fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/רוברטס-גדול.jpg

איך נראים חיי היומיום של האשה היפה בעולם? לא תאמינו!

30 שנה חלפו מאז שג’וליה רוברטס נכנסה לחיינו כסינדרלה מודרנית בסרט “אשה יפה”, שהפך אותה לכוכבת ענקית בעולם. עד היום, בגיל 51, היא שומרת על אותו קסם ועל החיוך הרחב, בוחרת את תפקידיה בקפידה, נשואה באושר לצלם הקולנוע דני מודר ואמא לשלושה ילדים במשרה מלאה, והיא גם הפנים של חברת הקוסמטיקה “לנקום”.  אז איך נראים חיי היומיום שלה?

ג'וליה רוברטס

ג’וליה רוברטס בקמפיין ל”לנקום”. לא עושה עניין מעצמה

רוברטס מודה כי מאז הפכה לפרזנטורית של מותג היופי “לנקום” – בארון האמבטיה שלה יש הרבה יותר מוצרים מבעבר, והיא בהחלט דואגת לעורה. “אני מאמינה שאת נראית טוב כשאת מרגישה טוב”, היא אומרת, “וכיום, אני מרגישה הרבה יותר אופנתית ממה שאני באמת. בבית, לא תתפסו אותי מאופרת, השיער שלי תמיד אסוף ומקסימום אלבש טרנינג”.

אז איך נראים החיים הפרטיים של רוברטס? קבלו הצצה:

יש לך איזשהו אוסף ביתי שאת מטפחת?

פעם היה לי אוסף עצום של ספרים שקראתי ועם השנים החלטתי לשחרר אותם לעולם, למסור אותם לקוראים נוספים. כיום אני לא אוספת דבר.

וכשאת בבית – במה את מקיפה את עצמך?

היום בבוקר, לדוגמה, ממש לפני שיצאתי מהבית הייתי מוקפת בהמון צלחות מלוכלכות שהייתי צריכה לדאוג להדחתן. הייתי אומרת שהבית שלנו מודרני, נוח אבל עם שלושה ילדים את כל הזמן צריכה לדאוג לסדר ולניקיון, לכן יש גם מיעוט רהיטים אצלנו ולא תמיד יש משהו להניח עליו את הרגליים ולהירגע.

את מטפחת גינת ירק, זה נכון?

נכון מאוד. יש לנו חווה עם גינת ירק ואנחנו אוכלים את כל מה שאנחנו מגדלים. ועוד משהו: יש לנו גם לול תרנגולות ואנחנו אוכלים רק ביצים שהתרנגולות שלנו מטילות. אה, ויש לנו גם שני עצי אבוקדו מניבים שאנחנו צורכים את היבול שלהם. טרי, ישר מהאדמה.

מהו סגנון הבישול האהוב עלייך?

כמובן שהאיטלקי. אני גם יודעת לבשל הרבה מנות איטלקיות.

ג'וליה רוברטס

ג’וליה רוברטס ל”לנקום”. חיי הזוהר לא מדברים אליה

את מבשלת גם כשאת מארחת או עושה שימוש בקייטרינג?

גם כשאני מארחת אני תמיד מבשלת בעצמי. אני גם מבשלת את כל הארוחות היומיומיות לחמשתנו. כשאני מארחת ורוצה להפתיע אני פותחת ספרי בישול ומכינה משהו חדש ומסעיר. אני נהנית מבישול. אוהבת לראות את כל המשפחה המורחבת שלי סביב שולחן ערוך יפה.

יש איזושהי מנה שאת תמיד כוללת בארוחות שלך?

כן. מנה מבושלת של כרוב ניצנים, שדני, בעלי, אוהב מאוד ואני תמיד מכינה אותה בשבילו.

איך את שומרת על כושר?

להיות אמא של שלושה ילדים שמריצים אותי בלי הפסקה זה פחות או יותר מה שאני עושה כרגע בכל הנוגע לכושר, כי אין לי זמן לעוד משהו. אבל אם יש משהו שאני צריכה להודות עליו זה העובדה שיש לי הורים עם גנים מאוד מוצלחים.

את אשה שהולכת אחרי מה שהיא רוצה?

אני אדם מאוד מפוקס. אם יש משהו ממש חשוב שאני מנסה להשיג אני ממוקדת ונחושה מאוד לגביו.

את מחשיבה את עצמך לאייקון?

אני לא בהכרח יודעת מה זה אומר להיות אייקון וזו לא מילה שהיא חלק מהלקסיקון שלי. לא, אני לא רואה את עצמי כאייקון.

את רואה את עצמך כחלק מעולם הזוהר?

זה לא העולם שלי. זה אספקט מסוים בחיי. יש לי מזל גדול שאני שחקנית שעובדת ושגם זכתה לכמה הזדמנויות מאוד טובות במהלך הקריירה שלה. זה משהו די מדהים, כך שאני יכולה רק להכיר תודה בנושא הזה.

