fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/ציפור-גדול.jpg

גבר בסלון שלי: הצגה על פריחה נשית ומינית אחרי גיל 50. הטבה בלעדית לקוראות “רות עבור” 

פריחה מינית בגיל 50 נשמעת כמו דבר והיפוכו. החשק לא מה שהיה, וגם הגוף. אבל מתברר שיש נשים שאצלן זה הפוך. כמה נשים כאלו יתכנסו על גג תיאטרון “הסימטה” לחלוק את הסוד שלהן עם הקהל בחגיגות השנה להצגה “גבר בסלון שלי” ב-30 במאי

הטבה בלעדית לקוראות “רות עבור”

רוצה כרטיס בהנחה להצגה החגיגית של “גבר בסלון שלי” ב-30 במאי 2019?

(50 שקל במקום 80 שקל)

היכנסי ללינק והקלידי את קוד הקופון שלנו: RA5050

https://eventbuzz.co.il/lp/event/x2n44

ציפור אייזן בהצגה גבר בסלון שלי

ציפור אייזן בהצגה “גבר בסלון שלי”. צילום: יוסי צבקר
הסיבה למסיבה: חגיגות השנה להצגה “גבר בסלון שלי”,– קומדיה שחורה על אשה לקראת גיל 60 והגבר שהביאה לסלון שלה למין לא שגרתי. הגיבורה, דליה קידר (בגילומה של ציפור אייזן), היא אשה קרייריסטית שיוצאת לפנסיה מוקדמת ומוצאת את עצמה מול האינטרנט ומול חשקיה ומאווייה שמתפרצים פתאום. בעודה גולשת ברשת, היא מכירה בחור צעיר שמציע לה להיכנס להרפתקה מינית סוערת. דליה, שאינה מכירה את העולם הווירטואלי, חושבת שמדובר ברומן – ואכן נסחפת, קצת יותר מדי, ללילה בלתי נשכח שיוצא לגמרי משליטה.

את ההצגה כתבה ציפור אייזן וביים, בעלה, עמית ליאור, ושניהם גם משחקים בה. ציפור ועמית הם זוג ותיק, שלא נותן לשנים יחד, ולחיי המאבק שמנהלים אמנים במדינה, לפגוע בזוגיות וברומנטיות שלהם. כל השנים ציפור שיחקה, ועמית, שהוא יו”ר איגוד התסריטאים, כתב. לפני שנתיים, בגיל 56, כתבה ציפור את המחזה הראשון שלה, “גבר בסלון שלי”, שזוכה להצלחה בשנה האחרונה.

בהצגה החגיגית, שתתקיים ב-30 במאי, יארחו ציפור אייזן ועמית ליאור על הבמה, ולאחר מכן בהפנינג על גג תיאטרון “הסימטה”, נשים מסקרנות שיספרו על מין ופריחה אחרי גיל 50 . ומיהן הנשים?

גל ברקן (50) סופרת ומרצה, גילתה את המיניות שלה אחרי גיל 40– ובעלה זכה באשה חדשה. היא החלה לחקור אהבה ולכתוב ארוטיקה. היא תספר על קצה המזלג על התיאוריה החדשה שלה על אהבה, התאהבות וסקס, הנשענת על מאות מקרים שבחנה ותסביר למה אפשר להיות מאוהבים לנצח, בכל גיל.

רוית ליפשיץ-ציון (54) החלה לכתוב ספר מספר חודשים לפני שעזבה קריירה מצליחה. הגיבורה שלה, אמה קליין, נקלעת להרפתקה סוערת. האם תקבל הזדמנות שנייה לאהבה ולתשוקה? האם תכיר מחדש ביכולותיה? כאשה מאופקת ולא ספונטנית, המכונה “הליידי האנגלייה”, עברה רוית בארבע השנים מהפך מאז החשיפה לז’אנר הרומנטי. כששאלו אותה מדוע הגיבורה בת 50 ולא 40, תשובתה היתה: “50 הוא גיל חי, נושם ובועט, שבו אפשר לחלום ולהגשים, להשתנות ולמצוא זמן לאושר.”

אורנה גטניו (62) היא עיתונאית ועורכת, שבשנים האחרונות מתמקדת בעיצוב וסגנון. בגיל 60 נענתה לפנייה של מותג ישראלי להגיע לאודישן לקמפיין פרסומי. מרגע שהמצלמה כוונה אליה, הרגישה שהיא במקום הנכון וכך התחילה קריירה חדשה כדוגמנית. כיום היא רשומה לסוכנות דוגמנות לונדונית לנשים בגילה.

אירית דגמי (כמעט 70) השילה לקראת גיל 50 כ-30 קילוגרם (הם היו מאסת ההכחשות של חיי), עזבה את הבית, הכירה את בן זוגה דויד, ומאז חלפו עשרים שנה. היא הפיקה מופע קומי על חייה ביחד עם בתה.

בתום ההצגה ניתן יהיה להתכבד בקוקטיילים, לדבר עם המציגות ולרכוש את הספרים של גל ברקן ורוית ליפשיץ-ציון.
תיאטרון “הסימטה”, מזל דגים 8, יפו. יום ה’, 30.0519 בשעה 20:30. המחיר: 80 שקל לכרטיס. הנחות לזכאים. טל’: 03-6812126.

;