fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/יובש-גדול.jpg

אתן סובלות מעור גוף מחוספס, מרפקים יבשים, קילופים בשפתיים וחשמל סטטי בשיער?

מזג האוויר הקר והיבש, הרוחות ואחוזי הלחות הנמוכים נותנים את אותותיהם בעור הפנים שלנו, שסובל מיובש ניכר! תוסיפו לו גם את החספוס בעור הגוף, מרפקים יבשים, חשמל סטטי וקשקשים בשיער, קילופים ואדמומיות בכפות הידיים ובשפתיים, וקיבלתן את מכלול הסיבות לשינוי בשיגרת הטיפוח היומית והמעבר למתכונת חורף. מילת המפתח לפתרון התופעות המטרידות היא לחות, לחות ועוד לחות!!!

1איך לטפל בעור יבש

סבון: המעיטו בשימוש בסבון פנים (וגם בסבון ידיים וגוף) המייבש את העור. השתדלו לצמצם את השימוש לפעמיים ביום. מומלץ להשתמש בג’ל ניקוי לפנים במרקם עדין.

פילינג: הקור החורפי גורם להאטה בקצב התחדשות תאי העור ולכן מומלץ להקפיד על פילינג אחת לשבוע, לצורך הסרת התאים המתים ולרענון עור הפנים ומרקמו.

מסיכת לחות לפנים: הקפידו להשתמש במסיכות עשירות בלחות, המזינות את העור ברכיבים חיוניים המסייעים לאלסטיות ולריכוך העור. מסיכה עם ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית תורמת להעשרת העור בלחות ולהשבת הנפח לפנים.

סרום: אם יש מוצר אחד שכדאי לכן להוסיף לשיגרת הטיפוח החורפית הוא הסרום. התכשיר משמש כ”מוביל” ומאפשר לרכיבי הלחות שבקרם הלחות להיספג טוב יותר בעור. סרום בשעות הלילה יתרום לריכוך והזנה עמוקה ואינטנסיבית של העור.

קרם לילה: בלילה, עור הפנים “פנוי” לקליטת הרכיבים המזינים שבקרם ובנוסף תאי העור מתחדשים. שימוש בקרם לילה מאפשר את חדירת הלחות בצורה אופטימלית, חפה ממזיקים סביבתיים. כך למשל, שימוש בקרם מועשר בגליצרול ובאומגה 3 ו-6, מסייע לעור להשיב לעצמו את הלחות במהלך הלילה.

קרם עיניים: העור הדק סביב העיניים מחייב התייחסות מיוחדת. שימוש בקרם עיניים מאפשר הזנה עמוקה, אינטנסיבית ומדויקת ברכיבי לחות.

לחות לשפתיים: הקפידו לרכך ולשמן את העור מסביב לשפתיים ואת השפתיים עצמן במוצרי לחות והזנה ייעודיים. טיפ: קרם העיניים שלכן יכול לפנק גם את העור סביב השפתיים. טיפ למתקדמות: בלילה, לפני השינה, עיטפו את השפתיים בשפתון לחות מפנק.

קרם צוואר: שטח הצוואר הגדול מתייבש אף הוא, ומוטב לצ’פר אותו בלחות מירבית בשעות הבוקר ולפני השינה. טיפ: כן, אתן יכולות להשתמש גם בקרם הלחות. הניחו את קרם הצוואר/הלחות בתנועות עדינות מלמטה כלפי מעלה בניגוד לחוקי הגרביטציה.

לחות: העדיפו קרם לחות עשיר ושומני יותר, המכיל ויטמינים חיוניים לעור ועוטף אותו בלחות מתמשכת לאורך שעות היום (מומלץ במקביל להשתמש גם במקדם הגנה המסנן את קרינת השמש). כדי להזין את העור בלחות אינטנסיבית יותר, כדאי להשתמש באמפולות עם חומצה היאלורונית המאפשרות טיפול ממוקד ויעיל בתוך שבוע. האמפולות מכילות חומצה היאלורונית ונגזרת ויטמין B5 המעשירות את העור בלחות מירבית ואף מסייעות להשבת הנפח לעור הפנים.

קרם גוף: השלימו את פעולת הרחצה עם תחליב גוף מפנק, קרם לכפות ידיים ולכפות הרגליים במינון תכוף ובשימוש נדיב. מירחו את כל אזורי הגוף (כן, גם את כפות הרגליים שמתחבאות בגרביים) בבוקר ובערב לפני השינה.

שמן לשיער: השתמשו במוצרים המכילים פורמולה של שמני הזנה משקמים, המחזקים את סיב השערה, מפחיתים את תופעת שבירת השיער, מגינים מפני נזקי היובש ומעשירים אותו בלחות. אחת לשבוע מומלץ להוסיף לשיגרת הטיפוח מסיכת שיער מזינה. טיפ: הניחו את המסכה על השיער, עיטפו אותו במגבת שחוממה מראש במיקרוגל. רכיבי הלחות יעטפו את סיב השערה ביתר יעילות. ושיטפו. רצוי לסיים את החפיפה בשטיפה במים קרים.

הטיפים באדיבות נטע קרצו נייגר, “לוריאל פריז”.

;