fbpx

הכיני עצמך לעונת האירועים

עונת האירועים ממש בפתח ועבור אנשים רבים מדובר על תקופה בה הם מבקרים במספר רב של אירועים אליהם יש להיערך גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת הלבוש, השיער והאיפור. אנחנו רוצות להגיע לכל אירוע לבושות, מאופרות ומסורקות בצורה הטובה ביותר, ובמיוחד כאשר מדובר על אירועים שונים בהם נוכחים אנשים שנכחו באירועים קודמים – עלינו להפעיל יצירתיות רבה. אז איך נערכים לאירועים כלכלית, כיצד נערך עם ביגוד והנעלה ומה נוכל לעשות עם האיפור והשיער? הכנו לך מדריך מעולה שיסייע לך לחסוך כסף ומאמץ.

כיצד נערך כלכלית לעונת האירועים?

עונת האירועים מתייחסת בעיקר לחתונות, ולא מדובר על אירועים שמתבצעים בהפתעה, לכן יהיה לנו הזמן הדרוש כדי להיערך לאירוע. אין ספק שמדובר על הוצאה, במיוחד לאור העובדה שמלבד האירוע עצמו בו יש לתת כסף, יש גם הוצאות נלוות של ביגוד ואיפור ואליהם נגיע בהמשך.

מבחינת הוצאות, כדאי לדעת שכיום מאוד מקובל לתת מתנה בביט או בפייבוקס, ורבים שמחים על כך כי זה אומר שניתן לשלם עבור האירוע בכרטיס אשראי. אם אתם יודעים מראש שצפויות לכם כמה וכמה חתונות מומלץ להיערך בהתאם עם מסגרת האשראי בכרטיס, ואולי אף לבקש להגדילו לצורך העניין ואז להחזיר את הכספים בחיוב קבוע מהחשבון לאורך תקופה. בצורה כזו גם מי שיהיה לו קשה לעמוד בעומס האירועים והתשלומים עבורם, יוכל לעשות זאת ביתר קלות ובחלוקה ארוכה לתשלומים.

דרך אחרת לעשות זאת היא לחסוך את הכסף מראש, בדרך כלל נוכל לדעת היכן מתבצעת החתונה ולחשב גם על פי המיקום וגם על פי הקרבה לבעלי האירוע את הסכום. לחברים קרובים במיוחד נהוג לתת יותר כסף ממחיר המנה הממוצעת, לקרובי משפחה מדרגה ראשונה אף יותר ומכרים רחוקים נהוג לתת את המנה הממוצעת של האולם או האירוע בתוספת קטנה.

היערכות של ביגוד והנעלה

אירועים יכולים להתקיים לאורך כל עונת החתונות בשלל דרכים – זו יכולה להיות חתונת בוקר על חוף הים וזה יכול להיות אירוע ערב באולם אירועים ממוזג, ויש לחשוב על כל אלו כאשר מרכיבים את ההלבשה וההנעלה עבור האירועים. לדוגמה, לאירוע שיהיה בים כדאי לבחור בגדים קלילים, אווריריים ונעליים נוחות, לאירוע באולם ניתן ללבוש שמלה מחמיאה ונעלי עקב. אם יודעים מראש על האירוע ניתן להזמין שמלות וביגוד לאירועים באתרים כמו שיין ואמזון, שם נשלם שליש מהמחיר שנשלם כאן בארץ, רק יש לשים לב למידות, לבדים מהם עשויים הבגדים וכמובן לקרוא ביקורות של נשים אחרות שרכשו את הביגוד.

זכרו – לא צריך שמלה ונעלים לכל אירוע בנפרד, אם מדובר באירועים שונים בהם לא יהיו אותם המוזמנים, תרשו לעצמכן גם ללבוש את השמלה פעמיים ואפילו שלוש – במיוחד אם היא נוחה ונראית נהדר.

היערכות של איפור ושיער

איפור ושיער הם חלק בלתי נפרד מהלוק השלם של האירוע. הם צריכים להתאים לשמלה או לביגוד, הם צריכים להתאים למזג האוויר וגם לאישיות. מי שאוהבת איפור טבעי תחוש שלא בנוח להיות מאופרת בכבדות ולהיפך, לכן מומלץ גם לראות מדריכי איפור מקצועיים שמסייעים לבצע את ההחלטות הנכונות לאיפור לכל אירוע בנפרד.