ג'וליה רוברטס

ג’וליה רוברטס במראה יומיומי כמעט ללא איפור

עם איזו מילה את מזדהה במיוחד?

נאמנות. לדעתי זו המילה שלי.

מדוע?

אמון זה כמו כימיה. או שיש לך את זה עם מישהו או שלא. אם את לא מרגישה את זה, אז זה פשוט לא שם. אנשים מחליטים מאוד מהר אם לבטוח או לא לבטוח במישהו. אני בנאדם שמאוד בוטח ומאמין באנשים, אבל באותה מידה אני מספיק חכמה כדי לקלוט אם למישהו יש מניע נסתר. אני עולה על כאלה מאוד מהר.

האם מישהו הפר את האמון שלך בעבר?

בוודאי. בדיוק כמו אצל כל אחד אחר.

איך היית מגדירה את המילה “יופי?”

עליזות.

איך היית מדרגת את שיגרת היופי שלך, תחזוקה גבוהה או נמוכה?

נמוכה, אבל אני בהחלט יכולה להשתפר. בבוקר אני מצחצחת שיניים, שוטפת את הפנים ומורחת קרם הגנה עם צבע. יש ימים שאני משתמשת במוס להבהרת העור ובמסיכת הידרה אינטנסיבית של “לנקום”.

אם היית צריכה להיות בחוץ בתוך חמש דקות, איך היית מייעלת את השיגרה שלך?

אם זה היה יעיל יותר, הייתי עדיין במיטה.

מי היה מודל היופי שלך בצעירותך?

חשבתי שאמי זוהרת מאוד, עם שפתיים קפואות ועיניים מודגשות באייליינר. אבל אליזבת טיילור היתה כנראה האדם באור הזרקורים שהערצתי יותר מכל. האלגנטיות והחן שלה הפכו אותה לאייקונית.

מה היה אסון האיפור הכי גרוע שלך?

שום דבר לא היה גרוע יותר מהאיפור בשנות ה-80! השתמשתי אז בקונסילר לבן! מי עושה את זה?

העור שלך חלק וזוהר. מהו הסוד שלך?

קודם כל, גנטיקה. שם הכל מתחיל. וגם המוצרים של “לנקום” שעוזרים לי לשמור על חיוניות העור. תזונה נכונה מסייעת אף היא למראה העור. אני אוכלת מזונות ללא גלוטן. אני רק מנסה לאכול טוב ולהיות בהכרה. אני גם מקפידה על ירקות ופירות אורגניים. וחבל לי מאוד שתזונה נכונה בהרבה מקומות היא עניין של מותרות”.

ג'וליה רוברטס

ג’וליה רוברטס בשמלה בשילוב מכנסיים בעיצוב סטלה מקרטני בגלובוס הזהב 2019

 

10 דברים שלא ידעתן על ג’וליה רוברטס

  1. במהלך שנות רווקותה, רוברטס יצאה עם הגברים הבאים: קיפר סאתרלנד, ג’ייסון פטריק, דילן מקדרמוט, דניאל דיי-לואיס, בנג’מין בראט, ליאם ניסן ומתיו פרי. בנוסף, היתה נשואה במשך שנתיים לזמר הקאנטרי לייל לאבט.
  2. היא דחתה את התפקידים הראשיים בסרטים “שייקספיר מאוהב” ו”אינסטינקט בסיסי”.
  3. היא ניגנה על קלרנית בתזמורת בית הספר.
  4. בתחילת הקריירה שלה היא נבחנה לתפקיד באופרת הסבון “כל ילדיי”, אך נדחתה.
  5. אולי בגלל זה היא מעריצה שרופה של הסבונייה “ימי חיינו”.
  6. הוריה התגרשו כשהיתה בת ארבע. אמה נישאה מחדש ואילו אביה מת מסרטן בהיותה בת עשר.
  7. היא ואחיה, השחקן חובב הסמים אריק רוברטס, היו מסוכסכים במשך שנים על רקע מאבק הגירושים שהתחולל בין הוריה, אך כבר הספיקו להשלים מאז.
  8. קרוב ל-30 שחקניות, ביניהן מג ריאן, מולי רינגוולד ודברה וינגר, נלקחו בחשבון כדי לגלם את ויויאן ב”אשה יפה”, עד שהמפיקים פנו – בחוסר רצון – לרוברטס.
  9. כשזכתה בפרס האוסקר על “ארין ברוקוביץ'”, שכחה להודות לארין עצמה, שעל סיפור חייה הקשה מבוסס הסרט ושעזרה לה להתכונן לתפקיד. מאוחר יותר אמרה כי “המעמד הזה לא מוציא ממך את האיינשטיין שבך”.
  10. היא חברה טובה של סוזן סרנדון, דנזל וושינגטון, ג’ורג’ קלוני ובראד פיט.

;