fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/אלין-גדול.jpg

אלין שלמה, מתקשרת ומנטורית, מגלה: “תם עידן ביבי, איילת שקד תהיה שרת המשפטים או האוצר”

אלין שלמה, מתקשרת ומנטורית, שחזתה, בין היתר, את הזכייה באירוויזיון ואת התפרקות המחנה הציוני, קובעת: תם עידן ביבי. ועוד: איילת שקד תהיה שרת המשפטים או האוצר, אורלי לוי תפרוש שוב, מירי רגב תתחזק בדת, שרה וביבי יתגרשו, ובטראמפ יתנקשו. “תכתבו”, היא מצווה, “שלא תגידו שלא אמרתי”

מאת: יעל ולצר

אלין שלמה

אלין שלמה, מנטורית ומתקשרת: “רק אחרי מאי 2020 המפה הפוליטית תתחיל להתייצב”

“אל תפריעי לי עכשיו, יהיה זמן לשאלות”, מהסה באחת אלין שלמה, אחת המנטוריות והמתקשרות הידועות בישראל, שלוחשת, לדבריה, על אוזניהם של שרי ממשלה, ח”כים ואנשי עסקים.

לשלמה, 48, יש כבר קבלות. בין היתר חזתה את נפילתו וכניסתו לכלא של נוחי דנקנר, את זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון. בתחום הפוליטי הודיעה בשידור חי בטלוויזיה, שהיא רואה שהמחנה הציוני יתפרק, מה שקרה כמה שעות לאחר מכן, וגם חזתה שתמר זנדברג לא תישאר בראשות מרצ.

שלמה עוסקת בתחום למעלה מעשור. היא לא מסתמכת על תוכנות מחשב, אלא מחשבת ומשרבטת על דפים מיני חישובים מספריים, שעולים מתוך תאריך הלידה של היושב מולה, ואז יורה בקצב של רץ מרתון ובנחרצות את הדברים שמשתמעים, לדעתה, מהחישובים.

“אוקטובר-נובמבר הקרובים מסמנים את תום עידן ביבי”, היא מודיעה בלי להניד עפעף. “ביבי יוצא מהחיים הפוליטיים. לא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, בסופו של דבר ביבי לא יצליח להקים ממשלה, וההכרעה תעבור לנשיא. כל מה שיהיה הוא זמני. אני רואה שבפברואר 2020 תיפול הממשלה ושוב יהיו בחירות במאי 2020, ורק לאחריהם תתחיל המפה הפוליטית להתייצב”.

“ביבי נתניהו יוצא מהחיים הפוליטיים. לא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, בסופו של דבר ביבי לא יצליח להקים ממשלה, וההכרעה תעבור לנשיא. אני רואה שבפברואר 2020 תיפול הממשלה ושוב יהיו בחירות במאי 2020 ” 

לאחר ההכרזה הזו, עוברת שלמה להתמקד בכמה ח”כיות, שנוכחותן היא חלק מהבחירות לכנסת ה-21 וה-22. הראשונה שבהן היא איילת שקד. “אסור להתבלבל מפני המלאך של שקד, שעבורי היא איירון ליידי”, היא אומרת. “מאחורי הפנים התמימות והיפות מסתתר נץ אמיתי, דורסני וחדור מטרה. היתרון שלה הוא בחזות, והחיסרון נעוץ בגילה הצעיר יחסית ובחוסר הניסיון שלה. היא ממהרת לשלוף תשובות מהמותן, ממהרת להיכנס למהלכים רק כדי לדהור קדימה, ופה היא נופלת לפעמים.

בתקופה הזאת היא מבינה את הנזק, שההתנהלות הזאת גרמה לה, ומתחילה להשתנות. באותה מידה שיש באיילת הרבה חמלה וחסד, היא לעולם לא תשכח את מי שפגע בה, וכשתגיע שעת הכושר, היא לא תניד עפעף ותנקום. בשנה הקרובה אני רואה אותה “סוגרת חשבונות” עם מי שניסה להפריע לה בדרכה, כמו נתניהו ורעייתו, ומיכל פרץ, רעייתו של רפי פרץ, ראש מפלגת הבית היהודי”.

