fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2024/04/הותיר-אחריו-חברה2.jpg

מי הגיע לערב התרמה למען הארגון היציג היחיד של בנות ובני זוג לא נשואים של חללי צה”ל?

יקב “היוצר” השיק מהדורה מוגבלת של יין שרדונה ויוצאת דופן עם עמותת “הותיר אחריו חבר/ה”

צילום: Angela Garcia, אירית מטיאס

האיוונט: עמותת “הותיר אחריו חבר/ה” (הארגון היציג היחיד של בנות ובני זוג לא נשואים של חללי צה”ל), רשת האופנה “רזילי”, יקב “היוצר” וקניון רמת-אביב, חברו יחד לשת”פ מרגש, במסגרתו ערכו ערב התרמה לעמותה והשיקו מהדורה מוגבלת של יין שרדונה. המהדורה המיוחדת נוצרה בשת”פ עם האמנית אורית פוקס, שציירה את תווית הסידרה המציבה את הדמות הנשית העוצמתית במרכזה.

“רזילי” תמכור את היין בעלות של 50 שקל בחנויות הרשת כשכל ההכנסות יתרמו לעמותת “הותיר אחריו חבר/ה”, עמותה שמעניקה לבני ולבנות הזוג של חללי צה”ל מעטפת שיקומית תומכת ומסייעת להם להתמודד עם טראומת המלחמה. עד השביעי באוקטובר מנתה העמותה כ-500 חברות, ומאז המלחמה הצטרפו 250 חברות חדשות.

עשו כניסה:  ליאת מוליוב, מבעלי “רזילי” שהפיקה את האירוע; משפחת יוחננוף, שתרמה את הכיבוד; חגית אברון, שיזמה והובילה את המהלך; עו”ד עדי אלון שיינברג, מנהלת העמותה; תמר חיימוביץ ריכטר, מייסדת ויו”ר העמותה; האמן גיל גורן, שתרם יצירה; אופיר שריד, מנכ”ל “מליסרון”; יעקב פרץ, בעל רשת “אינטר ג’ינס”; דוברת וייזר, יפעת ושי עמית; איריס כספי; החברות הטובות גלית פרבר וגלית שרבט; מעצבת התכשיטים טל מן; אירה דולפין; טהוניה רובל, שרית פולק, רוית אסף; הסטייליסטית הילה רביבו, ועוד.

1רוית אסף

רוית אסף

2טל מן

טל מן

3חגית אברון ליאת מוליוב

חגית אברון וליאת מוליוב

4גיל גורן אופיר שריד

גיל גורן ואופיר שריד

5דוברת וייזר

דוברת וייזר

6טהוניה ואירה דולפין

טהוניה רובל ואירה דולפין

7אורית פוקס

אורית פוקס

8איריס כספי

איריס כספי

9שי ויפעת עמית

שי ויפעת עמית

10גלית פרבר

גלית פרבר

11גלית שרבט

גלית שרבט

12שרית פולק

שרית פולק

13הילה רביבו

הילה רביבו

;