fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/מיחזור-גדול.jpg

יופי של מיחזור: האמנית נירית לבב-פקר יצרה דמות של אשה מ-500 אריזות של מוצרי קוסמטיקה

במסגרת יום המיחזור של ישראל שחל היום (17.12) ושבוע הקיימות, יזמה “לוריאל” ישראל מיצג סביבתי המורכב כ-500 אריזות ממוצרי החברה, כדי להעלות את המודעות לחשיבות המיחזור ולשמירה על איכות הסביבה. את המיצג יצרה האמנית נירית לבב-פקר, שעיצבה בעבר את המיצג TOY בדמותה של נטע ברזילי. יפה להם

1לוריאל ישראל מיצג אומנות צלם אסף לב

המיצג “יופי מקיים” של האמנית נירית לבב-פקר שנוצר מ-500 אריזות פלסטיק של מותגי בית “לוריאל”. צילום: אסף לב

תחת הכותרת “צמצום פסולת”, הושק היום מיצג מרהיב של האמנית נירית לבב-פקר, המתמחה במיצגים סביבתיים מחומרים ממוחזרים, שלקחה 500 אריזות פלסטיק ממיגוון 19 המותגים המשווקים על ידי “לוריאל” בישראל ויצרה מהם דמות של אשה – הכל כדי להעלות את המודעות לחשיבות המיחזור ולשמירה על איכות הסביבה.

המיצג “יופי מקיים”, מסמל את הצרכנית המודעת של היום, אשר נושאי איכות הסביבה, קיימות והשפעה חברתית וסביבתית חיובית חשובים לה. לרגל יום המיחזור של ישראל שחל היום (17.12) ושבוע הקיימות, הכריז אלי שגיב, מנכ”ל “לוריאל” ישראל, המקדמת קיימות ואמנות, כי משרדי החברה בארץ יהיו ללא פלסטיק החל מ-2020.

2נירית לבב פקר ואלי שגיב צלם אסף לב

האמנית נירית לבב-פקר ומנכ”ל “לוריאל” ישראל, אלי שגיב. צילום: אסף לב

נירית לבב-פקר זכורה לנו מהמיצג של TOY, בדמות הזמרת נטע ברזילי, שהפך לאייקון של כפר האירוויזיון בתל-אביב במאי השנה. נירית: “אני נהנית ליצור בעיקר מחומרים שנועדו לזריקה. הייתי רוצה שהיצירה שלי תעורר מבט נוסף על החומר ותגביר את המודעות למשבר האקלים שמהווה סכנה לקיומנו כאנושות. אני מודה ל’לוריאל’ על ההזדמנות ליצור עם החומרים שלהם. היצירה עם החומרים שקיבלתי מהם היתה מהנה ומאתגרת – שילוב של חומרים שונים, מוצרי טיפוח, איפור ומוצרי שיער, גדלים, סוגים וצבעים שונים ש’הסתדרו’ להיות פנים של אשה”.

ואילו אלי שגיב, מנכ”ל “לוריאל ישראל”, הסביר: “חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי והסביבתי החיובי שהיא מייצרת ובאופן שבו היא מנהלת את ההשפעות, החברתיות, הסביבתיות והכלכליות שלה. ב’לוריאל’ הבינו זאת מזמן וקבעו יעדים משמעותיים לשיפור מתמיד של טביעת הרגל הסביבתית של פעילות החברה. לצד זאת, חשוב לנו לעורר מודעות לחשיבות המיחזור לאחר השימוש במוצרינו. החבירה לאמנית המוערכת נירית לחבב-פקר היתה אך טבעית, שכן דרך אמנות ניתן להעביר מסרים בצורה מיוחדת ומעוררת מחשבה”.

ניתן לראות את המיצג של לבב-פקר במשרדי החברה בנתניה, בתיאום מראש.

;