fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/קייט-גדול.jpg

הדיאטה של קייט מידלטון: איך בגיל 37, אחרי שלוש לידות, שומרת הדוכסית על גוף חטוב

קייט מידלטון אימצה לעצמה את “דיאטת דוקאן”, המתפארת בהיותה עתירת חלבונים ודלת פחמימות, ונקשרה גם לכוכבות כמו ניקול קידמן וג’ניפר לופז .דיאטה זו דוגלת באכילה של בשר רזה ודגים ללא טיגון, מוצרי חלב רזים ושתייה של מים, קפה ותה בלבד !כך הנסיכה עושה את זה

הדיאטה של קייט מידלטון

קייט מידלטון. שומרת על שיגרת תזונה וכושר. צילום: ארמון קנזינגטון

מצד אחד, מואשמת קייט מידלטון, 37, באופן קבוע באנורקסיה ונראה כי מאז שלוש הלידות שלה מידותיה רק ממשיכות להתכווץ. מצד שני, היא ידועה כפריקית של כושר וכנראה שגם כל הלחץ מסביב לא עוזר לעניין התיאבון, או שאולי היא מודעת למצלמות הפפראצי יותר משהיתה רוצה.

הדוכסית מקיימברידג’ לא מתייחסת לרוב בפומבי לשיגרת התזונה והכושר שלה, אף שידוע שהיא פריקית של ספורט כל חייה וחובבת מושבעת של טניס וסקי. באשר להרגלי האכילה של מידלטון, לא ידוע הרבה, מלבד העובדה שהנסיך וויליאם עקץ את יכולת הבישול של אשתו בעבר, וטען שזו הסיבה שהוא רזה כל כך…

בעבר, חשפה מידלטון כי היא שומרת על תזונה בריאה ומאוזנת שכוללת בעיקר חלבונים וירקות. כעת, כשהיא אמא לשלושה, היא כל הזמן עסוקה בלרדוף אחרי ילדיה וזה אוטומטית מוריד את העודפים. כיאה לנסיכה אמיתית, יש לה חדר כושר פרטי בארמון שלה עם כל האבזרים הדרושים לחיטוב ולחיזוק הגוף והיא גם לא מוותרת על אימוני הליכה, ריצה ושחייה.

בעשור האחרון מידלטון אימצה לעצמה את “דיאטת דוקאן”, המתפארת בהיותה עתירת חלבונים ודלת פחמימות, ונקשרה גם לכוכבות כמו ניקול קידמן וג’ניפר לופז .דיאטה זו דוגלת באכילה של בשר רזה ודגים ללא טיגון, מוצרי חלב רזים ושתייה של מים, קפה ותה בלבד !

“דיאטת דוקאן” התפרסמה בספר “דיאטת דוקטור דוקאן” (הוצאת “מטר”), מאת דר’ פייר דוקאן, והיא מבוססת על ארבעה שלבים:

התקפה. במשך יומיים עד שבעה אוכלים רק חלבונים כמו ביצים, דגים, עוף ומוצרי חלב דלי שומן.

שיוט. מחליפים לסירוגין בין תפריט המבוסס על חלבונים בלבד לבין כזה המבוסס על חלבונים בתוספת ירקות טריים או מבושלים. כך, ללא הפסקה, עד שמגיעים למשקל היעד.

ביסוס. שלב זה, שמיועד למנוע מכן להתנפל על האוכל ולהשמין בחזרה, נמשך חמישה ימים לכל חצי ק”ג שהורדתן. מוסיפים לתפריט שתי פרוסות לחם ומנה של פרי וגבינה, בנוסף על שתי מנות של פחמימות ושתי ארוחות “חגיגה” במהלך השבוע.

התייצבות קבועה. כדי לשמור על המשקל החדש, מאמצים את המזונות משלב הביסוס כרשת ביטחון וממלאים (חובה!) את הכללים הבאים: ביצוע של שלב “ההתקפה” פעם בשבוע, ביום קבוע; הימנעות משימוש במעליות או במדרגות נעות; ואכילת שלוש כפות סובין שיבולת השועל מדי יום. אגב, בכל השלבים צריך לבצע פעילות גופנית (הליכה). חשבתן שאפשר לוותר, הא….?

אז מה יש לקייט מידלטון בצלחת? את הבוקר היא מתחילה בשייק של אוכמניות, ספירולינה, קייל, תרד, חסה וכוסברה. בצהריים היא אוכלת קציצות עוף שמוגשות עם צזיקי. ובארוחת ערב היא נהנית מירקות בקארי עם אורז. במשך היום מותרים לה חטיפים – מקלות גזר עם גבינה דלת שומן או יוגורט.

;