fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/שלווה-גדול.jpg

איזו מין שלווה: הרעידו לכל אירופה את הלב

כשחברי להקת “שלווה” סיימו לשיר את A Million Dreams על במת חצי הגמר השני של האירוויזיון, לא נותרה עין אחת יבשה בקהל שצפה בהופעה באולם, וכנראה גם לא של אף אחד מ-200 מיליון הצופים ברחבי אירופה. ללהקה עם הצרכים המיוחדים יש עוד מיליון חלומות והם יגשימו אותם

חברי להקת שלווה עם בר רפאלי ואסי עזר

חברי להקת “שלווה” עם בר רפאלי ואסי עזר

חברי להקת “שלווה”, שוויתרו על ההתמודדות להשתתף כמתחרים בתחרות, נתנו הופעת אורח מדהימה בחצי הגמר השני של האירוויזיון עם השיר המרטיט A Million Dreams. אין ספק, שזו היתה ההופעה הכי חשובה שלהם עד היום. אלפי הצופים באולם האקספו בתל-אביב עמדו על רגליהם במשך דקות ארוכות והריעו ללהקה המרגשת הזו, מה שלא קרה באף שיר אחר באותו ערב וגם לא בחצי הגמר הראשון.

התקשורת בארץ ובעולם, וגם המדיות החברתיות, לא נותרו מאחור ושיבחו את חברי הלהקה בטענה כי “זו היתה ההופעה המרגשת ביותר בחצי הגמר”. בעמוד הטוויטר של ה-BBC Eurovision, הנחשב למאופק, השתפכו וכתבו: “להקת שלוה. רק אחת ממיליון סיבות מדוע האירוויזיון זו ההופעה הגדולה ביותר”.

חברי להקת שלווה עם ליאור סושארד

חברי להקת “שלווה” עם ליאור סושארד

בעמוד הפייסבוק של הלהקה נכתב בתום הערב: “את הרגעים האלה לא נשכח אף פעם. על הבמה הכי גדולה שיש, כולנו ביחד, אחרי שנים של עבודה משותפת ואתגרים גדולים, עולים עם המסר הפשוט, הברור – שכולנו בני אדם. שמי שמתבונן בנו מבעד למוגבלויות מפסיד, כי לבני אדם יש יכולות מדהימות ולכולנו יש מקום שווה בעולם. דלת פתוחה, מרחב מכבד לחלום ולהגשים, לפרוש כנפיים ולשיר. ואלפי אנשים באולם שרים איתנו, ומאות מיליונים בעולם מבינים שאנחנו שווים – לא בגלל המוגבלויות. בגלל המוסיקה שבלב, שהבאנו לאירוויזיון בשמחה, באהבה – ולכולם”.

אגב, את בנות הלהקה – ענאל כליפה, דינה סמטה ושרה סמואלס – הלביש המעצב דרור קונטנטו בשמלות לבנות ואווריריות משולבות ברקמות ובעבודות יד מהקולקציה החדשה שלו.

ענאל כליפה בשמלה בעיצובו של דרור קונטנטו

ענאל כליפה בשמלה בעיצובו של דרור קונטנטו

חברות שלווה מאחורי הקלעים עם השמלות של דרור קונטנטו

בנות להקת “שלווה” מאחורי הקלעים עם השמלות של דרור קונטנטו

 

צילום: אור גפן, באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי

;