איילת שקד

על איילת שקד: “יש לה רצון עז להגיע להנהגה הכי גבוהה, כשמטרתה היא ראשות הממשלה”

“אני לא רואה את איילת שקד בתפקיד ראש ממשלה, אבל בהחלט רואה אותה שרת המשפטים או האוצר. אני רואה שהיא ונפתלי בנט חוזרים לליכוד לאחר עידן ביבי”

היא נמצאת במקום הנכון? לאן היא רוצה להגיע?

ב-DNA שלה, איילת יכלה להיות קואוצ’רית, פסיכולוגית או בוררת בעולם התחתון, אבל זה קטן על היכולות שלה. יש לה רצון עז להגיע להנהגה הכי גבוהה, כשמטרתה היא ראשות הממשלה. היא מפלסת את דרכה לשם, ובשנתיים הקרובות תוביל מהלכים מהפכניים לשם כך.

אני לא רואה אותה ראש ממשלה, אבל בהחלט רואה אותה שרת המשפטים או האוצר. במקביל היא אשת משפחה, ששואפת לשלמות בין משפחה לקריירה. אלא שככל שהיא מתקדמת בפוליטיקה, היא דוחקת הצידה את המשפחה, ובתוך שלוש שנים אני רואה משברים וטלטלה בתחום המשפחתי שלה, כשלעניות דעתי, היא כבר חווה אותם. אני רואה שהיא ונפתלי בנט חוזרים לליכוד לאחר עידן ביבי.

אלין שלמה

אלין שלמה. לוחשת על אוזניהם של שרי ממשלה, ח”כים ואנשי עסקים

“עד 2023-24 ייעלמו המון אנשים מהמפה הפוליטית וייכנסו חדשים, כשבכנסת הזאת כבר יהיו יותר נשים מגברים. אנחנו בתחילת עידן, שהכוח הנשי בו הולך ומתעצם בכל התחומים”

בואי נעבור לאורלי לוי-אבקסיס.

לאורלי אין ניצוץ פוליטי, ואין לה סיכוי להוביל מהלכים רציניים בבחירות לכנסת ה-22. גם אם היא תעבור את אחוז החסימה, גם הפעם היא לא תחזיק מעמד ותפרוש. היא נולדה לשירות ציבורי, וכל אימת שתנסה להגיע לתפקיד כזה בדרך פוליטית – היא תיסוג לאחור במקום להתקדם. הייתי מייעצת לה לעבוד למען הציבור שזקוק לה: ילדים, קשישים או ניצולי שואה, אז היא תפרוץ דרך ותוביל מהלכים מדהימים. בעיניי, היא מתאימה להיות, למשל, מנכ”לית הביטוח הלאומי.

אורלי לוי-אבקסיס

על אורלי לוי-אבקסיס: “גם אם היא תעבור את אחוז החסימה, גם הפעם היא לא תחזיק מעמד ותפרוש”

“אורלי לוי-אבקסיס נולדה לשירות ציבורי, וכל אימת שתנסה להגיע לתפקיד כזה בדרך פוליטית – היא תיסוג לאחור במקום להתקדם. הייתי מייעצת לה לעבוד למען הציבור שזקוק לה: ילדים, קשישים או ניצולי שואה”

מה יהיה על מירי רגב, שנחשבת לאחת הקרובות לנתניהו ולרעייתו?

למירי יש עולם פנימי מאוד מורכב, היא חיה בתוך מבוך פנימי, לא קל בכלל עבורה ועבורנו. העולם הזה מלא כפילויות ורגישויות ולוחמנויות, והיא כבר תשושה מזה. יש בה רגישות ואהבת האדם, ומצד שני דחף להתפרצויות, התשה יומיומית, חוסר טקט, אומץ ורצון להשמיע את המילה האחרונה.  השליפות שלה מהמותן הובילו לכך, שהיא תיתפס כרדודה וחסרת עומק, למרות שהיא חכמה וחדה.

בשנתיים האחרונות רגב עוברת מהפך. היא מקבלת שיעורים מהבריאה, ולומדת לנשום לפני שהיא אומרת משהו. במאי 2019 היא העניקה לעצמה ביום ההולדת מתנה: כניסה לעולמה הפנימי. מאז היא מתחילה להתמתן, לקחת אחריות, להתמקד במטרות ולא להתפזר בעשייה. כבת מזל תאומים, יש לה אינטואיציה מחודדת, וסופסוף היא לומדת להקשיב לה, להתמזג איתה.

