fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/גדול-גלעד.jpg

אברי גלעד מרגש: תורם עשר חליפות לעשרה חתנים!

כוכב הטלוויזיה בן ה-56 קיבל הצעה לקמפן את החליפות של “פייר קרדן”, ואמר: סבבה, אני אצטלם – ואת החליפות נחלק לאנשים שצריכים חליפה טובה, כולל הכל, לחתונה מתקרבת, לליל הסדר, לראיון עבודה, למשהו. אז אם מישהו זקוק לחליפה, אפשר לפנות ללינק שלמטה

 לפני שעה, העלה אברי גלעד את הפוסט הבא בפייסבוק:

“ועכשיו, במעבר חד, כמו שאומרים אצלי בעבודה, מהבחירות למשהו אחר לגמרי.

עשר חליפות לעשרה חתנים!

כבר כמה שנים שחברת “פייר קרדן” משאילה לי בגדי הופעה. אוהב את הבגדים שלהם מאוד. לפני כמה שבועות מתקשר אליי הבעלים, ידידי איציק דור, ושואל אם אסכים להצטלם לקטלוג הקיץ המתקרב שלו, לצד דוגמנים צעירים וחתיכים שיגרמו לי להרגיש כמו שק לפת שנפל ממשאית. ביררתי שהוא לא טעה במספר שחייג, שהוא זוכר שאני בן 56, ושהוא מבין שאין לי שום תוכניות להפוך בגילי לדוגמן. הוא אישר שהוא מודע לכל המגבלות, ובכל זאת מבקש. שאלתי אותו כמה הוא משלם. אמר כמה שאמר. אמרתי לו, תרגם לי את זה לחליפות קומפלט. אמר עשר. אמרתי לו סבבה, אני אצטלם – ואת החליפות נחלק לאנשים שצריכים חליפה טובה, כולל הכל, לחתונה מתקרבת, לליל הסדר, לראיון עבודה, למשהו.

אז כך נולד המבצע הזה, שאני משיק היום. אם אתה זקוק לחליפה משהו-משהו, היכנס ללינק הזה, http://pierrecardin.co.il/land תגיד למה, ובעוד כמה ימים אולי תקבל הודעה משמחת לבוא לאחד מסניפי “פייר קרדן” עם הארוסה, או הארוס, או לבד, ולהלביש את עצמך מכף רגל עד ראש. המתנה היא אנונימית, לא צריך להיחשף כלל. אם תרצה להצטלם עם הבגדים במשרדי החברה בחולון יחד איתי, יהיה גם כיף. ממש לא חובה.

אברי גלעד

התמונה כאן היא מהקטלוג. לא חייבים להגיב ולספר מה דעתכם עלי כדוגמן. כדי להבהיר היטב, לי לא יוצא מזה כלום, חוץ משמחת הנתינה.

שתפו, תייגו, תעשו מה שעושים ברשתות. רק בבקשה בלי הודעות פרטיות, לא אצליח לקרוא אותן, וגם ככה אנשי החברה הם שיבחרו מי מקבל. חג שמח”.

אז הנה, שיתפנו.

;