fbpx

סניפים חדשים של לחם ארטיזן, גלידה לורן ומקדונלדס ייפתחו במתחם פיאנו בעיר ימים פולג

השף לירן גאודה, אשר לקח חלק בתכנית הטלוויזיה “משחקי השף” וכיום נמנה על צוות התכנית, יפתח סניף ראשון של גלידה לורן האיטלקית

מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו במרץ 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ”ר מיועדים למסחר. בפרויקט משולבים תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו”ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום (כגלידה לורן) לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

עד כה הושכרו למעלה מ 80% מהשטחים המסחריים, בניהן: השף לירן גאודה, אשר לקח חלק בתכנית הטלוויזיה “משחקי השף” וכיום נמנה על צוות התכנית, יפתח סניף ראשון של גלידה לורן האיטלקית. לצורך זה שכר חנות בשטח של כ-50 מ”ר, רשת סופרמרקטים פוליצר על שטח של 1,000 מ”ר, הקונדיטור דודו אוטמזגין, פיצה זוטא, רשת המזון האסייתית ווק טו ווק, כמו כן שכרו חנויות מעצבים, בנקים, קופות חולים ועוד.

המתחם ניצב בלב עיר ימים – פולג במרכז פארק ירוק עירוני המשתרע על כ-30 דונם והוא מעוצב כמרכז קניות מודרני וחדשני, המזכיר מרכזי יוקרה בעולם. השכונה מאופיינת בבניינים רבי קומות יוקרתיים ובתים צמודי קרקע ונהנית מביקושים גבוהים של משפרי דיור מכל חלקי הארץ. האוכלוסייה המתגוררת במקום הינה בחתך סוציו-אקונומי גבוה וכוללת משקיעים זרים ועולים חדשים אמידים מצרפת, דרום אפריקה, בריטניה, ארה”ב ומדינות נוספות. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב.