל הוא סלול לאורך החוף המפורץ של המפרץ, מתעקל בין כפרים תלויים, עובר תחת חלונות בתי מגורים ודרך מנהרות עתיקות חצובות בסלע, חוצה גשרי אבן שתלויים מעל עמקים עמוקים, וככה הוא מתפתל כשמצד אחד הרים ומצידו השני תהום שבתחתיתה הים.

6קריס ג'נר בשמלה בהדפס אננסים עם סטורמי בקאפרי

קריס ג’נר בשמלה בהדפס אננסים עם סטורמי בקאפרי

7סופי ריצ'י בפוזיטנו בחוף אמלפי

סופי ריצ’י בפוזינו במפרץ אמלפי

קורטני קרדשיאן, שהגיעה לטיול המשפחתי עם שלושת ילדיה, ערכה מסע פרטי גם אל האי סרדיניה, השייך לאיטליה, כשהיא לבושה לרוב בצהוב שהלם מאוד את האווירה הים-תיכונית. סרדיניה היא האי השני בגודלו בים-התיכון. יש בו נופים מגוונים הכוללים תהומות, צוקים חדים ותלולים, עמקים וגאיות יפהפיים ורצועות של חופים בתוליים. לאורך החוף פזורים כפרים קטנטנים ומבודדים המקיפים את העיר.

8קורטני קרדשיאן באי סרדיניה

קורטני קרדשיאן באי סרדיניה האיטלקי

1קורטני קרדשיאן בפורטופינו

קורטני תופסת שמש על סיפון היאכטה מול חופי פורטופינו

לא רק הקרדשיאנ’ס היו כאן. גם סלינה גומז הגיעה לחופשה ברומא, נרשמה מיד לקורס בישול ואף תועדה מכינה פסטה ברוטב פסטו. בתמונה נוספת שהעלתה לאינסטגרם, שבו היא שטה על מימי נהר טיבר בבירה האיטלקית, כתבה: “אני ואיטליה מנסות באופן נואש להיראות כמו בסרט של פליני…”

11סלינה גומז מכינה פסטה ורטה באיטליה

סלינה גומז מכינה פסטה ברוטב פסטו באיטליה

12סלינה גומז בשיט על מימי נהר טיבר ברומא

סלינה גומז בשיט על מימי נהר טיבר ברומא

מי שהעדיפה דווקא את צפון איטליה היא אמיליה קלארק, מלכת הדרקונים שלנו מ”משחקי הכס”, שנסעה לחופשה בהרי הדולומיטים, שם מזג האוויר פחות לוהט. גם היא תיעדה את עצמה מכינה פסטה איטלקית, כמו שרק האיטלקים יודעים.

13אמיליה קלארק יצאה לחופשה בהרי הדולומיטים

אמיליה קלארק מכינה פסטה בחופשה בהרי הדולומיטים

השחקנית ובלוגרית האופנה אוליביה פאלרמו הגיעה גם היא לאיטליה, אבל היא נפשה במחוז אחר, בפוליה, ה-מקום שבו נופשים האיטלקים. כיאה לפאשניסטה מובילה היא נצפתה עם חצאית בהדפס לימונים, שהם אחד מהסמלים הבולטים של איטליה.

14אוליביה פאלרמו בחצאית בהדפס לימונים בפוליה איטליה

אוליביה פאלרמו בחצאית בהדפס לימונים בפוליה, איטליה

מחוז פוליה ממוקם בדרום איטליה, מכונה “העקב של המגף האיטלקי”, ובו תמצאו ערי נמל עתיקות, כפרים ציוריים, מקומות היסטוריים יפים ואתרי טבע ונוף מרהיבים. המטבח של פוליה מתובל בשמן זית משובח הגדל על אדמת האזור, במאכלים ותבשילים איטלקיים מסורתיים ויין איכותי, כיאה לבציר האיטלקי. בפוליה גם היסטוריה יהודית מפוארת ועוד שפע של מקומות נסתרים ומרתקים, שגם אוהדי איטליה הגדולים יופתעו לגלותם. אגב, ערי הנמל של פוליה – בארי וברינדיזי, שימשו כנמל המוצא לספינות המעפילים לארץ ישראל, משלהי מלחמת העולם השנייה ועד הקמת המדינה.

15ויקטוריה ודיוויד בקהאם בפוליה

ויקטוריה ודיוויד בקהאם בפוליה

גם דיוויד וויקטוריה בקהאם נצפו החודש בפוליה עם ארבעת ילדיהם, כשהם נהנים מהנופים הירוקים ונראה כי החיבור לטבע עשה להם טוב. ועוד כוכבת שנפשה בפוליה: נעמי ווטס ערכה כאן חופשה ונראה כי נהנתה מהריזורט שבו שהתה, ממזג האוויר החם ומהמשקאות הצוננים של המקום.

16נעמי ווטס בפוליה איטליה

נעמי ווטס בריזורט שלה בפוליה

17נעמי ווטס בפוליה איטליה2

נעמי ווטס עם דרינק מרענן בפוליה

את בלוגרית האופנה הנחשבת ביותר בעולם, קיארה פראני, יחד עם בעלה, הראפר האיטלקי פדז, ובנם בן השנה, גילינו מבלים חופשה במחוז אומבריה, הקרוב לרומא. פראני האיטלקייה כנראה יודעת משהו שאנחנו לא יודעים. עובדה: בשנים האחרונות יותר ויותר מקומיים וגם תיירים מגלים את הקסם של מחוז אומבריה, ויחד עם הגישה הקלה אליו מבירת איטליה הופך אותו לאזור טיול המבוקש ביותר כיום.

18קיארה פראני מבלה עם בנה באומבריה

בלוגרית האופנה קיארה פראני מבלה עם בנה באומבריה

צילומים: אינסטגרם

;