fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/נחמה-גדול.jpg

גאווה: הדרמה “נחמה” של “הוט” פתחה את פסטיבל קאן לסדרות

“נחמה” של “הוט”, הסידרה הישראלית היחידה המוצגת בפסטיבל קאן לסדרות, פתחה אמש את התחרות הרשמית המתקיימת בצרפת. על השטיח הוורוד צעדו השחקניות לירון ויסמן, קאלה קוגן ויובל שרף בשמלות בלוק הוליוודי של המעצב ויוי בלאיש

 צילום: Arnold Jerocki

כוכבי הסידרה "נחמה" בפסטיבל קאן

יוצרי וכוכבי “נחמה” על השטיח הוורוד בקאן, מימין לשמאל: יואב גרוס, שלום מיכאלשווילי, תומר שני, רשף לוי, לירון וייסמן, יובל שרף, גאלה קוגן ותמוז לוי

פסטיבל Canne Series, הפסטיבל החשוב והיוקרתי ביותר לסדרות טלוויזיה, בחר בסידרה של “הוט”, “נחמה”, לייצג את ישראל והיא פתחה אמש את התחרות הבינלאומית המתרחשת בקאן. “נחמה”, שיצרו רשף לוי ותומר שני והפיק יואב גרוס, נבחרה מתוך אלפי סדרות מרחבי העולם לייצג את ישראל בפסטיבל שבו יוצגו 10 סדרות בלבד!

הסידרה הוקרנה באולם המפורסם Grand Theatre Lumiere שמכיל 2,400 מקומות בנוכחות היוצרים, המפיק והשחקנים יובל שרף, שלום מיכאלשווילי, לירון וייסמן, גאלה קוגן ותמוז לוי, בתו של רשף, שמשחקת אף היא בסידרה. “נחמה” מועמדת בפסטיבל לפרסי הסידרה הטובה ביותר, השחקן/נית הטובים ביותר, אנסמבל השחקנים הטוב ביותר, התסריט הטוב ביותר והמוזיקה הטובה ביותר.

בדרמה הקומית החדשה והמרגשת “נחמה”, שביים תומר שני ושתעלה בקרוב ב”הוט”, נוגע רשף לוי בלי פחד בפחד הכי גדול של כל הורה: להתאלמן ולגדל לבד את הילדים. רעידת האדמה הזו מותירה את גיא, בגילומו של רשף עצמו, אב חד-הורי לחמישה ילדים. ודווקא בעיתוי הקריטי הזה, הוא בוחר להיות ילד בעצמו, ולהגשים חלום ישן – לעזוב את עבודתו ולכבוש את עולם הסטנדאפ.

יובל שרף בשמלה בעיצוב ויוי בלאיש

יובל שרף בשמלה בעיצוב ויוי בלאיש

גאלה קוגן בשמלה בעיצוב ויוי בלאיש

גאלה קוגן באאוטפיט של ויוי בלאיש

לירון ויסמן בשמלה בעיצוב ויוי בלאיש

לירון ויסמן בשמלה בעיצוב ויוי בלאיש

רשף לוי ויובל שרף

רשף לוי ויובל שרף

יובל שרף ושלום מיכאלשווילי

יובל שרף ושלום מיכאלשווילי

יובל שרף ולירון ויסמן

יובל שרף ולירון ויסמן

;