אני רואה אותה בשנה הקרובה במעין שנת שבתון. היא לא תוכל לשחזר את ההצלחות שהיו לה, היא תרגיש שקופה. היא תקבל הרבה התנגדויות מבית, מהליכוד, יהיו משברים. במקביל נראה אותה יותר ויותר מתחזקת בעולם רוחני ודתי, אם כי אני לא מאמינה שהיא תחזור בתשובה. לקראת 2020 היא תעשה קאמבק לעולם הפוליטי ותחזור לחיינו בענק.

מירי רגב

על מירי רגב: “נראה אותה יותר ויותר מתחזקת בעולם רוחני ודתי”

“אני רואה את מירי רגב בשנה הקרובה במעין שנת שבתון. היא לא תוכל לשחזר את ההצלחות שהיו לה, היא תרגיש שקופה. היא תקבל הרבה התנגדויות מבית, מהליכוד, יהיו משברים”

מה יהיה על תמר זנדברג?

כשם שחזיתי את העובדה שניצן הורוביץ יתפוס את מקומה בראשות מרצ, אני רואה שעד אפריל 2020 היא תצא מהחיים הפוליטיים.

בכנסת ה-22 בקושי יגרדו 20% של ייצוג נשי.

בנושא הזה אני אופטימית לגמרי. עד 2023-24 ייעלמו המון אנשים מהמפה הפוליטית וייכנסו חדשים, כשבכנסת הזאת כבר יהיו יותר נשים מגברים. אנחנו בתחילת עידן, שהכוח הנשי בו הולך ומתעצם בכל התחומים.

מה את צופה ל”פאוור קאפל” – ראש הממשלה נתניהו ורעייתו?

תם עידן, בזה אין ספק. ממש בקרוב נהיה חשופים כולנו למשבר רציני בחיי הזוג, וסודות גדולים יצאו מבית ראש הממשלה. אני רואה את שרה הופכת לאויבת מס’ 1 של ביבי, ולימים היא תעזוב את הארץ ותעבור להתגורר בחו”ל. כוכבי ההצלה שלה, שסייעו לה לצאת מכל מקרה פלילי כזה או אחר, יעזבו אותה לקראת סוף 2019, ואז כולם ידעו למה אני מתכוונת.

“ממש בקרוב נהיה חשופים למשבר רציני בחיי ביבי ושרה נתניהו, וסודות גדולים יצאו מבית ראש הממשלה. אני רואה את שרה הופכת לאויבת מס’ 1 של ביבי, ולימים היא תעזוב את הארץ ותעבור להתגורר בחו”ל”

אי אפשר בלי כמה מילים על מלאניה טראמפ.

מלאניה נמצאת בדרך להיות “הנסיכה דיאנה” של ארצות-הברית. היא לומדת את החיבור שלה לעם, העם לומד אותה. השתיקות שלה נבעו מהספקות שלה לגבי ההתנהלות הממלכתית הנדרשת ממנה, ולא כי אין לה מה לומר. היא יפה, חכמה, אמהית ומאוזנת, היא זו שדוחפת ומאזנת את טראמפ, מעניקה לו יציבות והשראה. מאשה שנויה במחלוקת היא תהפוך לכובשת לבבות.

עד כמה המשברים שלהם עלולים להוביל אותם לגירושים?

ממש לא. החשש שלי הוא מזה שהיא עלולה, חלילה, למצוא את עצמה אלמנה. בבחירות הקרובות בארצות-הברית, שצפויות להתקיים בנובמבר 2020, אני צופה שטראמפ ייבחר שוב. באותה נשימה אני צופה טראומה, כי אני רואה התנקשות בחיי טראמפ על ידי בחור צעיר בן 33 עם חולצה ירוקה, שתתרחש בין אוקטובר 2020 לפברואר 2021. אם לא ייערכו לזה נכון, אני חוששת שההתנקשות תצליח.

דונלד טראמפ

על דונלנד טראמפ: “אני צופה שטראמפ ייבחר שוב ובאותה נשימה צופה טראומה”

“אני רואה התנקשות בחיי דונלד טראמפ על ידי בחור צעיר בן 33 עם חולצה ירוקה, שתקרה בין אוקטובר 2020 לפברואר 2021. אם לא ייערכו לזה נכון, אני חוששת שההתנקשות תצליח”

והילרי קלינטון?

היא לא תתמודד שוב לנשיאות. אני רואה אותה מסתבכת בפרשיות שליליות ועם בעיות בריאות.

;